Gå til innhold

Hvordan feiret du 30 års dagen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var midtveis i svangerskapet med nr to - men vi hadde en flott fest her hjemme med mange venner - var kanskje 12-16 stk :-) Koselig!

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• ....AV

4

• Lotte :o)

3

• bustebeisa

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du er eldre enn meg:-) 4 mnd til jeg blir 39.

Jaaaa! Jeg ble født først ;-P

Skrevet

Hadde en god middag sammen med noen venninner her hjemme. Hadde ikke barnevakt, så ble ikke helt voldsomt, men koselig. Skulle egentlig feire sammen med ei venninne senere på høsten, men kom aldri så langt da hun ble gravid:-) Ikke det store savnet heller slik sett.

Skrevet

Jeg var halvveis i et svangerskap da jeg ble 30. Jeg feira på sofa'n med smågodt, hehe! ;-)

Skrevet

Stor fest med mange venner i innleid lokale og koldtbord vi laget selv. Vi var 4 jevngamle venninner som slo oss sammen.

Annonse

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232439110' post='4070413]

Jeg var halvveis i et svangerskap da jeg ble 30. Jeg feira på sofa'n med smågodt, hehe! ;-)

Ahhhh! Selve dagen "feiret" jeg med å _bli_ gravid *he he* Men festen bel avholdt noen uker senere...;-)

Skrevet

Ahhhh! Selve dagen "feiret" jeg med å _bli_ gravid *he he* Men festen bel avholdt noen uker senere...;-)

*flirer*

Skrevet

Jaaaa! Jeg ble født først ;-P

*s* sånn kan man også ta det;-)

Skrevet

*s* sånn kan man også ta det;-)

Jeg har blitt smitta av ungene, skjønner du ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Har alltid stusset over de som vet nøyaktig hvilken dag de ble gravide - er forklaringen at de hadde så sjelden sex eller bare _følte_ de at det skjedde?

Hva er din forklaring? *nysgjerrig* ;)

Skrevet

Har alltid stusset over de som vet nøyaktig hvilken dag de ble gravide - er forklaringen at de hadde så sjelden sex eller bare _følte_ de at det skjedde?

Forklaringen er at jeg kjenner selve eggløsningen;-)

Men jeg juger litt, da, for jeg kjente det om kvelden før bursdagen min;-)

Skrevet

Jeg har blitt smitta av ungene, skjønner du ;-)

:-)

Jeg merker det på junior - han synes det er litt stas at han er 1-4 måneder eldre enn de fleste vennene.

Og litt rart med han som er 3 mnd eldre...;-)

Annonse

Skrevet

*hehehehehehe*

Gjest Elextra
Skrevet

Forklaringen er at jeg kjenner selve eggløsningen;-)

Men jeg juger litt, da, for jeg kjente det om kvelden før bursdagen min;-)

Ok, tenkte ikke på den (selvsagte) løsningen :)

Men man er vel fruktbar et par dager etter selve eggløsningen, så vidt jeg husker?, så det kan godt ha skjedd på selve dagen! :o)

Skrevet

Ok, tenkte ikke på den (selvsagte) løsningen :)

Men man er vel fruktbar et par dager etter selve eggløsningen, så vidt jeg husker?, så det kan godt ha skjedd på selve dagen! :o)

Ja, det kan det jo:-) Kommer an på hvor kjappe disse svømmerne var...;-)

Skrevet

Jeg har følt det hver gang.... Helt sikker kan man jo ikke være, for det har ikke manglet på sex, i tillegg gikk jeg på pillen to ganger... Likevel satt jeg igjen med følelsen av å ha blitt gravid akkurat der og da.....

Skrevet

:-)

Jeg merker det på junior - han synes det er litt stas at han er 1-4 måneder eldre enn de fleste vennene.

Og litt rart med han som er 3 mnd eldre...;-)

Ja, sånt er utrolig viktig - og så hvor høy og/eller hvor store føtter man har ;-)

Skrevet

Ja, sånt er utrolig viktig - og så hvor høy og/eller hvor store føtter man har ;-)

Ja, og hvor rart det er at han som er 3 mnd eldre faktisk er _lavere_! DET er rart, det:-)

Gjest Litt spesiell oppvekst desverre
Skrevet

Jeg har aldri vært noe for å feire meg selv. Litt desverre sier jeg innimellom når jeg leser om folk som har en skokk venner rundt seg på bursdagene sine være seg det er runde tall eller ei.

På min 30 års dag hadde min mor bedt ned min beste venninde, min søster og bror, og sin beste venninde med mann og barn. De hadde hengt opp plakater i veien og ballonger.

Stille og rolig, koselig. Grillmat.

I sommer blir jeg 40 og har ikke en stor haug venner så jeg aner ikke hvordan den dagen blir. Skjønner at den skal være "stor" også :)

På bakgrunn av erfaring så anbefaler jeg (så fremt det passer deg og ønskene dine da) å kose deg med venner. Et smålystig og hyggelig lag.

Ingen grunn til å la være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...