Gå til innhold

Blir tullete

Gjest anonyme Lotte :-(

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

24

• mrxx

9

• Lillemus

3

• løvinne71

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232534863' post='4071366]

Du gjør deg vanskelig. Typisk for mannfolk over 50. ;-)

3-barnsforeldre + varebil hører kanskje litt dårlig sammen, m.m. det er snakk om flere biler i husholdningen. Men jeg var sikkert på at du var oppdatert - så feil kan man ta... :-) Overskrifta sa Caddy.

Men det er sikkert to uker siden forrige gang du tullet, så hyppigheten er ikke altoverskyggende ennå. Jeg skal føre statistikk, og varsle fra hvis det tiltar ;-p

''3-barnsforeldre + varebil hører kanskje litt dårlig sammen, m.m. det er snakk om flere biler i husholdningen. Men jeg var sikkert på at du var oppdatert - så feil kan man ta... :-) Overskrifta sa Caddy''

Akkurat en Caddy er en Caddy og med flere barn så går de dårlig-)..derfor jeg sa at du antagelig var småsurrete:-) Søk på Caddy på Finn, så finner du antagelig ingen med flere seter enn 2, i alle fall er 95 % av dem med to seter.

Hva surret jeg med da mener du? Ikke mailen, den surret ikke jeg med, at du får den kl 05 om morgene kan ikke jeg noe for. Jeg er ikke så gal at jeg er oppe kl 05 morgenen for å sende mail:-)

Skrevet

...har en mann som synes det er kjempestas med veteranbiler, serru... ;-)

aha..

Skrevet

Bilen min er 88-modell....

Ja, nemlig. Det er bare tull det mannen min driver på med nå.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232535498' post='4071376]

Gruer meg, fordi han har ADHD når det gjelder biler, båter og mc'er. ;-p

Jeg er den fornuftige, selvfølgelig ;D

Da er det bra det ikke durer i matboksen hans, da hadde han spist seg i hjel:-)

Skrevet

''3-barnsforeldre + varebil hører kanskje litt dårlig sammen, m.m. det er snakk om flere biler i husholdningen. Men jeg var sikkert på at du var oppdatert - så feil kan man ta... :-) Overskrifta sa Caddy''

Akkurat en Caddy er en Caddy og med flere barn så går de dårlig-)..derfor jeg sa at du antagelig var småsurrete:-) Søk på Caddy på Finn, så finner du antagelig ingen med flere seter enn 2, i alle fall er 95 % av dem med to seter.

Hva surret jeg med da mener du? Ikke mailen, den surret ikke jeg med, at du får den kl 05 om morgene kan ikke jeg noe for. Jeg er ikke så gal at jeg er oppe kl 05 morgenen for å sende mail:-)

Konklusjonen er klar: du er gammel, utdatert på Caddy-varianter og er oppe før hanen galer ;-)

Men hvis du oppfører deg bra, så kan jeg re-konkludere, hvis det er noe som heter det...

Skrevet

Da er det bra det ikke durer i matboksen hans, da hadde han spist seg i hjel:-)

*hehe*

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232536597' post='4071400]

Spørs jo helt på økonomien. Har dere kjempegod råd og det gir mannen din mye å kjøpe denne nye bilen, er det jo bare å handle! :o)

Skrevet

Spørs jo helt på økonomien. Har dere kjempegod råd og det gir mannen din mye å kjøpe denne nye bilen, er det jo bare å handle! :o)

Naja...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232536597' post='4071400]

Men nå skal det sies at det er en forholdsvis flott Mercedes da. (coupe) som egentlig ikke ser så gammel ut.

Dessuten er det hovedsakelig JEG som kjører den, siden han bruker varebil i jobben. Hadde det derimot vært HAN som skulle brukt den, så hadde den nok vært byttet ut for lengst!

Han snakker stadig om at vi bør kjøpe oss en ny bil. ( Og det har han forsåvidt rett i, siden den vi har ikke er den mest praktiske familiebilen, og dessuten trenger endel oppgraderinger for å gå igjennom neste eu-kontroll.)

Problemet oppstår når vi kommer til prisnivået!

Jeg prøver å si at vi (jeg) klarer oss lenge med en bruktbil, og at det finnes mange flotte biler til rundt 100.000,-

HAN derimot, har svært vanskelig for å moderere seg, og plutselig sitter han igjen å ser på biler til 5-600.000....

Hvis han ikke kan kjøpe noe fint og flott, så er det liksom ikke noen vits i å kjøpe noen bil i det hele tatt....

Men jeg gir blaffen i hva jeg kjører, bare den er praktisk, driftsikker og får meg fra A til B.

Grr... dette blir vi nok aldri enige om! Så inntil videre kjører jeg fortsatt min 21 år gamle ikke-EU godkjente bil, som snart har gått 400 000 km

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232537057' post='4071408]

Konklusjonen er klar: du er gammel, utdatert på Caddy-varianter og er oppe før hanen galer ;-)

Men hvis du oppfører deg bra, så kan jeg re-konkludere, hvis det er noe som heter det...

Det finnes knapt Caddy'er flerbruksbiler, men de er på vei:-)

Forøvrig så oppfører jeg meg alltid bra, er en dannet mann:-)

Skrevet

Det finnes knapt Caddy'er flerbruksbiler, men de er på vei:-)

Forøvrig så oppfører jeg meg alltid bra, er en dannet mann:-)

Det er ikke mange av dem ennå, nei.

Du er dannet på deltid, tenker jeg :-)

Skrevet

Våre biler er dog nyere enn din, men vi kunne heller ikke drømme om å svi av så mye penger på bil... Glad for at vi er enige om at bilen er en bruksting og transportmiddel og ikke noe som skal være kult eller fint...

De fleste har sin "greie" der de bruker mere penger enn gjennomsnittet, men bil kommer langt ned på mi prioriteringsliste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...