Gjest nattaklem Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Isåfall spør jeg, hvorfor? :-) 0 Siter
sort som natta Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 jeg er våken;få'kke sove(joda,har sovepiller,men de sitter i så kort at det er for tidlig å ta de nå hvis jeg vil sove ut) 0 Siter
Gjest anna k Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Jeg er våken fordi jeg har snakket med en venninne i telefonen. Men nå skal jeg krype til køys med en roman ganske snart. Du da? 0 Siter
Gjest nattaklem Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 jeg er våken;få'kke sove(joda,har sovepiller,men de sitter i så kort at det er for tidlig å ta de nå hvis jeg vil sove ut) Jeg er her for samme grunn. Men jeg har ikke sovepiller. Satser på kamillete denne gangen... 0 Siter
Gjest nattaklem Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Jeg er våken fordi jeg har snakket med en venninne i telefonen. Men nå skal jeg krype til køys med en roman ganske snart. Du da? Jeg er våken fordi jeg ikke får sove, fordi jeg har fri i morgen og fordi jeg tenkte jeg like så greit kunne ta meg litt rolig alenetid. Liker litt for godt å være oppe om natta... Hvilken roman skal du lese? 0 Siter
sort som natta Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Jeg er her for samme grunn. Men jeg har ikke sovepiller. Satser på kamillete denne gangen... håper du får sove godt på kamille-te da:) god natt da:) 0 Siter
Gjest nattaklem Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 håper du får sove godt på kamille-te da:) god natt da:) Ja, skal bare nyte stillheten litt først:-) God natt til deg også! 0 Siter
Gjest anna k Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Jeg er våken fordi jeg ikke får sove, fordi jeg har fri i morgen og fordi jeg tenkte jeg like så greit kunne ta meg litt rolig alenetid. Liker litt for godt å være oppe om natta... Hvilken roman skal du lese? Jeg skal lese Fare i rødt, Elisabeth George. Nettopp begynt på den. Sov godt du også) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.