Gjest Vinita Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Det er mange overvektige folk rundt omkring,inkludert meg selv og jeg vil gjerne bli kvitt kiloene. Men er det en selvfølge at man vil det,eller er det noen som trives med kiloene sine? Bare tenker på om alle disse overvektige jeg ser er lykkelige som runde,eller om de hadde hatt det bedre som tynne. Noen er jo fornøyde tross alt,de smiler og ler og lever et godt liv i hverdagen virker det som. 0 Siter
Gjest bare noen tanker fra meg... Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 når jeg la på meg,gikk jeg fra relativt "attraktiv" til mer anonym,og det likte jeg:) herlig å slippe mas fra sex-søkende menn når man sliter med overgrep.men nå,noen år etterpå,så skulle jeg gjerne blitt kvitt iallefall noen av kiloene.er mer "voksen",og klarer lettere avvise folk,så jeg trenger ikke lenger vekta som beskyttelse. høres kanskje rart ut,og det var nok ikke helt den problemstillingen du tenkte på.men der og da gjorde det meg lite at jeg la på meg. kjenner til flere som ikke sliter så mye med overvekten,men det er ofte spreke folk med god helse,og ikke de som hele tiden blir mast på om å slanke seg 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 når jeg la på meg,gikk jeg fra relativt "attraktiv" til mer anonym,og det likte jeg:) herlig å slippe mas fra sex-søkende menn når man sliter med overgrep.men nå,noen år etterpå,så skulle jeg gjerne blitt kvitt iallefall noen av kiloene.er mer "voksen",og klarer lettere avvise folk,så jeg trenger ikke lenger vekta som beskyttelse. høres kanskje rart ut,og det var nok ikke helt den problemstillingen du tenkte på.men der og da gjorde det meg lite at jeg la på meg. kjenner til flere som ikke sliter så mye med overvekten,men det er ofte spreke folk med god helse,og ikke de som hele tiden blir mast på om å slanke seg Det hørtes ikke rart ut : ) Det er nok mange ulike grunner til at folk bærer på kiloene sine,og din grunn er jo forståelig. 0 Siter
løvinne71 Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Hvordan man trives med sine ekstra kilo, tror jeg avhenger av om man "alltid" har vært stor, og eller om man "plutselig" legger på seg etter å ha vært normalvektig. Folk som alltid har vært kraftige har kanskje lettere for å akseptere at de "bare er sånn." Og de er vant til å identifisere seg selv som "store" og til å kle seg / innrette seg deretter. Er man derimot vant til å være slank, tror jeg det er vanskeligere å akseptere og godta seg selv som overvektig. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Det spørs kanskje litt hvor mye overvekt det er snakk om. Uansett synes jeg det er viktig å være fornøyd med den man er, uavhengig av kilo eller utseende generelt. Og liker man seg selv, skinner det gjerne gjennom. Har nok en del kilo for mye. Og jo da, jeg vil gjenre bli slankere. Samtidig er jeg såpass trygg på meg selv og vet hvem jeg er, så kiloene betyr egentlig ikke noe. Det som betyr noe, er at folk ser meg for den jeg er, pluss at helsa er bra. Så får jeg heller være den største i fellestimene på helsestudioet, men ser jo at jeg er en av de som holder ut best. Tar de fleste spensthoppene og de fleste armhevingene. Jeg kan fint holde ut mange timer i fjellet og gikk superraskt opp på Kjerrag... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Kan man ikke si både og? Jeg skulle gjerne ha gått ned omtrent tjue kilo. Jeg passer på hva jeg spiser til en viss grad, slik at jeg nær sagt aldri legger ytterligere på meg. I tillegg prøver jeg å gå ned i perioder hvor livet mitt er stabilt og regelmessig (en luksustilstand i mitt liv de siste årene, for å være ærlig). Hvorfor? Fordi jeg vil bli sunnere og fordi jeg vil gi kroppen min de beste næringsstoffene den kan få. Samtidig er ikke vekten noe jeg tenker på til daglig, ikke en gang ukentlig. Samboeren min elsker kroppen min akkurat slik den er og er redd jeg skal miste pupper og rumpe om jeg slanker meg. Jeg kan leve et fullverdig liv om jeg aldri går ned et eneste gram. 0 Siter
laban Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 ''Noen er jo fornøyde tross alt,de smiler og ler og lever et godt liv i hverdagen virker det som.'' Alle som bærer på et eller annet som ikke er perfekt, enten det er overvekt eller noe annet, går ikke rundt med sørgelige miner konstant av den grunn. 0 Siter
morsan Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 ''Noen er jo fornøyde tross alt,de smiler og ler og lever et godt liv i hverdagen virker det som.'' Alle som bærer på et eller annet som ikke er perfekt, enten det er overvekt eller noe annet, går ikke rundt med sørgelige miner konstant av den grunn. Godt svar! 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 ''Noen er jo fornøyde tross alt,de smiler og ler og lever et godt liv i hverdagen virker det som.'' Alle som bærer på et eller annet som ikke er perfekt, enten det er overvekt eller noe annet, går ikke rundt med sørgelige miner konstant av den grunn. Nei, det vet jeg da godt : ) 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Et tips - kjøp Nintendo Wii og Wii Fit! Da kommer du i form og du blir inspirert! Men NB er du over 150 kg bør du slanke deg litt først... den er som en badevekt og tåler maks 150 kg. I wii fit får du personlig virituell trener som motiverer deg, du får vekt og BMI og du får se fremgangen din og kan sette deg et mål om hvor lang tid du skal gå ned x antall kg. Masse ulike øvelser innen styrketrening og yoga, slalåm, snowboard, skihopp, step aerobics, jogging, rockering osv.... Genial maskin Nå får selv jeg tid til å klemme tross tidsklemma- 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Kan man ikke si både og? Jeg skulle gjerne ha gått ned omtrent tjue kilo. Jeg passer på hva jeg spiser til en viss grad, slik at jeg nær sagt aldri legger ytterligere på meg. I tillegg prøver jeg å gå ned i perioder hvor livet mitt er stabilt og regelmessig (en luksustilstand i mitt liv de siste årene, for å være ærlig). Hvorfor? Fordi jeg vil bli sunnere og fordi jeg vil gi kroppen min de beste næringsstoffene den kan få. Samtidig er ikke vekten noe jeg tenker på til daglig, ikke en gang ukentlig. Samboeren min elsker kroppen min akkurat slik den er og er redd jeg skal miste pupper og rumpe om jeg slanker meg. Jeg kan leve et fullverdig liv om jeg aldri går ned et eneste gram. Ja, mannen min er så glad i puppene mine og redd jeg mister dem om jeg slanker meg Men jeg vil prøve å gå ned litt da, hadde fortsatt store pupper da jeg var 10-20 kg slankere 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Et tips - kjøp Nintendo Wii og Wii Fit! Da kommer du i form og du blir inspirert! Men NB er du over 150 kg bør du slanke deg litt først... den er som en badevekt og tåler maks 150 kg. I wii fit får du personlig virituell trener som motiverer deg, du får vekt og BMI og du får se fremgangen din og kan sette deg et mål om hvor lang tid du skal gå ned x antall kg. Masse ulike øvelser innen styrketrening og yoga, slalåm, snowboard, skihopp, step aerobics, jogging, rockering osv.... Genial maskin Nå får selv jeg tid til å klemme tross tidsklemma- Det var ikke dumt ; ) Hva koster en sånn ting da,og hvor får man kjøpt den? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Eg har vært tynn i 46 år, nå er eg overvektig og har vært det i 1 år. Var faktisk litt kry av magen eg, trodde ikkje eg kunne bli. tjukk, men nå skal dauflesket bort innen tre måneder! 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Det var ikke dumt ; ) Hva koster en sånn ting da,og hvor får man kjøpt den? Kjøpte min på tilbud til 1500 og fit til 760, egentlig koster det rundt 2300 eller noe for wii fit med spillet sports og fjernkontroll, og 999 for wii fit balance board hvor det følger med et spill med masse øvelser osv... så litt over 3000 får du alt 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Eg har vært tynn i 46 år, nå er eg overvektig og har vært det i 1 år. Var faktisk litt kry av magen eg, trodde ikkje eg kunne bli. tjukk, men nå skal dauflesket bort innen tre måneder! Ja sånn kan det gå : ) Mannen min har alltid vært tynn han også,men nå har han fått en liten mage. Armene og bena er tynne fremdeles da hehe. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Det var ikke dumt ; ) Hva koster en sånn ting da,og hvor får man kjøpt den? Og det er så gøyt at du glemmer at du trener. Plutselig har du trent 30 minutt og har bare lyst til å trene mer 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Kjøpte min på tilbud til 1500 og fit til 760, egentlig koster det rundt 2300 eller noe for wii fit med spillet sports og fjernkontroll, og 999 for wii fit balance board hvor det følger med et spill med masse øvelser osv... så litt over 3000 får du alt Oi,det var dyrt synes jeg. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Et tips - kjøp Nintendo Wii og Wii Fit! Da kommer du i form og du blir inspirert! Men NB er du over 150 kg bør du slanke deg litt først... den er som en badevekt og tåler maks 150 kg. I wii fit får du personlig virituell trener som motiverer deg, du får vekt og BMI og du får se fremgangen din og kan sette deg et mål om hvor lang tid du skal gå ned x antall kg. Masse ulike øvelser innen styrketrening og yoga, slalåm, snowboard, skihopp, step aerobics, jogging, rockering osv.... Genial maskin Nå får selv jeg tid til å klemme tross tidsklemma- Jeg er litt nysgjerrig på hvordan joggingen fungerer på Wii Fit? 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Og det er så gøyt at du glemmer at du trener. Plutselig har du trent 30 minutt og har bare lyst til å trene mer Hvis det er sånn det funker, må det jo være verdt det : ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.