morsan Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Her kommer Obamas eiendeler til det hvite hus - svart limousin med Ikea-esker på talet og åpent bagasjerom med godstolen oppi. Ikke akkurat det jeg forbinder med en profesjonell flytteprosess...;-) http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2877296.ece 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Hehe, komisk bilde. Lurer på om det med IKEA-eskene er en "genistrek" fra hans PR-rådgivere med sikte på å underbygge hans folkelige image? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Er det mulig? Nei, dette må være iscenesatt på kødd?! 0 Siter
tonie Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Å, den er nok nøye gjennomtenkt. IKEA signaliserer nøkternhet og folkelighet midt i det blodige alvoret (som representeres av limoene, mye mer virkningsfullt enn vanlige dølle flyttebiler!), og godstolen (ren og streit i blått og hvitt og sikkert grisedyr) bringer inn det menneskelige aspektet i det hele. Her skal han sitte, vår helt, med bena elegant krysset mens de søte småpikene leker på gulvet ved siden av. Så koselig atte! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Å, den er nok nøye gjennomtenkt. IKEA signaliserer nøkternhet og folkelighet midt i det blodige alvoret (som representeres av limoene, mye mer virkningsfullt enn vanlige dølle flyttebiler!), og godstolen (ren og streit i blått og hvitt og sikkert grisedyr) bringer inn det menneskelige aspektet i det hele. Her skal han sitte, vår helt, med bena elegant krysset mens de søte småpikene leker på gulvet ved siden av. Så koselig atte! My point exactly, kfr. mitt innlegg. 0 Siter
morsan Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Skrevet 20. januar 2009 Å, den er nok nøye gjennomtenkt. IKEA signaliserer nøkternhet og folkelighet midt i det blodige alvoret (som representeres av limoene, mye mer virkningsfullt enn vanlige dølle flyttebiler!), og godstolen (ren og streit i blått og hvitt og sikkert grisedyr) bringer inn det menneskelige aspektet i det hele. Her skal han sitte, vår helt, med bena elegant krysset mens de søte småpikene leker på gulvet ved siden av. Så koselig atte! ...men stolen kan jo bli skitten av den slags transport!! *føler meg überpertentlig* 0 Siter
morsan Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Skrevet 20. januar 2009 Hehe, komisk bilde. Lurer på om det med IKEA-eskene er en "genistrek" fra hans PR-rådgivere med sikte på å underbygge hans folkelige image? Også selveste dronning Sonja handlet jo på Ikea! :-) 0 Siter
Luska Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Hmm... dette så komisk ut... Må da være iscenesatt? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 ...men stolen kan jo bli skitten av den slags transport!! *føler meg überpertentlig* ''...men stolen kan jo bli skitten av den slags transport!!'' Ja, tror aldri de ville flyttet stolen slik, om det ikke var nettopp for å tydeliggjøre signaleffekten av det hele. 0 Siter
morsan Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Skrevet 20. januar 2009 ''...men stolen kan jo bli skitten av den slags transport!!'' Ja, tror aldri de ville flyttet stolen slik, om det ikke var nettopp for å tydeliggjøre signaleffekten av det hele. Ja, det må bare være "med viten og vilje" ;-) Ellers la jeg merke til at Laura Bush's gode evne til å organisere flytteprosessen tilskrives bilbotekaren i henne. Undres om Lillemus har det på samme måten;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Ja, det må bare være "med viten og vilje" ;-) Ellers la jeg merke til at Laura Bush's gode evne til å organisere flytteprosessen tilskrives bilbotekaren i henne. Undres om Lillemus har det på samme måten;-) Hehe, antakelig. Men med tilstrekkelig tid og praktisk hjelp skulle vel selv jeg klart å organisere en ryddig flytting . De gangene jeg/vi har flyttet har vi hatt en god plan, men tidspresset underveis har gjerne kullkastet ordenen. Sist gang "sverget" jeg på at loft og boder ikke skulle fylles før jeg hadde en klar plan med hva som skulle hvor og detaljerte merker på alle esker. Men tror du ikke mannen klarte å fylle opp loft og kjeller før jeg fikk sagt "svupp"? 0 Siter
morsan Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Skrevet 20. januar 2009 Hehe, antakelig. Men med tilstrekkelig tid og praktisk hjelp skulle vel selv jeg klart å organisere en ryddig flytting . De gangene jeg/vi har flyttet har vi hatt en god plan, men tidspresset underveis har gjerne kullkastet ordenen. Sist gang "sverget" jeg på at loft og boder ikke skulle fylles før jeg hadde en klar plan med hva som skulle hvor og detaljerte merker på alle esker. Men tror du ikke mannen klarte å fylle opp loft og kjeller før jeg fikk sagt "svupp"? *he he* jeg har også en viss erfaring med at mine eminente systemer forkludres av andre familiemedlemmer som ikke følger opp;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Ja, det må bare være "med viten og vilje" ;-) Ellers la jeg merke til at Laura Bush's gode evne til å organisere flytteprosessen tilskrives bilbotekaren i henne. Undres om Lillemus har det på samme måten;-) *hehe* 0 Siter
tonie Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 ...men stolen kan jo bli skitten av den slags transport!! *føler meg überpertentlig* Hehe. Du kan slappe av, morsan. Hvis den nå i det hele tatt skal brukes i leiligheten hans kan vi nok gå utfra at den blir ordentlig renset etter bilturen;) 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Ja, det må bare være "med viten og vilje" ;-) Ellers la jeg merke til at Laura Bush's gode evne til å organisere flytteprosessen tilskrives bilbotekaren i henne. Undres om Lillemus har det på samme måten;-) Mja.... Jo - jeg fikk skryt av logistikken da jeg organiserte flytting sist. ) 0 Siter
Platina Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Det der er et IKEA-stunt. :-) http://cs.klikk.no/CS2008/blogs/raag/archive/2009/01/20/obama-med-ikea-p-229-taket.aspx 0 Siter
morsan Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Skrevet 21. januar 2009 Det der er et IKEA-stunt. :-) http://cs.klikk.no/CS2008/blogs/raag/archive/2009/01/20/obama-med-ikea-p-229-taket.aspx *he he* Pussig at Aftenposten gikk på den, da;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 *he he* Pussig at Aftenposten gikk på den, da;-) Heldigvis så var det ikke tilfelle... Aftenposten tar alt for å være god fisk... :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2879747.ece 0 Siter
morsan Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Skrevet 22. januar 2009 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2879747.ece Ja, jeg leste den i går*he he* Smarte Ikea. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.