Gjest togli Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Ja, og hvor rart det er at han som er 3 mnd eldre faktisk er _lavere_! DET er rart, det:-) Åh, ja! Fireåringen her er litt snurt fordi kusina som er på dagen to år yngre enn henne, både har større føtter, hender og mer hår enn henne. For noen dager siden var vi hos dem og fireåringen sa _igjen_: Det e så rart at ho ............ har lengre hår enn mæj enda æj e født først!?" Jeg kom med en tynn en og sa (litt lavt): "Jammen det er jo fordi du har klippet håret ditt!" Da kom det kontant fra lillebærta på to år: "Men det har æj åsså!!" Jaja..... 0 Siter
morsan Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Åh, ja! Fireåringen her er litt snurt fordi kusina som er på dagen to år yngre enn henne, både har større føtter, hender og mer hår enn henne. For noen dager siden var vi hos dem og fireåringen sa _igjen_: Det e så rart at ho ............ har lengre hår enn mæj enda æj e født først!?" Jeg kom med en tynn en og sa (litt lavt): "Jammen det er jo fordi du har klippet håret ditt!" Da kom det kontant fra lillebærta på to år: "Men det har æj åsså!!" Jaja..... *he he* Det tok forresten ganske mange år før niesen min sluttet å spørre for ørtende gang hvordan det kunne ha seg at jeg som lillesøsteren til mammaen hennes er mye høyere;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 *he he* Det tok forresten ganske mange år før niesen min sluttet å spørre for ørtende gang hvordan det kunne ha seg at jeg som lillesøsteren til mammaen hennes er mye høyere;-) ''Det tok forresten ganske mange år før niesen min sluttet å spørre for ørtende gang hvordan det kunne ha seg at jeg som lillesøsteren til mammaen hennes er mye høyere'' Hehe, kjenner igjen den der. Femåringen min synes det er mysterium at jeg er større enn mormor! 0 Siter
morsan Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 ''Det tok forresten ganske mange år før niesen min sluttet å spørre for ørtende gang hvordan det kunne ha seg at jeg som lillesøsteren til mammaen hennes er mye høyere'' Hehe, kjenner igjen den der. Femåringen min synes det er mysterium at jeg er større enn mormor! *he he* de har et herlig enkelt syn på tingenes tilstand! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.