Gjest flaut ja Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Jeg gar en utvendig hemori som er så stor som en plomme.Vondt å gå,sitte og ligge.Hvor lenge kan jeg gå sånn får jeg oppsøker lege? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Så lenge du gidder ha det vondt. Men først kan du jo gå på apoteket og kjøpe scheriproct (usikker på stavempten) eller alcos-anal salve og smøre på og se om det hjelper. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Til den blir så smertefull, at du går frivillig, det gjorde jeg;) 0 Siter
Gjest flaut ja Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Til den blir så smertefull, at du går frivillig, det gjorde jeg;) Hva gjorde legen da? Det er skikkelig vondt.Er stor hard kul som stikker ut ved endetarmen 0 Siter
morsan Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Hva gjorde legen da? Det er skikkelig vondt.Er stor hard kul som stikker ut ved endetarmen Jeg har alltid innbilt meg at man forsøker å behandle seg selv ved hjelp av reseptfrie salver før enn man evt kontakter lege. De fleste blir vel bedre av det, slik at opersjon eller annet blir unødvendig. 0 Siter
fresja Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 En kollega fikk operert en hemoride på sykehuset. Hun slapp innleggelse, men kjørte hjem etterpå. Det var litt vondt etterpå, så hun kjøreturen hjem var et ork. Tror ikke hun var sykemeldt etterpå. 0 Siter
Gjest flaut ja Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Jeg har alltid innbilt meg at man forsøker å behandle seg selv ved hjelp av reseptfrie salver før enn man evt kontakter lege. De fleste blir vel bedre av det, slik at opersjon eller annet blir unødvendig. tenkte mest på å få smertestillende fra legen siden det gjør sinnsykt vondt 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Hva gjorde legen da? Det er skikkelig vondt.Er stor hard kul som stikker ut ved endetarmen Jeg fikk fjernet min. Det var ikke vondt, men få med deg noe smertestillende salve og piller til natten og dagen derpå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.