Gå til innhold

Hvordan feiret du 30 års dagen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, og hvor rart det er at han som er 3 mnd eldre faktisk er _lavere_! DET er rart, det:-)

Åh, ja!

Fireåringen her er litt snurt fordi kusina som er på dagen to år yngre enn henne, både har større føtter, hender og mer hår enn henne. For noen dager siden var vi hos dem og fireåringen sa _igjen_: Det e så rart at ho ............ har lengre hår enn mæj enda æj e født først!?" Jeg kom med en tynn en og sa (litt lavt): "Jammen det er jo fordi du har klippet håret ditt!"

Da kom det kontant fra lillebærta på to år: "Men det har æj åsså!!"

Jaja.....

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• ....AV

4

• Lotte :o)

3

• bustebeisa

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Åh, ja!

Fireåringen her er litt snurt fordi kusina som er på dagen to år yngre enn henne, både har større føtter, hender og mer hår enn henne. For noen dager siden var vi hos dem og fireåringen sa _igjen_: Det e så rart at ho ............ har lengre hår enn mæj enda æj e født først!?" Jeg kom med en tynn en og sa (litt lavt): "Jammen det er jo fordi du har klippet håret ditt!"

Da kom det kontant fra lillebærta på to år: "Men det har æj åsså!!"

Jaja.....

*he he*

Det tok forresten ganske mange år før niesen min sluttet å spørre for ørtende gang hvordan det kunne ha seg at jeg som lillesøsteren til mammaen hennes er mye høyere;-)

Gjest Elextra
Skrevet

*he he*

Det tok forresten ganske mange år før niesen min sluttet å spørre for ørtende gang hvordan det kunne ha seg at jeg som lillesøsteren til mammaen hennes er mye høyere;-)

''Det tok forresten ganske mange år før niesen min sluttet å spørre for ørtende gang hvordan det kunne ha seg at jeg som lillesøsteren til mammaen hennes er mye høyere''

Hehe, kjenner igjen den der. Femåringen min synes det er mysterium at jeg er større enn mormor!

Skrevet

''Det tok forresten ganske mange år før niesen min sluttet å spørre for ørtende gang hvordan det kunne ha seg at jeg som lillesøsteren til mammaen hennes er mye høyere''

Hehe, kjenner igjen den der. Femåringen min synes det er mysterium at jeg er større enn mormor!

*he he* de har et herlig enkelt syn på tingenes tilstand! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...