Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøss, er det ingen som har kommentert Ari Behns flaue besøk på svenske Skavland i kveld? Jeg blir flau på den mannens vegne...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

25

• meg__123!

13

• morsan

4

• Bookworm

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest ViViola
Skrevet

Så bare et innslag i et annet program i går kveld, og gikk nesten i gulvet. Det er så _pinlig_ når noen snakker svorsk! USJ!

Skrevet

Så bare et innslag i et annet program i går kveld, og gikk nesten i gulvet. Det er så _pinlig_ når noen snakker svorsk! USJ!

Det beklaget han jo selv også. Men han sa at det ikke var mulig for han å la være. Tror det har noe med musikalitet å gjøre:-)

Gjest ViViola
Skrevet

Det beklaget han jo selv også. Men han sa at det ikke var mulig for han å la være. Tror det har noe med musikalitet å gjøre:-)

Stakars... Det må gjøre vondt.

Skrevet

Eg hadde lyden av under hele proigrammet!

Ps! Ari Behn har vært frustrert lenge, han blir nok snart singel...

Skrevet

Jeg er litt lei Ari Behn-hetsinga, men det er jo fint for Sonja at foilk har funnet seg andre yndede hatobjekter i kongefamilien;-)

Skrevet

Og hva er det som gjør deg flau over han?

Måten han fremstår på, og måten han har sutret den siste uken. Og at han da i tillegg sitter på TV å snakker denne rare svorsken, gjorde det ikke noe bedre.

Skrevet

Jeg er litt lei Ari Behn-hetsinga, men det er jo fint for Sonja at foilk har funnet seg andre yndede hatobjekter i kongefamilien;-)

Å gjøre narr av Ari er jo unektelig å ta rennafart og sparke inn åpne dører - ikke akkurat nyskapende. Men han er et takknemlig objekt, det må da sies.

Skrevet

Klarer ikke helt å engasjere meg i mannen. har selvsagt fått med meg debatten den sise uka, uten å gå inn i detaljene. å ikke programmet heller.

Skrevet

Hjelpes --- dette er første gangen jeg er sjeleglad for å være totalt umusikalsk...

Skrevet

Måten han fremstår på, og måten han har sutret den siste uken. Og at han da i tillegg sitter på TV å snakker denne rare svorsken, gjorde det ikke noe bedre.

Mannen er spesiell, men det er ikke noe problem når han snakker litt svensk og norsk om hverandre, særlig ikke når han gjør det såpass bra. Det er masse andre ting som er mer merkverdig.

Skrevet

æsj han er en stor fjott.. han er nok utro også(ang det som sto i se og hør)

Tviler ikke et sekund på at det stemmer!

ser på hele fyren at han er en dust..

Skrevet

''han er nok utro også(ang det som sto i se og hør) ''

http://nrk.no/nyheter/kultur/1.6443703

"De gjør latterlig mye ut av latterlig lite. Bladet gir inntrykk av at det er noe ubehagelig rundt Aris bytur i Stockholm, mens det i teksten understrekes at ingenting kritikkverdig er skjedd."

Skrevet

Klart fyren er en god skoddegauk, og sikkert utro også.

Men han der sjefredaktøren (trodde han hette Nelvik forresten) kan ikkje være helt god i hue sjøl.

''Harald Haave tror Dagbladet og VG bare er misunnelige på Se og Hør-oppslaget.''

Men den siste er best. he.he...

''Harald Haave mener Ari selv ville at oppslaget skulle komme på trykk.

- Etter at Se og Hør tok disse bildene, ringte vi til de som ble avbildet. Det samme gjorde Ari. Han ringte opp disse personene og sa at de kunne si hva de ville, og la ikke bånd på noen av de involverte. Jeg tror Ari ønsker at dette skal komme ut, sier Haave.''

Er det mulig å tro at noen er så naive at de biter på dette?

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg kan da også få klem og nyss på begge kinn av en venn, men jeg er da ikke utro for det.

Utrolig teit å trekke slike konklusjoner av noe så uskyldig.

Skrevet

Hahaha, du skal ha bodd rimelig lenge et sted før du begynner å ta etter dialekt og tonefall. Han er bare en dott!!

Skrevet

Hahaha, du skal ha bodd rimelig lenge et sted før du begynner å ta etter dialekt og tonefall. Han er bare en dott!!

All den hetsingen av Ari Behn er bare patetisk og dumt. Hva galt har han egentlig gjort?

Skrevet

All den hetsingen av Ari Behn er bare patetisk og dumt. Hva galt har han egentlig gjort?

Jeg liker ham bare ikke, det er noe falskt og ekkelt ved hele fyren. Jeg får makk bare jeg ser ham og enda mer makk når han åpner munnen.

Skrevet

Jeg liker ham bare ikke, det er noe falskt og ekkelt ved hele fyren. Jeg får makk bare jeg ser ham og enda mer makk når han åpner munnen.

Det er greit å ikke like en person. Men å uttrykke det, slik om mange gjør når det gjelder Ari Behn, virker på meg bare ondskapsfullt. Han er et menneske av kjøtt og blod.

Lurer forresten på hvorfor Martha Louise har framstått som en skjønnhet etter at hun ble gift med han...Hun stråler jo, simpelthen:-) Så så ekkel kan han da ikke være :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...