Gå til innhold

Fy fader - 286.000 i lønn!!!

Anbefalte innlegg

Gjest møkka jobb
Skrevet

DET er dårlig det!

Jeg tjener 286.000 i året og jobber 100% i helsesektoren, min mann jobber 100% i privat bedrift og tjener vel 600 000.

Syns det er såååå dårlig gjort assa, jeg har en mye mer slitsom jobb enn ham, jeg er helt pumpa jeg etter endt uke!

Dritt jobb!!!!

Hvor mye tjener du, og hva jobber du med/som??

candyqueen_83
Skrevet

Men det visste du vel før du begynte i dette yrket? Jobber i helsesektoren selv og har grunnlønn litt under deg.

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg får minstepensjon.

Jeg jobber med å holde ut det å være syk med tildels sterke smerter 24 timer i døgnet, og har hatt denne jobben i 27 år.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg får minstepensjon.

Jeg jobber med å holde ut det å være syk med tildels sterke smerter 24 timer i døgnet, og har hatt denne jobben i 27 år.

Huff :/.

Heldige er vi som kan jobbe, i det minste.

Skrevet

Eg jobber 100% (minst) i Fylkeskommunen, innen undervisningssektoren og tjener Kr. 306 000.- i året.

Gjest høstløv
Skrevet

Huff :/.

Heldige er vi som kan jobbe, i det minste.

Ja, det er et stort savn å ikke kunne jobbe.

Gjest ViViola
Skrevet

Hm... Hvorfor valgte du den sektoren, da?

Og - din mann har kanskje lengre utdanning/mer ansvar?

Gjest Lilje30
Skrevet

Jobber i helsesektor 100%. Har 4mnd. i sektoren og tjener 350 000 kr. Blodig urettferdig, men jeg forteller ingenting til kollegaer med mye lenger ansennitet innen sektoren med samme lønn. Jeg kommer veldig heldig ut, selv om jeg føler at jeg fortjener hver krone.

Skrevet

Jeg er uføretrygdet på full tid og tjener 320000.

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg trodde ikke at noen kunne få så mye utbetalt i uføretrygd. Kanskje du har en yrkesskade?

Gjest Løveføtter
Skrevet

Jeg trodde ikke at noen kunne få så mye utbetalt i uføretrygd. Kanskje du har en yrkesskade?

Har man høyere utdannelse, samt jobbet noen år før man ble uføretrygdet, kan man få ganske mye utbetalt...

Skrevet

Da er du heldig! Kan jo ikke lønne seg for deg å gå ut i jobb igjen da vel?

Gjest I am you are he she it is
Skrevet

Lærer i ungdomsskolen og tjener 356.000 i året. Er kjempefornøyd jeg,- og jeg har jo en og annen ferie i løpet av året også:))

Gjest Har det bedre nå
Skrevet

Jobber med regnskap. Ikke utdannet til det. Tjener nesten 330.000.- i året.

Jobbet i helsesektoren for tre, fire år siden og tjente 216,000.-på det meste.

Gjest spesialpedagog
Skrevet

Hvor lang utdannelse har du da?

Jeg har 6 års høyskoleutdannelse og tjener ca 400.000. 6 år med tapt arbeidsfortjeneste i studietiden, og studielån må tas med i regnestykket.

Gjest Helse nord norge
Skrevet

Jobber statlig i helsesektoren. Tjener ca 380.000 kr i året med tilleggene. Er vernepleier.

Gjest Lilje30
Skrevet

Lærer i ungdomsskolen og tjener 356.000 i året. Er kjempefornøyd jeg,- og jeg har jo en og annen ferie i løpet av året også:))

Det heter ikke ferie, det heter avspassering;-)

Gjest godt fornøyd
Skrevet

Jobber som innkjøper, har 436.000 i året, ingen høyskoleutdanning.

Skrevet

Spesialpedagog, 6 års høyskoleutdanning, 15 års ansiennitet og ca. 385 000 kroner i årslønn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...