Gå til innhold

Hvordan feiret du 30 års dagen din?

Anbefalte innlegg

Gjest 29 enn så lenge
Skrevet

Jeg fyller 30 iår, og er usikker på hvordan jeg har lyst å feire det.

Gode tips mottas med takk :-D

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• ....AV

4

• Lotte :o)

3

• bustebeisa

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg var høygravid og følte ikke for storfeiring. Feiret derfor rolig med familien og det var fint!

Skrevet

Jeg var høygravid og følte ikke for storfeiring. Feiret derfor rolig med familien og det var fint!

Jeg var også høygravid på 30-årsdagen min og orka ikke å ha fest med venner. Det ble kaffi og kaker sammen med familien min. Planen var å virkelig slå på stortromma og ta igjen festen etter at babyen ble født... Nå har det gått snart ni år, så nå tror jeg at jeg like godt kan vente til jeg blir 40 ;-)

Skrevet

Vi samlet sammen venner til forspill (el vorspiel om du vil) og grillet i hagen her. Vi koste oss en stund før vi dro videre på utekonstert med DDE ;) Skal si det var morro :)

Skrevet

Jeg var også høygravid på 30-årsdagen min og orka ikke å ha fest med venner. Det ble kaffi og kaker sammen med familien min. Planen var å virkelig slå på stortromma og ta igjen festen etter at babyen ble født... Nå har det gått snart ni år, så nå tror jeg at jeg like godt kan vente til jeg blir 40 ;-)

Jeg var gravid jeg også, om enn ikke høy...:) Derfor ble det ikke noen storfeiring. Jeg hadde bestemt meg for å feire senere, men det har ikke blitt noe her heller, så da får jeg ta igjen når jeg blir 40.

Jeg feiret forresten 30-års dagen min liggende på et reinskinn med pilkestang på isen på et fjellvann i Finnmark.

Skrevet

Jeg var på jobb. Jobbet til og med ettermiddag den dagen. Tror jeg fikk et par tre blomsterbuketter, ellers ingen gaver eller feiring.

Har så og si aldri feiret bursdagen min. Hverken som barn eller voksen.

Annonse

Skrevet

Jeg tok med den daværende kjæresten min til Tivoli i København, hvor vi kjøpte dagskort og hygget oss som unger hele dagen. Om kvelden tok jeg ham med på en dyr restaurant hvor vi spiste og drakk godt. Det var kun oss hele dagen, og det var den beste måten å feire de 30 på for meg.

Når jeg blir førti, har jeg tenkt meg å ta med kjæresten til Thailand eller Bali i en måned, og har begynt å spare opp til det allerede:)

Skrevet

Jeg var gravid jeg også, om enn ikke høy...:) Derfor ble det ikke noen storfeiring. Jeg hadde bestemt meg for å feire senere, men det har ikke blitt noe her heller, så da får jeg ta igjen når jeg blir 40.

Jeg feiret forresten 30-års dagen min liggende på et reinskinn med pilkestang på isen på et fjellvann i Finnmark.

Høres ut som en uforglemmelig 30-årsdag :-)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg tok med den daværende kjæresten min til Tivoli i København, hvor vi kjøpte dagskort og hygget oss som unger hele dagen. Om kvelden tok jeg ham med på en dyr restaurant hvor vi spiste og drakk godt. Det var kun oss hele dagen, og det var den beste måten å feire de 30 på for meg.

Når jeg blir førti, har jeg tenkt meg å ta med kjæresten til Thailand eller Bali i en måned, og har begynt å spare opp til det allerede:)

''Når jeg blir førti, har jeg tenkt meg å ta med kjæresten til Thailand eller Bali i en måned, og har begynt å spare opp til det allerede:)''

Oi, det hørtes dyrt ut :o) Men veldig koselig.

Skrevet

''Når jeg blir førti, har jeg tenkt meg å ta med kjæresten til Thailand eller Bali i en måned, og har begynt å spare opp til det allerede:)''

Oi, det hørtes dyrt ut :o) Men veldig koselig.

En venninne av meg bodde i bungalow i Thailand en måned, det eneste som var litt dyrt var flybilletten, sa hun, ellers var det billig å være der. Bali vet jeg ikke...Men jeg har to og halvt år å spare på, så det burde kunne la seg gjøre:)

Gjest Elextra
Skrevet

Feiret på hytta med nesten 40 venner. Enkel servering og mye vin...

Mildt sagt godt det var bra vær.

Skrevet

Høres kjent ut.

Vi er nok like gamle:-)

Skrevet

Høres kjent ut.

Vi er nok like gamle:-)

Tror det, ja :) Jeg blir 39 om 1 1/2 mnd :)

Annonse

Skrevet

Min 30-årsdag gikk med til å reise offshore på jobb. Feiret med en softis på Flesland :-)

Skrevet

På selve dagen blei jeg vekka av at naboene hadde bursdagtog uttafor vinduet mitt, og så bare toga de inn i kåken. Så hadde vi en veldig koselig frokost med 20 små og store inne hos en av dem, de hadde til og med sørga for at jeg fikk avspasere litt på jobben. :)

Den påfølgende helga hadde de samme menneskene et vinkurs, og så blei det spist en bedre middag i forbindelse med det.

Det var en veldig hyggelig feiring, siden jeg ikke hadde lyst på noe stort kalas. :)

Skrevet

Tror det, ja :) Jeg blir 39 om 1 1/2 mnd :)

Du er eldre enn meg:-) 4 mnd til jeg blir 39.

Skrevet

Det husker eg veldig godt!

Eg spillte konsert (gitar) sammen med det bandet eg spillte i.

Topp feiring. :-)

Skrevet

Det husker jeg ikke. :o) Var 6 mnd gravid (som så mange andre her!) og hadde nylig giftet meg så jeg antar 30-årsdagen ble feiret bare som en vanlig bursdag. :o)

Var i en 30-årsdag i sommer der de hadde bl.a. en quiz om bursdagsbarnet. :o)

Gjest 29 enn så lenge
Skrevet

Det husker eg veldig godt!

Eg spillte konsert (gitar) sammen med det bandet eg spillte i.

Topp feiring. :-)

Det høres ut som en topp feiring :-)

Gjest 29 enn så lenge
Skrevet

Det husker jeg ikke. :o) Var 6 mnd gravid (som så mange andre her!) og hadde nylig giftet meg så jeg antar 30-årsdagen ble feiret bare som en vanlig bursdag. :o)

Var i en 30-årsdag i sommer der de hadde bl.a. en quiz om bursdagsbarnet. :o)

Ja ser det er mange som var gravide når de fylte 30. Minste min er over 5 nå, så det ville vært veldig trist hvis jeg ble gravid til bursdagen... Skal starte i ny jobb til høsten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...