Gjest FotTuristen Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 En fottur i fjellet kan være så mangt. http://www.youtube.com/watch?v=DipAaBcrkx8&fmt=18 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Har sett det klippet før. Eg hadde aldri gått der edru ihvertfall! 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Har sett det klippet før. Eg hadde aldri gått der edru ihvertfall! Tror jeg måttet være klinka edru hvis jeg skulle gått der :-). Men ellers så det jo ut som en hyggelig tur for den som ikke lider av høydeskrekk. 0 Siter
Gjest FotTuristen Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Har sett det klippet før. Eg hadde aldri gått der edru ihvertfall! Gå der i beruset tilstand derimot ? Trolig ikke det lureste men kunne gjort. 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Takk, så fikk jeg meg en fjelltur i dag også :-) 0 Siter
Platina Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Å fy flate! Jeg ble kvalm bare av å se på. Brukte ikke akkurat sikkerhetslina heller han som filma det der. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Skulle helt klart brukt sikkerhetslina en del av plassene hvertfall. Ble jo svimmel bare av å se på.... Men skulle gjerne prøvd meg likevel. :-) 0 Siter
brilleslangen Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Så spennende ut det der... Men tror nok jeg ville vært nøye med å sikre meg ja... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Jeg myste litt på snutten tidligere i dag, men måtte bare få det av. Jeg blir helt dårlig av å se slikt. 0 Siter
Gjest agree Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Wow - for et rush å gå en slik tur i fantastiske omgivelser. Jeg VIIIIIIIIIL! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Tror jeg måttet være klinka edru hvis jeg skulle gått der :-). Men ellers så det jo ut som en hyggelig tur for den som ikke lider av høydeskrekk. Det såg livsfarlig ut, veien var jo helt vekke jo! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Gå der i beruset tilstand derimot ? Trolig ikke det lureste men kunne gjort. Hadde aldri turt å gå der edru, men det hadde sikkert ikkje vært så lurt å gå der full heller, du har nok rett i det. 0 Siter
morsan Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 *S* har sett den før, og ble svimmel bare av å SE på, så ikke noe for meg;-) 0 Siter
tonie Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Uh...Jeg har sånn høydeskrekk at det eneste som kunne fått meg ut på den stien var om jeg ble jaget av en flokk ville og sultne løver. Egentlig tror jeg vel heller jeg hadde hoppet utfor om jeg skal være ærlig. Det er meg en gåte hvorfor folk frivillig går tur på slike steder. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 For en fantastisk rute! Jeg er råimponert over de som har bygget den. Men det er veldig synd at den er så dårlig vedlikeholdt. Men så mange hull i dekket, må man regne med at mer kan ramle ut når som helst. Jeg var skeptisk til å gå der, helt til jeg så at man kan bruke sikkerhetssele festet til sikkerhetsline. Nå frister det veldig! For en fantastisk opplevelse! Noen som vet hvor dette er? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 For en fantastisk rute! Jeg er råimponert over de som har bygget den. Men det er veldig synd at den er så dårlig vedlikeholdt. Men så mange hull i dekket, må man regne med at mer kan ramle ut når som helst. Jeg var skeptisk til å gå der, helt til jeg så at man kan bruke sikkerhetssele festet til sikkerhetsline. Nå frister det veldig! For en fantastisk opplevelse! Noen som vet hvor dette er? Syke menneske ;-) http://en.wikipedia.org/wiki/Caminito_del_Rey Spania, nær Malaga står det. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Syke menneske ;-) http://en.wikipedia.org/wiki/Caminito_del_Rey Spania, nær Malaga står det. Takk! De gærne har det godt, sies det. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.