Gå til innhold

Lanzarote i begynnelsen av mars.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der i begynnelsen av mars? Hvordan er været på denne årstiden? Og temperaturen i vannet?

Skrevet

Jeg var på Lanzarote i midten av mars for 3 år siden. En deilig ferie, men det blåste veldig, og det var faktisk en del skyer mer enn vi hadde forventet. Det blåste så mye at vi ikke kunne ligge på stranda eller bade i sjøen, men måtte holde oss ved bassenget ved leiligheten.

Var på Gran Canaria for 5 år siden, da i midten av februar. Da var vi kjempeheldige med været!!!!!

Gjest Elextra
Skrevet

Du kan oppleve alt (kanskje bortsett fra snøvær), ofte kan det være både regn og vind, eller begge deler. Eller strålende sol og vindstille :)

Omtrent som en norsk forsommer, med andre ord ;).

(Har selv vært der et par ganger på den tiden, og undersøkte andres erfaringer i den forbindelse)

Skrevet

Jeg har vært på Lanzarote i begynnelsen av mars og opplevde strålende sol og rundt 27-28 grader en hel uke. Jeg har også vært der på samme tid og hatt delvis skyet, mye vind og mellom 20 og 25 grader hele uka + regn en dag, så det kan variere veldig.

Skrevet

Var der for 9 år siden. Husker ikke når i mars, men det spiller sikkert liten rolle. Været var OK. Dvs. at vi brukte sommerklær på dagtid. Men det var for kladt å bade i havet.

Jeg liker imidlertid at det er mer sommer når jeg først skal reise, så jeg ville nok ventet litt eller reist litt lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...