Gå til innhold

Bankbytte?

Anbefalte innlegg

Gjest banknomade
Skrevet

Ser etter en brukbar bank for brukskonto og sparing. Siste år spiste gebyrene opp mer enn innskuddsrenten og da er bytte interessant.

Hittil har få dukket opp med lave gebyrer og de er rene nettbanker. Da får man ikke legitimasjon på bankkortet og det vil jeg gjerne ha.

Har noen tips?

Skrevet

Jeg mener å ha lest at Skandiabanken nå skulle få legitimasjon på bankkortet. Sjekk det ut:-)

Ellers er vel Ya.no den med best innskuddsrente og 0,- gebyrer.

Skrevet

Jeg mener å ha lest at Skandiabanken nå skulle få legitimasjon på bankkortet. Sjekk det ut:-)

Ellers er vel Ya.no den med best innskuddsrente og 0,- gebyrer.

''Jeg mener å ha lest at Skandiabanken nå skulle få legitimasjon på bankkortet. ''

Hmm. Jeg har kort fra Skandiabanken (gammelt) med bilde på,- men jeg mener det nye jeg skulle få snart kom til å være uten? Kanskje man kan tilleggsbestille det,- det er jo mulig.

Gjest høstløv
Skrevet

''Jeg mener å ha lest at Skandiabanken nå skulle få legitimasjon på bankkortet. ''

Hmm. Jeg har kort fra Skandiabanken (gammelt) med bilde på,- men jeg mener det nye jeg skulle få snart kom til å være uten? Kanskje man kan tilleggsbestille det,- det er jo mulig.

Jeg har brukt Skandiabanken i årevis, men har aldri hatt noe bilde eller legitimasjon på bankkortet.

Skrevet

Jeg har brukt Skandiabanken i årevis, men har aldri hatt noe bilde eller legitimasjon på bankkortet.

Hmm. Sjekket nå,- og jo,- jeg har bilde... Kanskje jeg byttet bank i en heldig periode, hvor de hadde bilde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...