Gjest VKF Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Du ser en person (i dette tilfellet helsepersonel med hvite klær) som hadde mensen og blødd gjennom buksa. Hva gjør du? Sier i fra eller later som ingenting? 0 Siter
Luska Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Hvis jeg kjente henne, hadde jeg sagt fra. Hvis ikke, så hadde jeg ikke sagt noe. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Sagt fra om jeg kjente vedkommende. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 O shit. Selvfølgelig burde man si fra og jeg håper jeg hadde vært tøff nok til å tørre. Og jeg hadde virkelig håpet at noen gjorde det om det var meg også! 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Hvis jeg kjente henne, hadde jeg sagt fra. Hvis ikke, så hadde jeg ikke sagt noe. Hvor godt skal du kjenne vedkommende? I dette tilfellet snakkes vi så vidt noen få ganger i året. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Hadde jeg ikke kjent henne hadde jeg nok ikke sagt noe, selv om jeg egentlig synes det riktige er å si noe. Jeg hadde satt pris på om noen sa det til meg. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Tror nok hun ville bli takknemlig hvis du sa fra, er usikker på om jeg ville være modig nok til det. Jo, tror jeg ville sagt fra jeg. 0 Siter
Luska Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Hvor godt skal du kjenne vedkommende? I dette tilfellet snakkes vi så vidt noen få ganger i året. Vanskelig å si... Men dette er meg - jeg prater ikke uten videre til folk jeg ikke kjenner og det ikke er naturlig at jeg henvender meg til. Hvis dette er et menneske det er naturlig å prate med, også i privat sammenheng, så er det kanskje greit å si noe. Men det er altså meg da... ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Hvis anledningen bød seg ville jeg sagt fra. Ville nok ikke _oppsøkt_ vedkommende for å si fra (med mindre jeg kjente henne fra før, da ville jeg nok gjort det også). 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Hva gjorde du forresten? Evt.: Var det noen som sa fra til deg? 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Hva gjorde du forresten? Vi satt en gruppe på flere pasienter med oss foreldre inne på et rom for å få opplæring på nytt medisinsk utstyr. Jeg grublet en stund før jeg bestemte meg. Jeg valgte et tidspunk hvor alle satt opptatt med å teste utstyret. Hvisket til henne at hun skulle bli med meg ut på gangen. Jeg fortalte henne at hun hadde hatt et lite uhell som skjer de fleste en gang i blandt og at hun måtte gå og skifte bukse. Hun ble med en gang forfjamset selvsagt, men takknemlig. Etterpå kom hun og ga meg en klem og sa hun var veldig glad for at jeg sa i fra. Det var bare så vidt jeg turte, men jeg gjorde valgte og si ifra. Tror ingen andre la merke til det, men jeg vet ikke. Jeg så det da hun bøyde seg fremover og det var ganske mye også. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Vi satt en gruppe på flere pasienter med oss foreldre inne på et rom for å få opplæring på nytt medisinsk utstyr. Jeg grublet en stund før jeg bestemte meg. Jeg valgte et tidspunk hvor alle satt opptatt med å teste utstyret. Hvisket til henne at hun skulle bli med meg ut på gangen. Jeg fortalte henne at hun hadde hatt et lite uhell som skjer de fleste en gang i blandt og at hun måtte gå og skifte bukse. Hun ble med en gang forfjamset selvsagt, men takknemlig. Etterpå kom hun og ga meg en klem og sa hun var veldig glad for at jeg sa i fra. Det var bare så vidt jeg turte, men jeg gjorde valgte og si ifra. Tror ingen andre la merke til det, men jeg vet ikke. Jeg så det da hun bøyde seg fremover og det var ganske mye også. Fint du sa fra! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Evt.: Var det noen som sa fra til deg? Hehe ja eller det :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Vi satt en gruppe på flere pasienter med oss foreldre inne på et rom for å få opplæring på nytt medisinsk utstyr. Jeg grublet en stund før jeg bestemte meg. Jeg valgte et tidspunk hvor alle satt opptatt med å teste utstyret. Hvisket til henne at hun skulle bli med meg ut på gangen. Jeg fortalte henne at hun hadde hatt et lite uhell som skjer de fleste en gang i blandt og at hun måtte gå og skifte bukse. Hun ble med en gang forfjamset selvsagt, men takknemlig. Etterpå kom hun og ga meg en klem og sa hun var veldig glad for at jeg sa i fra. Det var bare så vidt jeg turte, men jeg gjorde valgte og si ifra. Tror ingen andre la merke til det, men jeg vet ikke. Jeg så det da hun bøyde seg fremover og det var ganske mye også. Du gjorde helt rett etter min mening! Kan tenke meg hun var kjempe takknemlig for at du sa fra :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Jeg hadde sagt i fra, men veldig diskret. Og hadde ønsket noen gjorde det samme med meg. 0 Siter
laban Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Jeg hadde sagt i fra, men veldig diskret. Og hadde ønsket noen gjorde det samme med meg. Jeg også. Begge deler. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Jeg hadde sagt i fra, men veldig diskret. Og hadde ønsket noen gjorde det samme med meg. Det var det jeg gjorde også, men jeg måtte gruble litt før jeg turte. Det er ubehagelig å skulle gi en slik beskjed:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Huff så flaut:-( Her er det to svar, føler jeg. Hvis det var noen jeg kjente, hadde jeg sagt fra. Hvis det bare var en person jeg observerte, hadde jeg nok ikke sagt noe... Selvfølgelig hadde jeg villet at "hvem som helst" skulle ha sagt fra hvis det hadde skjedd meg, men jeg selv er ikke i stand til å ta kontakt med mennesker på den måten... feigt, jeg vet... 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Huff så flaut:-( Her er det to svar, føler jeg. Hvis det var noen jeg kjente, hadde jeg sagt fra. Hvis det bare var en person jeg observerte, hadde jeg nok ikke sagt noe... Selvfølgelig hadde jeg villet at "hvem som helst" skulle ha sagt fra hvis det hadde skjedd meg, men jeg selv er ikke i stand til å ta kontakt med mennesker på den måten... feigt, jeg vet... Jeg har ingen problemer med å forstå deg:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.