Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

æsj han er en stor fjott.. han er nok utro også(ang det som sto i se og hør)

Tviler ikke et sekund på at det stemmer!

ser på hele fyren at han er en dust..

For et utrolig dumt innlegg. Klart at når Se og Hør framstiller han som utro, så er han sikkert det....Er det mulig å være så naiv å tro på det Se og Hør skriver?

Jeg anbefaler deg å lese boka "En helt vanlig dag på jobben" av Håvard Melnæs.

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

25

• meg__123!

13

• morsan

4

• Bookworm

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er greit å ikke like en person. Men å uttrykke det, slik om mange gjør når det gjelder Ari Behn, virker på meg bare ondskapsfullt. Han er et menneske av kjøtt og blod.

Lurer forresten på hvorfor Martha Louise har framstått som en skjønnhet etter at hun ble gift med han...Hun stråler jo, simpelthen:-) Så så ekkel kan han da ikke være :-)

Enig med deg!

Vi nordmenn er så utrolig nedlatende mot folk som er litt "annerledes". Fargerike mennesker gjør livet mer spennende :)

Jeg har forresten hørt at Ari Behn er en utrolig hyggelig mann som alltid viser folk respekt og som har omsorg for alle rundt seg. Det tror jeg på :)

AneM1365380603
Skrevet

For et utrolig dumt innlegg. Klart at når Se og Hør framstiller han som utro, så er han sikkert det....Er det mulig å være så naiv å tro på det Se og Hør skriver?

Jeg anbefaler deg å lese boka "En helt vanlig dag på jobben" av Håvard Melnæs.

Ofte synes jeg det er utrolig interessant å høre meningene til de som skiller seg ut. Ari Behn er en av dem. Måten han uttrykker seg på er ganske spesiell, og jeg liker det.

Skrevet

Enig med deg!

Vi nordmenn er så utrolig nedlatende mot folk som er litt "annerledes". Fargerike mennesker gjør livet mer spennende :)

Jeg har forresten hørt at Ari Behn er en utrolig hyggelig mann som alltid viser folk respekt og som har omsorg for alle rundt seg. Det tror jeg på :)

Det tror jeg på også :-) Kan ikke skjønne annet enn at det er janteloven som gjør seg gjeldende når det det gjelder Ari Behn. Han er så ufordragelig selvsikker, og det skal man ikke ha noe av, nei...

Jeg kan ikke skjønne hvorfor noen synes det er så rart at han ikke lenger orker å sitte og ta i mot skittsnakk om seg og sin familie. Hvem hadde vel orket det i lengden? Jeg synes han er modig og flott, men selvfølgelig må det koples til at han skal gi ut en bok om et år eller to. Motbydelig:-( På seg selv kjenner man andre, er det noe som heter...

Skrevet

Ofte synes jeg det er utrolig interessant å høre meningene til de som skiller seg ut. Ari Behn er en av dem. Måten han uttrykker seg på er ganske spesiell, og jeg liker det.

He..he...Jeg ikke bare liker det. Jeg nyter hvert sekund han snakker :-) Han sier aldri et likegyldig ord, eller noe han ikke mener. Elegant - det er det rette ordet. Kan liksom ikke forestille meg han kjefte i vei:-)

Skrevet

''han er nok utro også(ang det som sto i se og hør) ''

http://nrk.no/nyheter/kultur/1.6443703

"De gjør latterlig mye ut av latterlig lite. Bladet gir inntrykk av at det er noe ubehagelig rundt Aris bytur i Stockholm, mens det i teksten understrekes at ingenting kritikkverdig er skjedd."

Vet ikke hva jeg skal si om Ari jeg, hører ikke mye om ham i DK. Men Martha har da, om ikke blitt mere jordnær, hvertfall blitt penere med åra, det ska hun ha.

candyqueen_83
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si om Ari jeg, hører ikke mye om ham i DK. Men Martha har da, om ikke blitt mere jordnær, hvertfall blitt penere med åra, det ska hun ha.

Det syns jeg også. Hun virkelig stråler nå :o)

Skrevet

Hun har strålt siden hun ble kjæreste med Ari Behn. Tenk om alle kvinner så slik ut pga - tydeligvis- et lykkelig ekteskap med en vidunderlig partner :-)

Skrevet

Noen kvinner har godt av å bli eldre og få av seg "valpefettet" rett og slett;)

Skrevet

Noen kvinner har godt av å bli eldre og få av seg "valpefettet" rett og slett;)

Dette har jo med noe helt ennet enn hennes utseende å gjøre...Hun stråler ut i fra sitt indre og sin egen lykke. Og når man føler seg slik - så er det nok ingen grunn til å trøstespise heller :-)

Skrevet

Dette har jo med noe helt ennet enn hennes utseende å gjøre...Hun stråler ut i fra sitt indre og sin egen lykke. Og når man føler seg slik - så er det nok ingen grunn til å trøstespise heller :-)

Ja, det er helt sikkert at lykke vises utenpå også, men seriøst altså, noen kvinner har bare godt av å bli eldre. Syns det er så flott at det er slik, og at det ikke bare er menn som blir "bedre med åra", som man ofte får vite i div medier...

Skrevet

Ja, det er helt sikkert at lykke vises utenpå også, men seriøst altså, noen kvinner har bare godt av å bli eldre. Syns det er så flott at det er slik, og at det ikke bare er menn som blir "bedre med åra", som man ofte får vite i div medier...

Joda, du er inne på noe der:-) Men Marthas utseende blomstret opp da hun ble sammen med Ari Behn, og det er jo 8 år siden. Jeg elsker å fortelle dette til menn som kristiserer Ari. "Får du din kvinne til å stråle av en slik lykke?" Da blir de ofte tause :-)

Vi kan si hva vi vil om Ari Behn. Men han har tydeligvis kvaliteter. Han er kontroversiell og spesiell - men jeg synes det er herlig at det finnes slike menn. Som TØR.

Gjest xbellax
Skrevet

Jeg liker ham jeg, synes han virker som en flott mann. Han er ikke redd for å vise hvor han står og han er tydelig på hva han mener - det er egenskaper jeg verdsetter. Han gir flatt faen i hva folk synes og kjører sin greie, -og jeg tror nok det skaper litt misunnelse blant folk fordi han fremstår friere enn andre der han tillater seg å gjøre ting på sin måte og lever som om han har dispensasjon fra janteloven.

Han er litt annerledes enn en gjennomsnitts-nordmann, og det er kanskje det jeg liker. Det går litt sport i å hetse Behn, det er gjerne slik med alt som er annerledes.

Skrevet

Joda, du er inne på noe der:-) Men Marthas utseende blomstret opp da hun ble sammen med Ari Behn, og det er jo 8 år siden. Jeg elsker å fortelle dette til menn som kristiserer Ari. "Får du din kvinne til å stråle av en slik lykke?" Da blir de ofte tause :-)

Vi kan si hva vi vil om Ari Behn. Men han har tydeligvis kvaliteter. Han er kontroversiell og spesiell - men jeg synes det er herlig at det finnes slike menn. Som TØR.

Blir hvertfall nysgjerrig på mannen etter denne tråden må jeg si.

Jeg er ellers også veldig beundrende overfor folk som tørr å gå mot normen. Misliker janteloven sterkt som holder talentfulle mennesker nede og ikke lar dem blomstre. (Det skal da forstås på den måte at alle mennesker har egne talenter som de skal ha rett til å utvikle fritt i et åpent og medmenneskelig samfunn). Skriver under på det!

Og hipp hurra for de mannfolka som får oss kvinnfolk til å stråle:-)

Skrevet

Jeg liker ham jeg, synes han virker som en flott mann. Han er ikke redd for å vise hvor han står og han er tydelig på hva han mener - det er egenskaper jeg verdsetter. Han gir flatt faen i hva folk synes og kjører sin greie, -og jeg tror nok det skaper litt misunnelse blant folk fordi han fremstår friere enn andre der han tillater seg å gjøre ting på sin måte og lever som om han har dispensasjon fra janteloven.

Han er litt annerledes enn en gjennomsnitts-nordmann, og det er kanskje det jeg liker. Det går litt sport i å hetse Behn, det er gjerne slik med alt som er annerledes.

Du sier akkurat det jeg tenker. Takk :-)

Skrevet

Det er mulig _noen_ misunner Ari Behns væremåte, men generelt er jeg veldig lei av at misunnelse dras frem som et argument hver gang man ikke liker noen.

Jeg er i hvert fall ikke misunnelig på Ari:-)

Skrevet

Blir hvertfall nysgjerrig på mannen etter denne tråden må jeg si.

Jeg er ellers også veldig beundrende overfor folk som tørr å gå mot normen. Misliker janteloven sterkt som holder talentfulle mennesker nede og ikke lar dem blomstre. (Det skal da forstås på den måte at alle mennesker har egne talenter som de skal ha rett til å utvikle fritt i et åpent og medmenneskelig samfunn). Skriver under på det!

Og hipp hurra for de mannfolka som får oss kvinnfolk til å stråle:-)

Det er jo akkurat dette Ari Behn er en foregangsfigur for. Han er den han er - og sier endelig det han mener etter å ha tidd stille i 8 år. Hvem hadde holdt ut så lenge? Ikke jeg, i hvert fall.

Synes det var litt herlig den gangen Se og Hør nok en gang prøvde å antyde at Martha og Ari hadde problemer i forholdet. De svarte med å fortelle at de ventet barn nr. 3 :-)

Skrevet

Det er mulig _noen_ misunner Ari Behns væremåte, men generelt er jeg veldig lei av at misunnelse dras frem som et argument hver gang man ikke liker noen.

Det er jeg enig i. Det er et dumt argument. Men akkurat når det gjelder Ari - så tror jeg faktisk at misunnelse er en vesentlig del av kritikken. Hvofor skulle ellers media være så ute etter han? Har han gjort noe kriminelt?

Jeg sier ikke at dette gjelder deg, men mange. Og ikke minst andre menn.

Skrevet

Det er jeg enig i. Det er et dumt argument. Men akkurat når det gjelder Ari - så tror jeg faktisk at misunnelse er en vesentlig del av kritikken. Hvofor skulle ellers media være så ute etter han? Har han gjort noe kriminelt?

Jeg sier ikke at dette gjelder deg, men mange. Og ikke minst andre menn.

Jeg tror mye av kritikken bunner i at det kom en såpass fargerik person inn i det trauste, norske kongehuset. At så mange damer smeltet for denne "unorske" mannen, og da måtte de ta ham for det.

Gjest xbellax
Skrevet

Selvsagt handler det ikke om misunnelse i hvert tilfelle, men ofte er det desverre det, bevisst/ubevisst. Noen bare kan ikke fordra fyren, det er selvsagt helt ok man kan bare ikke like alle. Det jeg synes er trasig er at det som gjør han unik, altså hele hans vesen, er det han får slengt dritt om. Dersom vedkommende ikke passer inn i den normale formen/malen vi har her i landet så er det fritt frem å gå til angrep på personen. Istede for å verdsette det som vi faktisk kan lære noe av, så mobber vi. Merkverdig og trist.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...