Gå til innhold

gi han en ny sjanse?

Gjest uten signatur i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var med en fyr, som ikke var bra for meg et halvt års tid.så kom han til meg i går og spurte om vi kan snakke.(har ellers bare snakket på tlf før det)

han sa unnskyld, at han likte meg og savnet meg. spurte om vi skal bli sammen igjen, gifte oss.osv.

at han skulle endre seg.

det er så vanskelig.jeg har følelser for han.men han var ingen bra for meg.egoistisk, voldelig og ganske manipulerende.

han sa at han hadde behandlet meg dårlig fordi han ikke stolte på meg.han sa at jeg hadde sett alt for mye på hans guttevenner.jeg føler aldri jeg har gjordt det akkurat.jeg er ikke noen spesielt flørtete person.men jeg ser jo på de når de snakker til meg.

han prøvde virkelig å få meg tilbake.men jeg stoler ikke helt på at han har endret seg.men kanskje han har gjordt det?

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• adelie

4

• Nils Håvard Dahl, psykiater

3

• BMS!

3

• Mrs D

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er dette noe å lure på?

Ikke bli sammen med han der!

Gjest absolutt ikke
Skrevet

Hva tror du vi vil svare da? Ingen som vet sitt eget beste går tilbake til en slik mann. Hvor selvdestruktiv har du tenkt å være?

Kutt all kontakt, ikke snakk med han når du er lettpåvirkelig for det som blir sagt, og bygg opp deg selv før du innleder et nytt forhold til en sunn mann.

Hadde det ikke vært for at jeg vet det finnes en del som går i denne for meg ubegripelige fella hadde jeg nesten trodd det ikke var et seriøst innlegg.

Gjest høstløv
Skrevet

Sitat: "spurte om vi skal bli sammen igjen, gifte oss.osv. at han skulle endre seg"

Det er aldri heldig å gifte seg med en mann, som skal endre seg, for at forholdet skal fungere, for menn endrer seg aldri.

Skrevet

Han har neppe endret seg. Menn som ham serverer disse løgnene gang på gang og bare det at han legger skylden på deg ("du så for mye på kompisene mine") viser at han er og blir en stut! Ikke slipp ham inn i livet ditt igjen og vær sjelglad du kom deg unna sist gang, det er ikke sikkert du er så heldig om du gir ham en sjanse til...

Skrevet

NEI!

Når han har vist slike sider allerede etter 6 måneder, så er det mest sannsynlig at dette vil vedvare og eventuellt forsterke seg.

Kutt han ut med en gang, før han drar deg ned i søla og du sitter der med barn sammen med han.

Lykke til!

Ps! Det finnes ca. 3,5 milliarder mannfolk på denne lille planeten, der er det mange "rette" og velge i blandt.

Skrevet

Sitat: "spurte om vi skal bli sammen igjen, gifte oss.osv. at han skulle endre seg"

Det er aldri heldig å gifte seg med en mann, som skal endre seg, for at forholdet skal fungere, for menn endrer seg aldri.

''...menn endrer seg aldri.''

Der tar du helt feil!

Eg har endra meg svært mye de siste årene, sjøl om eg har endra meg til det verre. :)

Gjest høstløv
Skrevet

''...menn endrer seg aldri.''

Der tar du helt feil!

Eg har endra meg svært mye de siste årene, sjøl om eg har endra meg til det verre. :)

Det var snakk om at han ville endre seg til det bedre, og det skjer aldri på slike premisser, som det var snakk om i hovedinlegget.

Menn endrer seg ikke til å føre et bedre liv for å glede en kvinne. Hvis menn endrer seg er det på eget initiativ.

Her må jeg dog komme med en innrømmelse: mannen min har endret seg til det bedre, men jeg har også forsøkt å oppdra ham i de siste 32 årene.

Skrevet

''han sa at jeg hadde sett alt for mye på hans guttevenner''

Så fint for han at han kan gi deg skylda for sin oppførsel. Hold deg for all del langt unna!

Gjest VannLilja29
Skrevet

Vær så snill, ikke gjør den tabben der. Det er nok damer i verden som har gjort den før.

Menn endrer seg ikke etter at man har giftet seg heller....

Har du fortsatt følelser for ham, bør du jobbe med disse på egenhånd, de vil gå over etterhvert. Først og fremst: bryt all kontakt med denne mannen.

Skrevet

Det var snakk om at han ville endre seg til det bedre, og det skjer aldri på slike premisser, som det var snakk om i hovedinlegget.

Menn endrer seg ikke til å føre et bedre liv for å glede en kvinne. Hvis menn endrer seg er det på eget initiativ.

Her må jeg dog komme med en innrømmelse: mannen min har endret seg til det bedre, men jeg har også forsøkt å oppdra ham i de siste 32 årene.

Det samme gjelder for kvinner.

Men han det her var snakk om blir nok bare verre, desverre.

Er du sikker på at det ikkje er du som har brukt 32 år på å godta mannen din som han er da? *S*

Gjest høstløv
Skrevet

Det samme gjelder for kvinner.

Men han det her var snakk om blir nok bare verre, desverre.

Er du sikker på at det ikkje er du som har brukt 32 år på å godta mannen din som han er da? *S*

Nei, han er blitt eldre og klokere, og har erfart at jeg er snillere og blidere når han er snillere og blidere.

Han har fått skikkelig opplæring, altså!

Skrevet

Nei, han er blitt eldre og klokere, og har erfart at jeg er snillere og blidere når han er snillere og blidere.

Han har fått skikkelig opplæring, altså!

:-)

Kanskje du skulle prøvd deg som fredsmegler i midtøsten (med samme taktikk), om Israel er snille og greie så er Hamas snille og greie.

Vet ikkje om det ville virka i praksis, men eg tror det...:)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Enkelt svar: NEI!

Gjest høstløv
Skrevet

:-)

Kanskje du skulle prøvd deg som fredsmegler i midtøsten (med samme taktikk), om Israel er snille og greie så er Hamas snille og greie.

Vet ikkje om det ville virka i praksis, men eg tror det...:)

Sitat: "om Israel er snille og greie så er Hamas snille og greie"

Trodde det var den taktikken Terje Rød Larsen prøvde seg på, og bare se hvordan det gikk.

Mannen min er nok fra et snillere folkeferd enn folkene i Hamas og Israel.

Skrevet

alle her sier jeg bør glemme han.så det er vel det jeg må gjøre.

fornuften min sier jeg bør gjøre det og.men følelsene mine håper at han han har endret seg og at vi kan bli sammen igjen men at det denne gangen kan bli bra.men det er vel bare en drømmetanke.

jeg har sagt til han at jeg iallefall trenger tid til å tenke.

Skrevet

fornuften min sier jeg bør gjøre det og.men følelsene mine håper at han han har endret seg og at vi kan bli sammen igjen men at det denne gangen kan bli bra.men det er vel bare en drømmetanke.

Hvis du vet ditt eget beste: Hold deg langt vekk fra denne fyren, ikke snakk med han, ikke ha noen form for kontakt.

Kjenner til denne "arten". Han blir aldri bedre, samme hva du prøver!! Vet om mange som har blitt nesten "ødelagte" av slike menn (kan forresten finnes slike damer også).

Skrevet

Det du forteller om er en person som ser ut til (i beste fall) å ha antisosiale trekk, eventuellt er han en fullverdig psykopat.

Derfor MÅ du skygge banen når du har muligheten, det er ihvertfall mitt råd og slik eg tenker.

Gjest tamtidam
Skrevet

Enkelt svar: NEI!

Hadde du greid å fikse han om du fikk han inn på kontoret? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...