Gå til innhold

ny teknikk for operasjon av åreknuter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest at noen har fått utført åreknuteoperasjon med en ny teknikk slik at de kan gå på jobb dagen etter. Det var blant annet en klinikk i Gøteborg som fjerner åreknuter på denne måten. Det er vissnok også kommet til Norge. Er det noen som har tips til hvilke norske klinikker som utfører dette. Kan heller ikke huske hva klinikken i Gøteborg heter. Vil veldig gjerne ha tips på hvor jeg kan henvende meg.

Skrevet

Jeg ble operert for åreknuter for 13 dager siden, ved sykehuset i Arendal. Under utredningen sa legen at det finnes lasermetoder for operasjon, men den typen jeg hadde ville bli penest med tradisjonell kirurgisk operasjon.

Jeg fikk 9 små kutt og ett stort, og sårene har grodd fint (tok stingene på mandag. Det har vært litt vondt en del dager, spesielt i leggmuskelen. Jeg fikk to ukers sykemelding, og det trengte jeg.

Jeg aner ikke noe om det du egentlig spurte om, hvor de opererer på den nye måten, men det er jo got mulig at de gjør det i Arendal, siden den legen så vidt nevnte det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...