Colette Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Jeg tror mye av kritikken bunner i at det kom en såpass fargerik person inn i det trauste, norske kongehuset. At så mange damer smeltet for denne "unorske" mannen, og da måtte de ta ham for det. Det er mulig. Jeg synes i hvert fall det er temmelig rystende hvordan media bestemmer seg for å knekke enkeltpersoner. Og ikke minst hvordan den vanlige Ola Dunk hiver seg med i hylekoret, og er bare såå enig. Det synes jeg er skremmende. 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 For et utrolig dumt innlegg. Klart at når Se og Hør framstiller han som utro, så er han sikkert det....Er det mulig å være så naiv å tro på det Se og Hør skriver? Jeg anbefaler deg å lese boka "En helt vanlig dag på jobben" av Håvard Melnæs. er ikke pga se og hør jeg tror det! har alltid trodd han er en stor fjott.. ser jo det på hele han. 0 Siter
Colette Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 er ikke pga se og hør jeg tror det! har alltid trodd han er en stor fjott.. ser jo det på hele han. Fjott? Hva legger du i ordet "fjott"? 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Fjott? Hva legger du i ordet "fjott"? -en som jeg aldri kan tenke meg er trofast.. -en skikkelig spesiell fyr. rett og slett en klyse.. 0 Siter
Colette Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 -en som jeg aldri kan tenke meg er trofast.. -en skikkelig spesiell fyr. rett og slett en klyse.. Det var en interessant og dyptgående analyse:-( Som du har i fra at du kjenner han personlig? Eller har den sitt utspring i fordommer? Det er greit å ikke like et menneske, men ikke tillegg det egenskaper du ikke aner noe som helst om. Da blir det bare generaliseringer - og det er for dumt. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 -en som jeg aldri kan tenke meg er trofast.. -en skikkelig spesiell fyr. rett og slett en klyse.. "en som jeg aldri kan tenke meg er trofast.." Sterke ord, artig hvor annerledes to mennesker oppfatte et annet menneske. Selv tror jeg Behn er blant de som faktisk er trofast, og som heller ville valgt å konfrontere sin partner ved å bryte opp istede for å velge utroskap, nettopp fordi han fremstår som ærlig og med sterk integritet. 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Det var en interessant og dyptgående analyse:-( Som du har i fra at du kjenner han personlig? Eller har den sitt utspring i fordommer? Det er greit å ikke like et menneske, men ikke tillegg det egenskaper du ikke aner noe som helst om. Da blir det bare generaliseringer - og det er for dumt. JEG vil tro at han er slik. og jeg er ikke den eneste som tror det.. Så da kan det vel være noe i det? Man kan som regel se på folk hvordan de er.. 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 "en som jeg aldri kan tenke meg er trofast.." Sterke ord, artig hvor annerledes to mennesker oppfatte et annet menneske. Selv tror jeg Behn er blant de som faktisk er trofast, og som heller ville valgt å konfrontere sin partner ved å bryte opp istede for å velge utroskap, nettopp fordi han fremstår som ærlig og med sterk integritet. ja det tror du.. jeg tror noe annet 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 ja det tror du.. jeg tror noe annet Det er helt ok. Jeg kjenner ham ikke, aldri truffet ham så jeg aner ikke, det er bare bygget på hvordan han fremstår (i mine øyne), hans kroppsspråk, de sakene han velger å engasjere seg i og på hvilken måte han gjør det. men alt blir synsing. Det er umulig å kjenne et menneske man aldri har truffet, men selvsagt trasig at du har den opplevelsen av ham. 0 Siter
Colette Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 JEG vil tro at han er slik. og jeg er ikke den eneste som tror det.. Så da kan det vel være noe i det? Man kan som regel se på folk hvordan de er.. Ja, hvis det hadde vært så enkelt å leve og tolke mennesker du....Jeg har den motsatte oppfatningen av deg. En mann som Ari Behn ville aldri falle så dypt som å være utro. Han kan gjøre mye annet, som mange anser som spesielt- men ikke det. 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Det er helt ok. Jeg kjenner ham ikke, aldri truffet ham så jeg aner ikke, det er bare bygget på hvordan han fremstår (i mine øyne), hans kroppsspråk, de sakene han velger å engasjere seg i og på hvilken måte han gjør det. men alt blir synsing. Det er umulig å kjenne et menneske man aldri har truffet, men selvsagt trasig at du har den opplevelsen av ham. dette er noe jeg tror.. trenger jo self ikke å være slik.. 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Ja, hvis det hadde vært så enkelt å leve og tolke mennesker du....Jeg har den motsatte oppfatningen av deg. En mann som Ari Behn ville aldri falle så dypt som å være utro. Han kan gjøre mye annet, som mange anser som spesielt- men ikke det. hvordan kan du vite at han ikke vil falle så dypt? du kjenner han jo ikke du heller? 0 Siter
Colette Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 hvordan kan du vite at han ikke vil falle så dypt? du kjenner han jo ikke du heller? Nei, det gjør jeg ikke. Men ærlig talt..det er jo ikke akkurat slike verdier han står for. 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Nei, det gjør jeg ikke. Men ærlig talt..det er jo ikke akkurat slike verdier han står for. gudene vet.. 0 Siter
Colette Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 gudene vet.. Du burde jo vite det, og begrunne hvorfor du uttaler seg som du gjør. Det er så enkelt å slenge ut påstander om folk man ikke kjenner. Men en begrunnelse for hvorfor man sier det man sier er alltid ok. 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Du burde jo vite det, og begrunne hvorfor du uttaler seg som du gjør. Det er så enkelt å slenge ut påstander om folk man ikke kjenner. Men en begrunnelse for hvorfor man sier det man sier er alltid ok. jeg oppfatter det utifra hva han sier, gjør, og er.. slik er det bare.. jeg mener man kan se på folk hvordan de er.. ikke så interessert i å bruke lørdags natta på å diskutere ari, ville bare si min mening 0 Siter
Colette Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 jeg oppfatter det utifra hva han sier, gjør, og er.. slik er det bare.. jeg mener man kan se på folk hvordan de er.. ikke så interessert i å bruke lørdags natta på å diskutere ari, ville bare si min mening Nei, jeg skal ikke tvinge deg til det:-) Men det er nok ikke så ofte at man kan se på folk hvordan de er når det gjelder verdier og moral. Se på kona hans - så vet du at hun har en mann som elsker henne - og bare henne. Tenk om flere kunne ha hatt det slik? Da hadde verden blitt et bedre sted å leve :-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Nei, jeg skal ikke tvinge deg til det:-) Men det er nok ikke så ofte at man kan se på folk hvordan de er når det gjelder verdier og moral. Se på kona hans - så vet du at hun har en mann som elsker henne - og bare henne. Tenk om flere kunne ha hatt det slik? Da hadde verden blitt et bedre sted å leve :-) hvordan vet du at han bare elsker henne? 0 Siter
Colette Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 hvordan vet du at han bare elsker henne? Tror du Martha er dum? Det tror ikke jeg. Hun utstråler en trygghet og lykke som jeg ikke ser hos så mange mennesker. Og det sier meg mer enn nok :-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Tror du Martha er dum? Det tror ikke jeg. Hun utstråler en trygghet og lykke som jeg ikke ser hos så mange mennesker. Og det sier meg mer enn nok :-) man trenger ikke være dum for å ha en mann som ikke er trofast.. Det er ikke alltid like lett å finne ut av slikt.. men alt kommer vel ut for en dag =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.