Gå til innhold

Rock around the clock! :-D


Lillemus

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått rockeringen og den var dritkul! Ungene så på med stooore øyne da jeg satte den sammen.

Den satt som et skudd på første forsøk, men det var kanskje ikke så lurt å ta 100 "rock" med en gang? Jaja, det får jeg jo se og/eller kjenne i morra. :o) Hvor lang tid tok det før dere kunne rocke så mye dere orket uten at dere ble støle eller blå?

Men den var stoooor! Den eneste plassen jeg kan bruke den er på soverommet, men da må det holdes ryddig! *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    13

  • bustebeisa

    12

  • AneM1365380603

    11

  • candyqueen_83

    2

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603

He he. Jeg tipper du kjenner det i magemusklene i morgen. Det står jo i brukerveiledningen at de anbefaler et par minutter til å begynne med, men det er jo helt umulig å stoppe etter det.

Jeg har hatt min i ca 14 dager nå, og de siste dagene har jeg rocket ekstremt mye uten å få vondt i magemusklene eller blåmerker. Jeg ble veldig sår til å begynne med av disse bulkene. Nå kjenner jeg ingenting. Det meste jeg har tatt i ett er 15 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Jeg tipper du kjenner det i magemusklene i morgen. Det står jo i brukerveiledningen at de anbefaler et par minutter til å begynne med, men det er jo helt umulig å stoppe etter det.

Jeg har hatt min i ca 14 dager nå, og de siste dagene har jeg rocket ekstremt mye uten å få vondt i magemusklene eller blåmerker. Jeg ble veldig sår til å begynne med av disse bulkene. Nå kjenner jeg ingenting. Det meste jeg har tatt i ett er 15 minutter.

Jeg har tatt 7,5 km på trimsykkelen nå så svetten siler og jeg bare MÅ ta en runde til med rockeringen før jeg går i dusjen... *Hehe* Sykt artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Jeg tipper du kjenner det i magemusklene i morgen. Det står jo i brukerveiledningen at de anbefaler et par minutter til å begynne med, men det er jo helt umulig å stoppe etter det.

Jeg har hatt min i ca 14 dager nå, og de siste dagene har jeg rocket ekstremt mye uten å få vondt i magemusklene eller blåmerker. Jeg ble veldig sår til å begynne med av disse bulkene. Nå kjenner jeg ingenting. Det meste jeg har tatt i ett er 15 minutter.

Tok 100 til og jeg har en mistanke om at det kommer til å kjennes i morra - de siste 30 var ikke bare behagelige... :o|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Jeg tipper du kjenner det i magemusklene i morgen. Det står jo i brukerveiledningen at de anbefaler et par minutter til å begynne med, men det er jo helt umulig å stoppe etter det.

Jeg har hatt min i ca 14 dager nå, og de siste dagene har jeg rocket ekstremt mye uten å få vondt i magemusklene eller blåmerker. Jeg ble veldig sår til å begynne med av disse bulkene. Nå kjenner jeg ingenting. Det meste jeg har tatt i ett er 15 minutter.

Merker du forskjell i livvidde også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Tok 100 til og jeg har en mistanke om at det kommer til å kjennes i morra - de siste 30 var ikke bare behagelige... :o|

Du klarer altså så mange allerede..! Jeg klarte ikke å rocke ubegrenset til å begynne med. Plutselig datt den ned. Skrittelleren min teller når jeg rocker, og i dag tok jeg 1400 rockerunder. Nå kan jeg stå kjempelenge, men så må vi også huske at min veier mindre enn din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Merker du forskjell i livvidde også?

Jeg målte meg et par måneder før jul, så jeg aner ikke om det merkes. Jeg hadde jo gått opp ca 1 cm da jeg målte igjen for noen dager siden. Jeg synes magen kjennes flatere ut, men så hadde jeg altså gått opp :-/ Det kan jo hende jeg hadde gått opp enda mer enn den ene centimeteren i jula..

Jeg skal følge med framover, og så bør jeg kjøpe den rockeringen som Lillemus har. Min er for barn og veier endel mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer altså så mange allerede..! Jeg klarte ikke å rocke ubegrenset til å begynne med. Plutselig datt den ned. Skrittelleren min teller når jeg rocker, og i dag tok jeg 1400 rockerunder. Nå kan jeg stå kjempelenge, men så må vi også huske at min veier mindre enn din.

Den var kjempelett å bruke og jeg rocker 100 uten problemer med en gang, da stopper jeg selv, kunne altså stått mye lengre. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker du forskjell i livvidde også?

Jeg målte før helga og skal prøve å få brukt den daglig og måle igjen om en stund. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du flink med rockering da du var barn, eller egner den seg også for folk helt uten rockegener? Og hvor stor plass trenger du egentlig for å få brukt den?

*har også lyst på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg målte før helga og skal prøve å få brukt den daglig og måle igjen om en stund. :o)

Da skal jeg følge med på hvordan det går. Ser jo bra ut den ringen, men koster jo litt. Spesielt nå som det er en del ting jeg trenger. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at 100 runder skal gå bra, men det blir spennende å se imorgen ;-)

Jeg er nødt å bruke rockeringen på stua eller kjøkkenet for å få plass. Dessuten skygger alle banen når jeg begynner å rocke. Skikkelig vondt å bli truffet av den ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Den var kjempelett å bruke og jeg rocker 100 uten problemer med en gang, da stopper jeg selv, kunne altså stått mye lengre. :o)

Ungene kunne også stå så lenge med en gang, mens jeg altså brukte noen dager for å få teknikken skikkelig inn.

Fortsetter du å rocke så mye kan du være sikker på å bli sår både innvendig og utvendig. Hun på snart 6 år klaget seg veldig etter den første dagen. Hun nektet å begrense rockingen, og jeg fikk jo selv smake ;)

Nå har jeg tatt noen runder her :)

Forresten så rocker sønnen min motsatt vei som oss andre. Det synes jeg er litt rart. Jeg har prøvd å ta andre veien selv, men får det ikke til enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he. Jeg tipper du kjenner det i magemusklene i morgen. Det står jo i brukerveiledningen at de anbefaler et par minutter til å begynne med, men det er jo helt umulig å stoppe etter det.

Jeg har hatt min i ca 14 dager nå, og de siste dagene har jeg rocket ekstremt mye uten å få vondt i magemusklene eller blåmerker. Jeg ble veldig sår til å begynne med av disse bulkene. Nå kjenner jeg ingenting. Det meste jeg har tatt i ett er 15 minutter.

Jeg merker heller ingenting nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg målte meg et par måneder før jul, så jeg aner ikke om det merkes. Jeg hadde jo gått opp ca 1 cm da jeg målte igjen for noen dager siden. Jeg synes magen kjennes flatere ut, men så hadde jeg altså gått opp :-/ Det kan jo hende jeg hadde gått opp enda mer enn den ene centimeteren i jula..

Jeg skal følge med framover, og så bør jeg kjøpe den rockeringen som Lillemus har. Min er for barn og veier endel mindre.

Så lenge det var et par måneder før jul, kan jo mye ha forandret seg frem til nå. Jeg trente hvertfall ikke like mye i jula, så det føles slappere nå.... Du får også rapportere om et par uker igjen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Satser på at 100 runder skal gå bra, men det blir spennende å se imorgen ;-)

Jeg er nødt å bruke rockeringen på stua eller kjøkkenet for å få plass. Dessuten skygger alle banen når jeg begynner å rocke. Skikkelig vondt å bli truffet av den ;-)

Lillesøster fikk den i hodet her en dag, så den har hun respekt for ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Ungene kunne også stå så lenge med en gang, mens jeg altså brukte noen dager for å få teknikken skikkelig inn.

Fortsetter du å rocke så mye kan du være sikker på å bli sår både innvendig og utvendig. Hun på snart 6 år klaget seg veldig etter den første dagen. Hun nektet å begrense rockingen, og jeg fikk jo selv smake ;)

Nå har jeg tatt noen runder her :)

Forresten så rocker sønnen min motsatt vei som oss andre. Det synes jeg er litt rart. Jeg har prøvd å ta andre veien selv, men får det ikke til enda.

Er sønnen din venstrehendt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker du forskjell i livvidde også?

Jeg har ikke målt meg, men "håndtakene" på sidene er omtrent borte. Jeg tror det er ringens skyld pga at den "tar" skikkelig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det forresten å rocke med den? Altså med tanke på teknikk. Da jeg prøve jentenes ringer for at par år siden, merket jeg at jeg hadde glemt en del av barndommens kunster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...