Gå til innhold

Hemorider

Anbefalte innlegg

Gjest flaut ja
Skrevet

Jeg gar en utvendig hemori som er så stor som en plomme.Vondt å gå,sitte og ligge.Hvor lenge kan jeg gå sånn får jeg oppsøker lege?

Skrevet

Så lenge du gidder ha det vondt.

Men først kan du jo gå på apoteket og kjøpe scheriproct (usikker på stavempten) eller alcos-anal salve og smøre på og se om det hjelper.

hidi, the scorpion
Skrevet

Til den blir så smertefull, at du går frivillig, det gjorde jeg;)

Gjest flaut ja
Skrevet

Til den blir så smertefull, at du går frivillig, det gjorde jeg;)

Hva gjorde legen da?

Det er skikkelig vondt.Er stor hard kul som stikker ut ved endetarmen

Skrevet

Hva gjorde legen da?

Jeg har alltid innbilt meg at man forsøker å behandle seg selv ved hjelp av reseptfrie salver før enn man evt kontakter lege.

De fleste blir vel bedre av det, slik at opersjon eller annet blir unødvendig.

Skrevet

En kollega fikk operert en hemoride på sykehuset. Hun slapp innleggelse, men kjørte hjem etterpå. Det var litt vondt etterpå, så hun kjøreturen hjem var et ork. Tror ikke hun var sykemeldt etterpå.

Gjest flaut ja
Skrevet

Jeg har alltid innbilt meg at man forsøker å behandle seg selv ved hjelp av reseptfrie salver før enn man evt kontakter lege.

De fleste blir vel bedre av det, slik at opersjon eller annet blir unødvendig.

tenkte mest på å få smertestillende fra legen siden det gjør sinnsykt vondt

hidi, the scorpion
Skrevet

Hva gjorde legen da?

Jeg fikk fjernet min. Det var ikke vondt, men få med deg noe smertestillende salve og piller til natten og dagen derpå;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...