Colette Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 man trenger ikke være dum for å ha en mann som ikke er trofast.. Det er ikke alltid like lett å finne ut av slikt.. men alt kommer vel ut for en dag =) Tror du at hun hadde sett ut som hun gjør- hvis hun ikke var sikker på hva hun hadde? Og i tillegg gir blaffen i hva andre måtte mene og tro? Både Martha og Ari er to spesielle mennesker. Som jeg tror vi alle har mye å lære av. Hele kongehuset vårt består av sympatiske mennesker, med en stor og velutviklet evne til kjærlighe og toleranse. Og det varmer mitt hjerte - mitt oppi alle kriger, fiananskriser og annen elendighet:-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Tror du at hun hadde sett ut som hun gjør- hvis hun ikke var sikker på hva hun hadde? Og i tillegg gir blaffen i hva andre måtte mene og tro? Både Martha og Ari er to spesielle mennesker. Som jeg tror vi alle har mye å lære av. Hele kongehuset vårt består av sympatiske mennesker, med en stor og velutviklet evne til kjærlighe og toleranse. Og det varmer mitt hjerte - mitt oppi alle kriger, fiananskriser og annen elendighet:-) hun kan da være lykkelig hun, vel uvitende om at han har andre damer?? er vel ingen som er sammen med mannen sin om man vet han er utro? 0 Siter
Colette Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 hun kan da være lykkelig hun, vel uvitende om at han har andre damer?? er vel ingen som er sammen med mannen sin om man vet han er utro? Jeg gir opp...Du skjønner ikke hva jeg prøver å si, dessverre. 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Jeg gir opp...Du skjønner ikke hva jeg prøver å si, dessverre. jo. men du sier at det du sier stemmer, og det jeg sier ikke stemmer.. ingen av oss som vet det helt sikkert.. men vi kan ha hver vår mening.. case closed =) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Tror du at hun hadde sett ut som hun gjør- hvis hun ikke var sikker på hva hun hadde? Og i tillegg gir blaffen i hva andre måtte mene og tro? Både Martha og Ari er to spesielle mennesker. Som jeg tror vi alle har mye å lære av. Hele kongehuset vårt består av sympatiske mennesker, med en stor og velutviklet evne til kjærlighe og toleranse. Og det varmer mitt hjerte - mitt oppi alle kriger, fiananskriser og annen elendighet:-) Litt uenig her da. Det er da mange som blir lurt trill rundt, og tror de har det helt strålende med partneren sin. Helt til det kommer for en dag at han/hun har en annen. Det er nok litt vanskeligere å holde det skjult for Ari, og andre kjendiser, og jeg sier ikke at Ari er utro. Men man trenger ikke være dum for å bli lurt. 0 Siter
Colette Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Litt uenig her da. Det er da mange som blir lurt trill rundt, og tror de har det helt strålende med partneren sin. Helt til det kommer for en dag at han/hun har en annen. Det er nok litt vanskeligere å holde det skjult for Ari, og andre kjendiser, og jeg sier ikke at Ari er utro. Men man trenger ikke være dum for å bli lurt. Nei, jeg er klar over det:-) Men jeg tror ikke at Martha kunne ha sett ut som hun gjorde hvis det var den minste lille tvil om hvor hun hadde den mannen hun elsker. Dette er noe de aller fleste kvinner vet eller føler på et eller annet vis. Om ikke bevisst- så underbevisst. Og dette fører til tilsvarende mangel på trygghet og følelse av lykke. Og vil vises i ansiketet deres. Ikke min mening å idyllisere forholdet mellom de to, men jeg tror rett og slett ikke på at det er noe feil i forholdet deres. Samme hvor mye mange skulle ønske seg det. For det var jo aldri en mening at dette forholdet skulle vare ifg. tabloidene. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Nei, jeg er klar over det:-) Men jeg tror ikke at Martha kunne ha sett ut som hun gjorde hvis det var den minste lille tvil om hvor hun hadde den mannen hun elsker. Dette er noe de aller fleste kvinner vet eller føler på et eller annet vis. Om ikke bevisst- så underbevisst. Og dette fører til tilsvarende mangel på trygghet og følelse av lykke. Og vil vises i ansiketet deres. Ikke min mening å idyllisere forholdet mellom de to, men jeg tror rett og slett ikke på at det er noe feil i forholdet deres. Samme hvor mye mange skulle ønske seg det. For det var jo aldri en mening at dette forholdet skulle vare ifg. tabloidene. Jeg trodde heller ikke det skulle vare da de ble sammen. Jeg har alltid syntes han har vært en litt spesiell person. Men det er jo Märtha også ) jeg er personlig ikke overbegeistra for Ari, vet ikke helt hvorfor. Men han er sikkert snill, og de har sikkert et knallgodt forhold. Virker sånn utad hvertfall. 0 Siter
Colette Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Jeg trodde heller ikke det skulle vare da de ble sammen. Jeg har alltid syntes han har vært en litt spesiell person. Men det er jo Märtha også ) jeg er personlig ikke overbegeistra for Ari, vet ikke helt hvorfor. Men han er sikkert snill, og de har sikkert et knallgodt forhold. Virker sånn utad hvertfall. Spesiell er han, ja:-) Men det er ikke noe feil med det, synes jeg. Men nå må jeg ta natta, Det er sent...... Natta :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Spesiell er han, ja:-) Men det er ikke noe feil med det, synes jeg. Men nå må jeg ta natta, Det er sent...... Natta :-) Selvfølgelig ikke. Men da blir det mye rare meninger ) Natta ) 0 Siter
Gjest lilatu_28 Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Tror du at hun hadde sett ut som hun gjør- hvis hun ikke var sikker på hva hun hadde? Og i tillegg gir blaffen i hva andre måtte mene og tro? Både Martha og Ari er to spesielle mennesker. Som jeg tror vi alle har mye å lære av. Hele kongehuset vårt består av sympatiske mennesker, med en stor og velutviklet evne til kjærlighe og toleranse. Og det varmer mitt hjerte - mitt oppi alle kriger, fiananskriser og annen elendighet:-) Colette, jeg skulle ønske jeg hadde fler venner som deg. :-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Det er mulig. Jeg synes i hvert fall det er temmelig rystende hvordan media bestemmer seg for å knekke enkeltpersoner. Og ikke minst hvordan den vanlige Ola Dunk hiver seg med i hylekoret, og er bare såå enig. Det synes jeg er skremmende. Har litt lyst å si at jeg er nær venn med noen som tidligere har vært god venn med Ari, og den mannen er både sjarmerende og hyggelig, men når de gjelder damer har han vanskelig for å holde fingra av fatet. Nå slarver jeg, men mannen kan ikke beskyttes mot alt det dumme han gjør bare fordi han har giftet seg kongelig. 0 Siter
ruskesnusk Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Hahaha, du skal ha bodd rimelig lenge et sted før du begynner å ta etter dialekt og tonefall. Han er bare en dott!! Noen bare er slik. De tar dialekten etter den de prater med. Jeg hadde en venninne som var slik og snakket hun med en bergenser, brøt hun til bergensk. Med en ålesunder, til ålesundsk etc. 0 Siter
morsan Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Joda, du er inne på noe der:-) Men Marthas utseende blomstret opp da hun ble sammen med Ari Behn, og det er jo 8 år siden. Jeg elsker å fortelle dette til menn som kristiserer Ari. "Får du din kvinne til å stråle av en slik lykke?" Da blir de ofte tause :-) Vi kan si hva vi vil om Ari Behn. Men han har tydeligvis kvaliteter. Han er kontroversiell og spesiell - men jeg synes det er herlig at det finnes slike menn. Som TØR. ''Jeg elsker å fortelle dette til menn som kristiserer Ari. "Får du din kvinne til å stråle av en slik lykke?" Da blir de ofte tause :-)'' Godt poeng! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Det er jo akkurat dette Ari Behn er en foregangsfigur for. Han er den han er - og sier endelig det han mener etter å ha tidd stille i 8 år. Hvem hadde holdt ut så lenge? Ikke jeg, i hvert fall. Synes det var litt herlig den gangen Se og Hør nok en gang prøvde å antyde at Martha og Ari hadde problemer i forholdet. De svarte med å fortelle at de ventet barn nr. 3 :-) ''Synes det var litt herlig den gangen Se og Hør nok en gang prøvde å antyde at Martha og Ari hadde problemer i forholdet. De svarte med å fortelle at de ventet barn nr. 3 :-)'' *he he* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Det tror jeg på også :-) Kan ikke skjønne annet enn at det er janteloven som gjør seg gjeldende når det det gjelder Ari Behn. Han er så ufordragelig selvsikker, og det skal man ikke ha noe av, nei... Jeg kan ikke skjønne hvorfor noen synes det er så rart at han ikke lenger orker å sitte og ta i mot skittsnakk om seg og sin familie. Hvem hadde vel orket det i lengden? Jeg synes han er modig og flott, men selvfølgelig må det koples til at han skal gi ut en bok om et år eller to. Motbydelig:-( På seg selv kjenner man andre, er det noe som heter... Kunne ikke sagt meg mer enig! Det er en menneskerett å ha lov til å forsvare seg og familien mot usannheter og angrep i media. Jeg hadde vært rasende om jeg hadde blitt utsatt for noe slikt. Problemet er nok at det er vanskelig for folk flest å sette seg helt inn i hvordan det føles å bli "misbrukt" på denne måten i årevis. Det er godt noen endelig tør å si fra, så all ære til Ari for det :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.