Gjest qigong Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Noen gode råd for å få tyggegummi bort fra klær? Har hatt buksa liggende i fryseren i ei uke, men den sitter like godt. Nå ligger den ute i minusgrader. Noen andre "reddende" råd? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Matolje? La matoljen virke over natten, men det betinger vel at buksa kan vaskes såpass varmt etterpå at fettflekken forsvinner... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Det er sikkert minusgrader i fryseren også, det _bør_ ihvertfall være det! :-) Minus 18 grader skal det være der... 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Matolje? La matoljen virke over natten, men det betinger vel at buksa kan vaskes såpass varmt etterpå at fettflekken forsvinner... Takk for råd, skal forsøke :-). Buksa er mørk, så kanskje det går bra, eller kanskje ha på litt zalo før jeg vasker den. Det pleier ihvertfall å ta bort fett. 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Det er sikkert minusgrader i fryseren også, det _bør_ ihvertfall være det! :-) Minus 18 grader skal det være der... Vet ikke hvor kald min fryser er jeg, men det er nå is der ihvertfall :-). Men tyggisen var veldig myk...( 0 Siter
Mamma07 Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Har søkt litt på nettet og de rådene jeg finner er fryseren,balsam og veeeeeldig varmt vann slik at den smelter. Så kanskje å koke opp litt vann slik at den smelter og så skrubber litt er løsningen??? Du kan forresten sjekke OMO og Miele sine sider, mener jeg leste slike råd der, når jeg måtte bruke de sidene i forbindelse med skolen en gang... Lykke til 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Vet ikke hvor kald min fryser er jeg, men det er nå is der ihvertfall :-). Men tyggisen var veldig myk...( Hiv en temperaturmåler (som tåler minusgrader) inni, skal være minst 18 minus. 0 Siter
Gjest allob Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Tannkrem? Det fungerer i alle fall utmerket for å få tyggegummi vekk fra brilleglass ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.