Aggathe Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Så jeg tenkte å kanskje fikse meg noe godt til FF i kveld, men kommer ikke på hva! Det eneste jeg tenker på er tilslørte bondepiker, men det var egentlig å ta i alene på en tirsdag, har forøvrig aldri laget det heller, men kom plutselig på det nå da! Er det noen som kan gi meg et tips om noe annet godt? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Nei, jeg kan bare si at jeg deler den derre godtesjuken med deg. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Nei, jeg kan bare si at jeg deler den derre godtesjuken med deg. Skal dere teste det rådet vil har lest på DOL? Epleskive med masse kanel på... Dersom dere gjør det- fortell om dere syntes det fungerte. :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Skal dere teste det rådet vil har lest på DOL? Epleskive med masse kanel på... Dersom dere gjør det- fortell om dere syntes det fungerte. :-) Epleskive med kanel - for noe snikksnakk. Jeg kommer til å ende opp med å spise epleskiver med kanel I TILLEGG til det jeg måtte finne av søtsaker i huset. Såpass godt kjenner man da seg selv. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Epleskive med kanel - for noe snikksnakk. Jeg kommer til å ende opp med å spise epleskiver med kanel I TILLEGG til det jeg måtte finne av søtsaker i huset. Såpass godt kjenner man da seg selv. Hørtes kjent ut *suuuuukkkk* ;-( 0 Siter
henrikke71 Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Uff, skjønner hvordan du har det. Men ikke gjør som meg, i mangel på en bedre trøst for min (forhåpentlig hurtig overståtte) depresjon, har jeg nå dekket jordbærsyltetøy med krem og spist det. Det er akkurat som å spise bløtkake uten bund...Må vel trekke litt på smilebåndet av dette, tross alt:) 0 Siter
Aggathe Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Skrevet 20. januar 2009 Nei, jeg kan bare si at jeg deler den derre godtesjuken med deg. Noen dager er ekstreme altså, kroppen skriker etter sukker! Får ransake skapene etter at ungen sover og sjansen for å bli ferska er lik null.. 0 Siter
Aggathe Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Skrevet 20. januar 2009 Uff, skjønner hvordan du har det. Men ikke gjør som meg, i mangel på en bedre trøst for min (forhåpentlig hurtig overståtte) depresjon, har jeg nå dekket jordbærsyltetøy med krem og spist det. Det er akkurat som å spise bløtkake uten bund...Må vel trekke litt på smilebåndet av dette, tross alt:) Oi, det hørtes ikke noe godt ut, blir i samma bane som mine tilslørte bondepiker nesten det, uten brødsmulene, sukkeret og smøret. Har endevendt både kjøleskap, fryser å skap nå, fant noen bedrøvelige twist rester, altså de som ikke er første valget, alle de gode er selvfølgelig borte for lengst, hm. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Noen dager er ekstreme altså, kroppen skriker etter sukker! Får ransake skapene etter at ungen sover og sjansen for å bli ferska er lik null.. ''kroppen skriker etter sukker!'' Vet du ikke spør, men du får et råd helt gratis: Bland ut litt kanel i yoghurt (vanilje er best!), og suger er borte! :-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Oi, det hørtes ikke noe godt ut, blir i samma bane som mine tilslørte bondepiker nesten det, uten brødsmulene, sukkeret og smøret. Har endevendt både kjøleskap, fryser å skap nå, fant noen bedrøvelige twist rester, altså de som ikke er første valget, alle de gode er selvfølgelig borte for lengst, hm. Det høres ut som du ikke har en kiosk rundt om hjørnet heller. Æsj, men du er sikkert glad for å våkne uten mageknip i morgen;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Jeg har saltchips og ostepopp...En marsipangris ligger pgså å venter. :0) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 ''kroppen skriker etter sukker!'' Vet du ikke spør, men du får et råd helt gratis: Bland ut litt kanel i yoghurt (vanilje er best!), og suger er borte! :-) ''Bland ut litt kanel i yoghurt (vanilje er best!), og suger er borte! :-)'' Tja.. det der er vel en sannhet med modifikasjoner? Eg spiste risengrynsgrøt i dag med masse kanel og sukker, men godtesuget var der uansett. 0 Siter
Aggathe Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Skrevet 20. januar 2009 Jeg har saltchips og ostepopp...En marsipangris ligger pgså å venter. :0) Jeg må virkelig lære meg å bunkre opp et lite lager av snop, men det må være søtsaker ja, salt snacks liker jeg ikke, kjøper aldri potetgull og slikt... Men jeg tror jeg har fått min dose, fant en uåpnet eske smurfedrops og en halv pakke toffifee, jammi : ) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Jeg må virkelig lære meg å bunkre opp et lite lager av snop, men det må være søtsaker ja, salt snacks liker jeg ikke, kjøper aldri potetgull og slikt... Men jeg tror jeg har fått min dose, fant en uåpnet eske smurfedrops og en halv pakke toffifee, jammi : ) Hihi, viktig å kose seg! ;0) Jeg er så (u) lur at jeg alltid har noe i skapet..... 0 Siter
Aggathe Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Skrevet 20. januar 2009 ''kroppen skriker etter sukker!'' Vet du ikke spør, men du får et råd helt gratis: Bland ut litt kanel i yoghurt (vanilje er best!), og suger er borte! :-) Hm, jeg spiser ikke yoghurt da, men har fått med meg at kanel er tingen! Jeg brukte forøvrig cottagecheese med bananskiver og kanel før, det var godt det, bedre enn is, men tenkte ikke på at kanel hjalp mot noe! Men nå har jeg spist meg uvel på gammel toffifee da, godteri er liksom best før og under, ikke etter... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 ''Bland ut litt kanel i yoghurt (vanilje er best!), og suger er borte! :-)'' Tja.. det der er vel en sannhet med modifikasjoner? Eg spiste risengrynsgrøt i dag med masse kanel og sukker, men godtesuget var der uansett. Det er fordi du hadde sukker sammen med kanelen. Sukker avler sukkersug. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Hm, jeg spiser ikke yoghurt da, men har fått med meg at kanel er tingen! Jeg brukte forøvrig cottagecheese med bananskiver og kanel før, det var godt det, bedre enn is, men tenkte ikke på at kanel hjalp mot noe! Men nå har jeg spist meg uvel på gammel toffifee da, godteri er liksom best før og under, ikke etter... ''Jeg brukte forøvrig cottagecheese med bananskiver og kanel før, det var godt det, bedre enn is, men tenkte ikke på at kanel hjalp mot noe!'' Du skal ikke se bort fra at kanelen virket da også. :-) Jeg spiser ikke cottagecheese, så jeg kan ikke teste. Men prøv, da vel! :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Det er fordi du hadde sukker sammen med kanelen. Sukker avler sukkersug. Det skal (tydeligvis) ikkje være enkellt! *sukk* 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Det skal (tydeligvis) ikkje være enkellt! *sukk* Niks. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.