Gå til innhold

Ansiennitet

Gjest gjerne ha svar

Anbefalte innlegg

Gjest gjerne ha svar
Skrevet

Hva er det som gir dette. Får man det ved morspermisjon? Ved sykemelding?

Ellers?

Skrevet

I jobbsammenheng? Dette har noe med hvor lenge du har vært ansatt å gjøre. Hvorfor lurer du? Nedbemanning på jobben? Det står mye i avisene om dagen at ansiennitet ikke har noe særlig betydning om dagen.

Gjest husker ikke nicket
Skrevet

I jobbsammenheng? Dette har noe med hvor lenge du har vært ansatt å gjøre. Hvorfor lurer du? Nedbemanning på jobben? Det står mye i avisene om dagen at ansiennitet ikke har noe særlig betydning om dagen.

Utregning av lønnsnivå når jeg skal begynne å jobbe igjen. Derfor er det viktig for meg å vite hva som gir ansiennitet.

Gjest mjauerop
Skrevet

Utregning av lønnsnivå når jeg skal begynne å jobbe igjen. Derfor er det viktig for meg å vite hva som gir ansiennitet.

Dette er synsing, men i det offentlige gir både sykemelding og barselspermisjon ansennitet.

Skrevet

Veldig sant... Jeg har blitt værende igjen gjennom mange nedskæringer på jobb. Og da har ansatte med dobbel, trippel og fire ganger så lang ansinitet som meg mistet jobben, mens jeg har blitt værende.

Gjest hadde vært fint
Skrevet

Dette er synsing, men i det offentlige gir både sykemelding og barselspermisjon ansennitet.

Takk. Jeg var lærer. Og jobbet ett år. Det andre året ble jeg gravid og gikk ut i permisjon ut i året. Det tredje året jobbet jeg seks uker og ble sykemeldt resten av året. Jeg håper jeg kan få tre års ansiennitet på dette.

Gjest offentlig ansatt
Skrevet

Det var godt du sa at det var synsing. Ikke engang all arbeidserfaring gir ansiennitet i det offentlige. Alt arbeid i det offentlige gir ansiennitet, ja, men har du jobbet i det private er det slett ikke sikkert du får noe som helst for det.

Gjest MayLynn
Skrevet

Veldig sant... Jeg har blitt værende igjen gjennom mange nedskæringer på jobb. Og da har ansatte med dobbel, trippel og fire ganger så lang ansinitet som meg mistet jobben, mens jeg har blitt værende.

Da er du sikkert veldig flink og grei :-)

Persille1365381127
Skrevet

Relevant arbeidserfaring - og bare det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...