juju1365380634 Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Vi har en lang entre som er håpløs å innrede. Nå skal en av dørene tettes igjen og det kan der bli en hylle inni veggen. Men problemet er at jeg ikke vet hva som skal være på hyllene. Vil ikke ha masse småting. Alle tips mottas med takk :-) 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Bokhylle, gamle gjenstander, arv fra tipp-oldemor..:-) 0 Siter
Gjest ideer Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Tett igjen døren med glassbyggerstein, så vil gangen føles mer åpen. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Sett bøker inn i hyllene. Ikke ha lys i taket, men sett lampetter på veggene på den ene siden, og på den andre siden setter du opp bilder og speil, det reflekterer lyset og får gangen til å virke bredere. Vi har laget en portal midt i gangen, for å få gangen til å virke kortere. Vi har valgt å dele av veggene ca 1 m over gulvet og male øverste delen i en lysere nuance av den fargen som vi har malt den nederste delen med. Gangen vår er 10 m lang og ca 1,10 m bred, og med den innredningen, som jeg nevnte virker det ikke så langstrakt iom den blir delt opp i flere avdelinger. 0 Siter
morsan Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Bokhylle, gamle gjenstander, arv fra tipp-oldemor..:-) Støtter denne! :-) Forøvrig skjønner jeg ikke problemstillingen med at man må _gå inn_ for å finne noe å putte i hyllene sine - hos oss har det en tendens til å bli fullt ganske for "av seg selv" ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Bøker i hyllene og spoter i taket! 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Hvis du har barn og ikke mere enn et bad så ville jeg satt opp et speil der og hatt ei hylle med skuffer under til. Og ei fin lampe. Jeg ser at vi sliter litt med speilplass nå når alle skal avsted samtidig. Under den hyllen ville jeg hatt skohyller. Evt med skapdør. Bare min første tanke om hva jeg ville gjort. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Sett bøker inn i hyllene. Ikke ha lys i taket, men sett lampetter på veggene på den ene siden, og på den andre siden setter du opp bilder og speil, det reflekterer lyset og får gangen til å virke bredere. Vi har laget en portal midt i gangen, for å få gangen til å virke kortere. Vi har valgt å dele av veggene ca 1 m over gulvet og male øverste delen i en lysere nuance av den fargen som vi har malt den nederste delen med. Gangen vår er 10 m lang og ca 1,10 m bred, og med den innredningen, som jeg nevnte virker det ikke så langstrakt iom den blir delt opp i flere avdelinger. ''Gangen vår er 10 m lang og ca 1,10 m bred'' Det minner om en gang eg fotograferte i, en gang. Den var knalltøff, men der var det relativt høyt under taket (ca. 3 meter?). 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Støtter denne! :-) Forøvrig skjønner jeg ikke problemstillingen med at man må _gå inn_ for å finne noe å putte i hyllene sine - hos oss har det en tendens til å bli fullt ganske for "av seg selv" ;-) Enig :-). Her må vi visst heller fjerne noe..Har alt for mange bøker også, vet ikke hvor jeg skal lagre alt. 0 Siter
juju1365380634 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Skrevet 19. januar 2009 Takk alle som har svart. Det blir nok bilder og noen meget få pynteting. Det er ikke noe problem å få fyllt opp hyller her også. Men for å unngå akkurat det, trengte jeg råd :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.