Gå til innhold

Jeg er så godtesjuk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg tenkte å kanskje fikse meg noe godt til FF i kveld, men kommer ikke på hva!

Det eneste jeg tenker på er tilslørte bondepiker, men det var egentlig å ta i alene på en tirsdag, har forøvrig aldri laget det heller, men kom plutselig på det nå da!

Er det noen som kan gi meg et tips om noe annet godt?

Skrevet

Nei, jeg kan bare si at jeg deler den derre godtesjuken med deg. :(

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Skal dere teste det rådet vil har lest på DOL? Epleskive med masse kanel på...

Dersom dere gjør det- fortell om dere syntes det fungerte. :-)

Skrevet

Skal dere teste det rådet vil har lest på DOL? Epleskive med masse kanel på...

Dersom dere gjør det- fortell om dere syntes det fungerte. :-)

Epleskive med kanel - for noe snikksnakk. Jeg kommer til å ende opp med å spise epleskiver med kanel I TILLEGG til det jeg måtte finne av søtsaker i huset. Såpass godt kjenner man da seg selv. ;)

Skrevet

Epleskive med kanel - for noe snikksnakk. Jeg kommer til å ende opp med å spise epleskiver med kanel I TILLEGG til det jeg måtte finne av søtsaker i huset. Såpass godt kjenner man da seg selv. ;)

Hørtes kjent ut *suuuuukkkk* ;-(

Skrevet

Uff, skjønner hvordan du har det. Men ikke gjør som meg, i mangel på en bedre trøst for min (forhåpentlig hurtig overståtte) depresjon, har jeg nå dekket jordbærsyltetøy med krem og spist det. Det er akkurat som å spise bløtkake uten bund...Må vel trekke litt på smilebåndet av dette, tross alt:)

Skrevet

Noen dager er ekstreme altså, kroppen skriker etter sukker!

Får ransake skapene etter at ungen sover og sjansen for å bli ferska er lik null..

Skrevet

Uff, skjønner hvordan du har det. Men ikke gjør som meg, i mangel på en bedre trøst for min (forhåpentlig hurtig overståtte) depresjon, har jeg nå dekket jordbærsyltetøy med krem og spist det. Det er akkurat som å spise bløtkake uten bund...Må vel trekke litt på smilebåndet av dette, tross alt:)

Oi, det hørtes ikke noe godt ut, blir i samma bane som mine tilslørte bondepiker nesten det, uten brødsmulene, sukkeret og smøret.

Har endevendt både kjøleskap, fryser å skap nå, fant noen bedrøvelige twist rester, altså de som ikke er første valget, alle de gode er selvfølgelig borte for lengst, hm.

Gjest ViViola
Skrevet

Noen dager er ekstreme altså, kroppen skriker etter sukker!

Får ransake skapene etter at ungen sover og sjansen for å bli ferska er lik null..

''kroppen skriker etter sukker!''

Vet du ikke spør, men du får et råd helt gratis: Bland ut litt kanel i yoghurt (vanilje er best!), og suger er borte! :-)

Skrevet

Oi, det hørtes ikke noe godt ut, blir i samma bane som mine tilslørte bondepiker nesten det, uten brødsmulene, sukkeret og smøret.

Har endevendt både kjøleskap, fryser å skap nå, fant noen bedrøvelige twist rester, altså de som ikke er første valget, alle de gode er selvfølgelig borte for lengst, hm.

Det høres ut som du ikke har en kiosk rundt om hjørnet heller. Æsj, men du er sikkert glad for å våkne uten mageknip i morgen;-)

Skrevet

Jeg har saltchips og ostepopp...En marsipangris ligger pgså å venter.

:0)

Skrevet

Vet du ikke spør, men du får et råd helt gratis: Bland ut litt kanel i yoghurt (vanilje er best!), og suger er borte! :-)

''Bland ut litt kanel i yoghurt (vanilje er best!), og suger er borte! :-)''

Tja.. det der er vel en sannhet med modifikasjoner?

Eg spiste risengrynsgrøt i dag med masse kanel og sukker, men godtesuget var der uansett.

Skrevet

Jeg har saltchips og ostepopp...En marsipangris ligger pgså å venter.

:0)

Jeg må virkelig lære meg å bunkre opp et lite lager av snop, men det må være søtsaker ja, salt snacks liker jeg ikke, kjøper aldri potetgull og slikt...

Men jeg tror jeg har fått min dose, fant en uåpnet eske smurfedrops og en halv pakke toffifee, jammi : )

Skrevet

Jeg må virkelig lære meg å bunkre opp et lite lager av snop, men det må være søtsaker ja, salt snacks liker jeg ikke, kjøper aldri potetgull og slikt...

Men jeg tror jeg har fått min dose, fant en uåpnet eske smurfedrops og en halv pakke toffifee, jammi : )

Hihi, viktig å kose seg! ;0)

Jeg er så (u) lur at jeg alltid har noe i skapet.....

Skrevet

Hm, jeg spiser ikke yoghurt da, men har fått med meg at kanel er tingen!

Jeg brukte forøvrig cottagecheese med bananskiver og kanel før, det var godt det, bedre enn is, men tenkte ikke på at kanel hjalp mot noe!

Men nå har jeg spist meg uvel på gammel toffifee da, godteri er liksom best før og under, ikke etter...

Gjest ViViola
Skrevet

''Bland ut litt kanel i yoghurt (vanilje er best!), og suger er borte! :-)''

Tja.. det der er vel en sannhet med modifikasjoner?

Eg spiste risengrynsgrøt i dag med masse kanel og sukker, men godtesuget var der uansett.

Det er fordi du hadde sukker sammen med kanelen. Sukker avler sukkersug.

Gjest ViViola
Skrevet

Hm, jeg spiser ikke yoghurt da, men har fått med meg at kanel er tingen!

Jeg brukte forøvrig cottagecheese med bananskiver og kanel før, det var godt det, bedre enn is, men tenkte ikke på at kanel hjalp mot noe!

Men nå har jeg spist meg uvel på gammel toffifee da, godteri er liksom best før og under, ikke etter...

''Jeg brukte forøvrig cottagecheese med bananskiver og kanel før, det var godt det, bedre enn is, men tenkte ikke på at kanel hjalp mot noe!''

Du skal ikke se bort fra at kanelen virket da også. :-)

Jeg spiser ikke cottagecheese, så jeg kan ikke teste. Men prøv, da vel!

:-)

Skrevet

Det er fordi du hadde sukker sammen med kanelen. Sukker avler sukkersug.

Det skal (tydeligvis) ikkje være enkellt! *sukk*

Gjest ViViola
Skrevet

Det skal (tydeligvis) ikkje være enkellt! *sukk*

Niks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...