Gå til innhold

Blir tullete

Gjest anonyme Lotte :-(

Anbefalte innlegg

Gjest anonyme Lotte :-(
Skrevet

Vi må ha ny bil, sier mannen.

Næhæi, det trenger vi ikke, sier dama.

Jovisst, sier mannen, bilen vår er jo gammel, den er fra 2003!

Der er ikke gammelt, dessuten liker jeg bilen, og det er dyyyyyrt å bytte til annen bil i din smaksklasse, fortsetter dama.

Pøh, jeg skal se på en Volvo V70 2007-mod. i morgen, avslutter mannen, i det han løper på trening.

*hrmf* Dette lukter masse penger...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

24

• mrxx

9

• Lillemus

3

• løvinne71

2

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

''

*hrmf* Dette lukter masse penger...''

Det gjør det ofte når en mann ønsker seg noe. Jeg snakker av erfaring ;)

Skrevet

Noen ganger er det like greit å være særbo og ikke ha noen gjensidige økonomiske forpliktelser...

Skrevet

Gjør som min mor, hun sa hun ville betale halvparten av det en ny bil i fornuftig prisklasse kostet, så fikk han, som ville ha dyr og fin bil, betale resten.

Skrevet

For en jålebukk! :-)

Min bil er fra 1986, og går så det suser.

Skrevet

Enig!

Skrevet

Gjør som min mor, hun sa hun ville betale halvparten av det en ny bil i fornuftig prisklasse kostet, så fikk han, som ville ha dyr og fin bil, betale resten.

Han skal selvsagt få betale selv.

Skrevet

Noen ganger er det like greit å være særbo og ikke ha noen gjensidige økonomiske forpliktelser...

Tja kanskje, det kommer vel helt an på, tenker jeg.

Skrevet

''

*hrmf* Dette lukter masse penger...''

Det gjør det ofte når en mann ønsker seg noe. Jeg snakker av erfaring ;)

Det er ikke snakk om lommerusk når gutta ønsker seg noe, nei...

Skrevet

Det lukter ikke bare mye penger. Det ER mye penger. Den ligger mest sannsynlig mellom 350.000 og 400.000 ett sted, avhengig av km. stand, selv om du kan få den litt billigere enn det.

Jeg hadde ikke giddet å gjort det hvis jeg hadde hatt en 2003 modell, hvis jeg ikke hadde vært sterkt misfornøyd med den bilen eller hatt altfor mye penger ekstra.

Selv om jeg er mer interessert i bil enn gjennomsnittet:-)

Men det er en fin bil, det er det ingen tvil om.

Skrevet

Luksusproblem :).

Det er selvfølgelig ikke nødvendig med en ny bil når den gamle bare er 6 år.

Skrevet

Det lukter ikke bare mye penger. Det ER mye penger. Den ligger mest sannsynlig mellom 350.000 og 400.000 ett sted, avhengig av km. stand, selv om du kan få den litt billigere enn det.

Jeg hadde ikke giddet å gjort det hvis jeg hadde hatt en 2003 modell, hvis jeg ikke hadde vært sterkt misfornøyd med den bilen eller hatt altfor mye penger ekstra.

Selv om jeg er mer interessert i bil enn gjennomsnittet:-)

Men det er en fin bil, det er det ingen tvil om.

Jeg er enig i alt du skriver, bortsett fra at Volvoen er fin. Jeg liker ikke Volvo noe særlig...

Skrevet

Våre biler er dog nyere enn din, men vi kunne heller ikke drømme om å svi av så mye penger på bil... Glad for at vi er enige om at bilen er en bruksting og transportmiddel og ikke noe som skal være kult eller fint...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232527725' post='4071276]

Jeg er enig i alt du skriver, bortsett fra at Volvoen er fin. Jeg liker ikke Volvo noe særlig...

Kvinnfolk, du får bare si hvilken farge du vil ha så blir den nok fin:-) Joda bilen er sikker og god og driftssikker også, holder seg ofte godt i pris. Ikke noe dumt kjøp hvis man skal ha bil.

Skrevet

Luksusproblem :).

Det er selvfølgelig ikke nødvendig med en ny bil når den gamle bare er 6 år.

Det er selvfølgelig det jeg også mener. Jeg vil IKKE ha ny bil. Mannen må bremses.

Skrevet

Kvinnfolk, du får bare si hvilken farge du vil ha så blir den nok fin:-) Joda bilen er sikker og god og driftssikker også, holder seg ofte godt i pris. Ikke noe dumt kjøp hvis man skal ha bil.

Jeg vil ha den vi har. Om vi skal ha nyere bil, setter jeg krav: høy bil, fargen skal være svart, automatic m/tiptronic, hengerfeste.

Men poenget mitt er at vi ikke trenger ny bil, og at jeg blir så irritert.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232528326' post='4071283]

Jeg vil ha den vi har. Om vi skal ha nyere bil, setter jeg krav: høy bil, fargen skal være svart, automatic m/tiptronic, hengerfeste.

Men poenget mitt er at vi ikke trenger ny bil, og at jeg blir så irritert.

Jeg er ikke uenig i det du skriver her. Jeg liker også høye biler, selv om jeg gjerne hadde gått for en V70.

Det kommer jo helt an på hva dere får igjen for den gamle også og hvor dyrt det da blir å bytte bil.

Skrevet

Jeg er ikke uenig i det du skriver her. Jeg liker også høye biler, selv om jeg gjerne hadde gått for en V70.

Det kommer jo helt an på hva dere får igjen for den gamle også og hvor dyrt det da blir å bytte bil.

Det koster oss sikkert 120-150 tusen.

Jeg sier at jeg ikke bryr meg om dyre biler, og at vi heller kan kjøpe en VW Caddy eller Skoda Roomster. Da blir'n sur, da - hehe! Men jeg mener det seriøst...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...