Gå til innhold

Tyggegummi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gode råd for å få tyggegummi bort fra klær? Har hatt buksa liggende i fryseren i ei uke, men den sitter like godt. Nå ligger den ute i minusgrader.

Noen andre "reddende" råd?

Skrevet

Matolje? La matoljen virke over natten, men det betinger vel at buksa kan vaskes såpass varmt etterpå at fettflekken forsvinner...

Skrevet

Det er sikkert minusgrader i fryseren også, det _bør_ ihvertfall være det! :-)

Minus 18 grader skal det være der...

Skrevet

Matolje? La matoljen virke over natten, men det betinger vel at buksa kan vaskes såpass varmt etterpå at fettflekken forsvinner...

Takk for råd, skal forsøke :-). Buksa er mørk, så kanskje det går bra, eller kanskje ha på litt zalo før jeg vasker den. Det pleier ihvertfall å ta bort fett.

Skrevet

Det er sikkert minusgrader i fryseren også, det _bør_ ihvertfall være det! :-)

Minus 18 grader skal det være der...

Vet ikke hvor kald min fryser er jeg, men det er nå is der ihvertfall :-). Men tyggisen var veldig myk...(

Skrevet

Har søkt litt på nettet og de rådene jeg finner er fryseren,balsam og veeeeeldig varmt vann slik at den smelter. Så kanskje å koke opp litt vann slik at den smelter og så skrubber litt er løsningen???

Du kan forresten sjekke OMO og Miele sine sider, mener jeg leste slike råd der, når jeg måtte bruke de sidene i forbindelse med skolen en gang...

Lykke til

Skrevet

Vet ikke hvor kald min fryser er jeg, men det er nå is der ihvertfall :-). Men tyggisen var veldig myk...(

Hiv en temperaturmåler (som tåler minusgrader) inni, skal være minst 18 minus.

Skrevet

Tannkrem? Det fungerer i alle fall utmerket for å få tyggegummi vekk fra brilleglass ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...