Gjest gjerne ha svar Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Hva er det som gir dette. Får man det ved morspermisjon? Ved sykemelding? Ellers? 0 Siter
Yeah_Right! Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 I jobbsammenheng? Dette har noe med hvor lenge du har vært ansatt å gjøre. Hvorfor lurer du? Nedbemanning på jobben? Det står mye i avisene om dagen at ansiennitet ikke har noe særlig betydning om dagen. 0 Siter
Gjest husker ikke nicket Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 I jobbsammenheng? Dette har noe med hvor lenge du har vært ansatt å gjøre. Hvorfor lurer du? Nedbemanning på jobben? Det står mye i avisene om dagen at ansiennitet ikke har noe særlig betydning om dagen. Utregning av lønnsnivå når jeg skal begynne å jobbe igjen. Derfor er det viktig for meg å vite hva som gir ansiennitet. 0 Siter
Gjest mjauerop Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Utregning av lønnsnivå når jeg skal begynne å jobbe igjen. Derfor er det viktig for meg å vite hva som gir ansiennitet. Dette er synsing, men i det offentlige gir både sykemelding og barselspermisjon ansennitet. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 I jobbsammenheng? Dette har noe med hvor lenge du har vært ansatt å gjøre. Hvorfor lurer du? Nedbemanning på jobben? Det står mye i avisene om dagen at ansiennitet ikke har noe særlig betydning om dagen. Veldig sant... Jeg har blitt værende igjen gjennom mange nedskæringer på jobb. Og da har ansatte med dobbel, trippel og fire ganger så lang ansinitet som meg mistet jobben, mens jeg har blitt værende. 0 Siter
Gjest hadde vært fint Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Dette er synsing, men i det offentlige gir både sykemelding og barselspermisjon ansennitet. Takk. Jeg var lærer. Og jobbet ett år. Det andre året ble jeg gravid og gikk ut i permisjon ut i året. Det tredje året jobbet jeg seks uker og ble sykemeldt resten av året. Jeg håper jeg kan få tre års ansiennitet på dette. 0 Siter
Gjest offentlig ansatt Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Dette er synsing, men i det offentlige gir både sykemelding og barselspermisjon ansennitet. Det var godt du sa at det var synsing. Ikke engang all arbeidserfaring gir ansiennitet i det offentlige. Alt arbeid i det offentlige gir ansiennitet, ja, men har du jobbet i det private er det slett ikke sikkert du får noe som helst for det. 0 Siter
Gjest MayLynn Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Veldig sant... Jeg har blitt værende igjen gjennom mange nedskæringer på jobb. Og da har ansatte med dobbel, trippel og fire ganger så lang ansinitet som meg mistet jobben, mens jeg har blitt værende. Da er du sikkert veldig flink og grei :-) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Utregning av lønnsnivå når jeg skal begynne å jobbe igjen. Derfor er det viktig for meg å vite hva som gir ansiennitet. Relevant arbeidserfaring - og bare det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.