Gå til innhold

Kjenner litt, men ikke så mye


Lillemus

Anbefalte innlegg

Rocket som bare det i går kveld og regnet med jeg skulle være invalid i dag, men det har gått adskillig bedre enn forventet! :o) Ingen blåmerker og bare litt stølhet. Kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    20

  • AneM1365380603

    9

  • Lotte :o)

    5

  • candyqueen_83

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603

Hvis jeg husker riktig var ikke den første dagen verst. Det kom etter jeg hadde fått teknikken skikkelig inn, og etter et par uker kom blåmerkene.

Det kan likevel hende du er heldig og slipper unna. I såfall kan du takke din egen treningsinnsats utenom :)

Hvis jeg husker det skal jeg bestille den du har i ettermiddag/kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg er inne på den siden der en bestiller rockeringer og ser at den på 1,7 kg har en diameter på 102 cm, mens den på 1,5 kg har en diameter på 104 cm. Den letteste er altså litt større enn den tyngste. Har du den på 1,5 kg og 104 cm?

Den vi allerede har har en diameter på 90 cm og veier 730 gram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er inne på den siden der en bestiller rockeringer og ser at den på 1,7 kg har en diameter på 102 cm, mens den på 1,5 kg har en diameter på 104 cm. Den letteste er altså litt større enn den tyngste. Har du den på 1,5 kg og 104 cm?

Den vi allerede har har en diameter på 90 cm og veier 730 gram.

Jeg har den på 104 cm / 1,5 kg ja, den anbefales til dem med kroppsvekt under 65 kg. Den andre for de som er over 65 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg husker riktig var ikke den første dagen verst. Det kom etter jeg hadde fått teknikken skikkelig inn, og etter et par uker kom blåmerkene.

Det kan likevel hende du er heldig og slipper unna. I såfall kan du takke din egen treningsinnsats utenom :)

Hvis jeg husker det skal jeg bestille den du har i ettermiddag/kveld.

Har dere målt dere før oppstart sånn at dere kan se om det funker? :) Tror jeg burde kjøpe meg en før våren plutselig er her jeg og..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg har den på 104 cm / 1,5 kg ja, den anbefales til dem med kroppsvekt under 65 kg. Den andre for de som er over 65 kg.

Da er ny rockering bestilt. Jeg kan jo ikke drive å rocke med en som er beregnet for barn når dere andre har for voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Har dere målt dere før oppstart sånn at dere kan se om det funker? :) Tror jeg burde kjøpe meg en før våren plutselig er her jeg og..?

Jeg har tatt mål, men er usikker på hvor jeg skal måle. Ikke vet jeg hvor jeg målte sist heller. Da jeg sjekket for noen dager siden hadde jeg gått opp siden et par mnd før jul. I morges hadde jeg plutselig gått ned, så jeg har nok ikke målt på samme plass.

Jeg tror jeg må finne et fast målepunkt. Selv synes jeg at magen virker litt strammere, men det er fremdeles mye som skal vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt mål, men er usikker på hvor jeg skal måle. Ikke vet jeg hvor jeg målte sist heller. Da jeg sjekket for noen dager siden hadde jeg gått opp siden et par mnd før jul. I morges hadde jeg plutselig gått ned, så jeg har nok ikke målt på samme plass.

Jeg tror jeg må finne et fast målepunkt. Selv synes jeg at magen virker litt strammere, men det er fremdeles mye som skal vekk.

Hold meg oppdatert da! :) Men er nok i ferd med å finne fram kredittkortet om ikke lenge ja... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ny rockering bestilt. Jeg kan jo ikke drive å rocke med en som er beregnet for barn når dere andre har for voksen.

''Da er ny rockering bestilt. Jeg kan jo ikke drive å rocke med en som er beregnet for barn når dere andre har for voksen.''

Nei, så pinglete kan du ikke være! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere målt dere før oppstart sånn at dere kan se om det funker? :) Tror jeg burde kjøpe meg en før våren plutselig er her jeg og..?

Målte meg før helga. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Målte meg før helga. :o)

Hvor måler du? Jeg målte ca 3 cm under navelen i morges. Et par cm under der igjen er jeg nesten 2 cm større. Det er nok lurt å ha et fast målepunkt. Jeg aner ikke hvor jeg målte før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor måler du? Jeg målte ca 3 cm under navelen i morges. Et par cm under der igjen er jeg nesten 2 cm større. Det er nok lurt å ha et fast målepunkt. Jeg aner ikke hvor jeg målte før jul.

Jeg målte der midja er smalest, hos meg er det et par cm over navlen. Det er der ringen legger seg hos meg så jeg regner med den vil ta mest der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg målte der midja er smalest, hos meg er det et par cm over navlen. Det er der ringen legger seg hos meg så jeg regner med den vil ta mest der også.

Jeg har et mål på det smaleste punktet også, men er egentlig mest opptatt av at det skal forsvinne endel der jeg er feitest. Hmm.. Kanskje jeg skal notere ned tre punkter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et mål på det smaleste punktet også, men er egentlig mest opptatt av at det skal forsvinne endel der jeg er feitest. Hmm.. Kanskje jeg skal notere ned tre punkter ;)

Flere punkter er lurt ja! Skal ta en full målerunde igjen på fredag morgen tenker jeg. Gjør det fra tid til annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Jeg kunne jo ikke bare lese om dere andre som rocket, så nå har jeg også bestilt.

Blir ikke lett påvirket jeg nei. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er inne på den siden der en bestiller rockeringer og ser at den på 1,7 kg har en diameter på 102 cm, mens den på 1,5 kg har en diameter på 104 cm. Den letteste er altså litt større enn den tyngste. Har du den på 1,5 kg og 104 cm?

Den vi allerede har har en diameter på 90 cm og veier 730 gram.

hvilken side er det ?

spent på å se den, for jeg kjøpte en rockering av fysioterapauten min

men jeg FÅR DET IKKE TIL !!! får jo litt trim av å ned å hente den hver gang da :) opp og ned opp og ned :)

blei blå på leggene :) etter slagene der ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken side er det ?

spent på å se den, for jeg kjøpte en rockering av fysioterapauten min

men jeg FÅR DET IKKE TIL !!! får jo litt trim av å ned å hente den hver gang da :) opp og ned opp og ned :)

blei blå på leggene :) etter slagene der ....

http://www.treningspartner.no/produkt/1514_Rockering_for_voksen_1,5_kg.aspx

Jeg fikk min i går og digger den vilt allerede! Kjempelett å rocke med - jeg har aldri klart ett eneste rock med Snuppa sin lette leke-ring, men denne her klarte jeg 100 rock med uten problemer med en gang! Og da stoppet jeg den selv. Vipp frem og tilbake for å få ringen til å gå rundt, ikke beveg hoftene i sirkel. Begynner den å gå sakte så kan du vippe raskere for å øke tempoet så den ikke detter ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne jo ikke bare lese om dere andre som rocket, så nå har jeg også bestilt.

Blir ikke lett påvirket jeg nei. :-)

*Hahahaha* Du vil ikke angre - det er dritkult! Anbefaler den i øst og vest jeg nå! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

hvilken side er det ?

spent på å se den, for jeg kjøpte en rockering av fysioterapauten min

men jeg FÅR DET IKKE TIL !!! får jo litt trim av å ned å hente den hver gang da :) opp og ned opp og ned :)

blei blå på leggene :) etter slagene der ....

Jeg ser du har fått link av Lillemus :)

Våre rockeringer er ganske tunge, så det er nok derfor vi greier å holde dem oppe. Jeg er jo litt spent nå som jeg har bestilt en som er dobbelt så tung som den jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken side er det ?

spent på å se den, for jeg kjøpte en rockering av fysioterapauten min

men jeg FÅR DET IKKE TIL !!! får jo litt trim av å ned å hente den hver gang da :) opp og ned opp og ned :)

blei blå på leggene :) etter slagene der ....

*gapskratter* Huff, blå på leggene, hehe! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...