Gjest Geir Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Men Barack Obama er ikkje insatt enda, så nå er Joe Biden USA`s president! Rart... 0 Siter
Gjest VannLilja29 Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Grættis!!! Sitter og følger med du og skjønner jeg... Obama er nå blitt President, sånn offesiellt. Han er i allefall en mer behagelig mann enn Bush! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Grættis!!! Sitter og følger med du og skjønner jeg... Obama er nå blitt President, sånn offesiellt. Han er i allefall en mer behagelig mann enn Bush! Ja NÅ har han avlagt eden, eg gleder meg til talen! Og til ballet i kveld. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Grættis!!! Sitter og følger med du og skjønner jeg... Obama er nå blitt President, sånn offesiellt. Han er i allefall en mer behagelig mann enn Bush! Kanskje han er blitt like upopulær om 8 år. 0 Siter
adelie Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Ja NÅ har han avlagt eden, eg gleder meg til talen! Og til ballet i kveld. ER du der? Fortell fra ballet etterpå da.. hihi 0 Siter
adelie Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 ER du der? Fortell fra ballet etterpå da.. hihi OK, ja, jeg ser i tråden ovenfor at jeg ikke har fulgt helt med. Og borddamen din er...? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 OK, ja, jeg ser i tråden ovenfor at jeg ikke har fulgt helt med. Og borddamen din er...? Det er Monica Lewinsky. 0 Siter
Gjest whywhy?? Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Skjønner ikke helt alt oppstyret rundt Obama. Det er jo ikke noe nytt i verden at en har en svart president. Vi husker både Idi Amin og Robert Mugabe. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Skjønner ikke helt alt oppstyret rundt Obama. Det er jo ikke noe nytt i verden at en har en svart president. Vi husker både Idi Amin og Robert Mugabe. Det er en del svarte Statsledere rundt omkring ja, spesiellt i Afrika. 0 Siter
ecbole Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Kanskje han er blitt like upopulær om 8 år. Med så omfattende løfter tross finanskrise og på toppen av det hele utsagnet "Everything is possible", har han skapt enorme forventninger. En dag kommer boomerangen tilbake. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 ER du der? Fortell fra ballet etterpå da.. hihi VI som var der, blei oppfordra av "Barry" om å ikkje uttale oss offentlig, og det tok eg han i handa på og lovde på tro og ære at det som foregikk innenfor husets fire vegger, skulle bli mellom oss. Beklager...:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.