BMS! Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 jo jeg skal glemme han og unngå å møte han mer. men det er ikke så enkelt.jeg har tross alt følelser for han også.men jeg vet hva jeg må gjøre ja. Og du, når du føler det ikke går, skriv her, så skal du få masse oppbakking på at du klarer deg flott uten han :-D 0 Siter
Mrs D Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 han var ikke bra for meg nei, men spørmålet er jo om han har klart å endre seg. men han skifter fort mening om ting.så det er jo aldri godt å vite om han virkelig mener det han sa i går. nei jeg er jo litt tvilsom til om han har klart å endre seg så mye.men dersom han er villig til å endre seg,og han virkelig vil prøve å gjøre det, så er jo det et stort fremskritt.tidligere har problemet aldri vært han, men det er alle andre det er noe galt med.han har mistet mange venner.mye fordi han har slått ned noen av hans venner.som derfor har trukket seg bort fra han.det har de fortalt meg nå i ettertid etter det ble slutt mellom oss. ja jeg vet at jeg ikke burde møte han mer, det kom bare så mange følelser opp da vi møttes i går.han var utrolig søt mot meg.men jeg må nok glemme han igjen. ''så er jo det et stort fremskritt.tidligere har problemet aldri vært han, men det er alle andre det er noe galt med.'' Han sier jo fortsatt at det ikke er hans feil, det er du som kikker for mye på kompisene hans! 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Jadda, eg vet det. Eg tuller for mye, og du tuller for lite! :-) Jadda. Det er sant (fikk et godt svar av deg om det en gang). Jeg er egentlig en "tullebukk" jeg og, skjønner du ;o) 0 Siter
løvinne71 Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 NEI, det må du ikke finne på! Den type problemer du nevner, om sjalusi, manipulering og vold, er såpass alvorlige at du aldri bør utsette deg selv for den risikoen igjen! Slike personer er lumske og uberegnelige. Og kan ikke uten videre forandre seg i løpet av noen måneder. Selvom han lover gull og grønne skoger og høres veldig overbevisene ut, så er nok dette også bare manipulasjon for å få deg dit han vil ha deg. Før du vet ordet av det, sitter du i fella igjen. Og den blir vanskeligere og vanskeligere å komme ut av ettersom selvtilliten din brytes ned. Nei, vær lykkelig for at du allerede har greid å få denne fyren litt på avstand. Og ikke slipp ham innpå deg igjen! 0 Siter
Gjest tamtidam Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Jeg mente vel egentlig at dersom endring skal kunne skje, vil det innebære relativt stort ubehag. Og at en person, hypotetisk i dette tilfellet, ville hoppe av før ubehaget ble for stort. Altså ingen varig bedring. Så det sprørs jo på hvor ille det står til i utgangspunktet da. Er litt trøtt så dårlig formulert men du skjønner kanskej. Ja, så var det om forholdet til behandleren kanskje kunne veie opp for dette ubehaget. Det vil vel uansett være ubehagelig nok til at han med stor sannsynlighet vil hoppe av tvert en ny jente viser omsorg og interesse og han får for seg at hun er "annerledes og at det samme ikke vil skje", men så er det kanskje en liten stemme i han som er livredd for at han skal ødelegge nok en gang? 0 Siter
ariadne Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Nei. Han har ikke endret seg. Du sier han er manipulerende, stol på din egen vurdering. 0 Siter
Gjest tamtidam Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 jo jeg skal glemme han og unngå å møte han mer. men det er ikke så enkelt.jeg har tross alt følelser for han også.men jeg vet hva jeg må gjøre ja. Ja, du må begynne å få mer følelser for deg selv enn du har for han. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Jadda. Det er sant (fikk et godt svar av deg om det en gang). Jeg er egentlig en "tullebukk" jeg og, skjønner du ;o) Det er bra (for deg). :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.