Gjest høstløv Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Vi satt en gruppe på flere pasienter med oss foreldre inne på et rom for å få opplæring på nytt medisinsk utstyr. Jeg grublet en stund før jeg bestemte meg. Jeg valgte et tidspunk hvor alle satt opptatt med å teste utstyret. Hvisket til henne at hun skulle bli med meg ut på gangen. Jeg fortalte henne at hun hadde hatt et lite uhell som skjer de fleste en gang i blandt og at hun måtte gå og skifte bukse. Hun ble med en gang forfjamset selvsagt, men takknemlig. Etterpå kom hun og ga meg en klem og sa hun var veldig glad for at jeg sa i fra. Det var bare så vidt jeg turte, men jeg gjorde valgte og si ifra. Tror ingen andre la merke til det, men jeg vet ikke. Jeg så det da hun bøyde seg fremover og det var ganske mye også. Det var flott gjort. Hun var sikkert kjempe takknemlig for å bli gjort oppmerksom på et så flaut problem på en diskret måte. 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Jeg har ingen problemer med å forstå deg:-) Takk for det, jeg følte meg litt slem da jeg skrev det, men så så jeg at flere hadde skrevet det samme, så da ble det ikke så ille... 0 Siter
morsan Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Huff så flaut:-( Her er det to svar, føler jeg. Hvis det var noen jeg kjente, hadde jeg sagt fra. Hvis det bare var en person jeg observerte, hadde jeg nok ikke sagt noe... Selvfølgelig hadde jeg villet at "hvem som helst" skulle ha sagt fra hvis det hadde skjedd meg, men jeg selv er ikke i stand til å ta kontakt med mennesker på den måten... feigt, jeg vet... Jeg tenker også slik. Samtidig ser jeg av innlegg av VKF lenger ned at de var i et møte med denne personen. Da ville jeg nok lettere sagt fra, dersom anledningen bød seg, enn dersom det f eks var en dame som sa i fra at nå kunne jeg gå inn til legen. 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Jeg tenker også slik. Samtidig ser jeg av innlegg av VKF lenger ned at de var i et møte med denne personen. Da ville jeg nok lettere sagt fra, dersom anledningen bød seg, enn dersom det f eks var en dame som sa i fra at nå kunne jeg gå inn til legen. Ja, jeg så også at det ikke bare var "en dame som gikk forbi", og da kan det nok hende at jeg hadde sagt fra (hvis jeg hadde fått samlet nok mot - sosial angst er ikke lett da...) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Vi satt en gruppe på flere pasienter med oss foreldre inne på et rom for å få opplæring på nytt medisinsk utstyr. Jeg grublet en stund før jeg bestemte meg. Jeg valgte et tidspunk hvor alle satt opptatt med å teste utstyret. Hvisket til henne at hun skulle bli med meg ut på gangen. Jeg fortalte henne at hun hadde hatt et lite uhell som skjer de fleste en gang i blandt og at hun måtte gå og skifte bukse. Hun ble med en gang forfjamset selvsagt, men takknemlig. Etterpå kom hun og ga meg en klem og sa hun var veldig glad for at jeg sa i fra. Det var bare så vidt jeg turte, men jeg gjorde valgte og si ifra. Tror ingen andre la merke til det, men jeg vet ikke. Jeg så det da hun bøyde seg fremover og det var ganske mye også. Flinke VKF! 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Flinke VKF! Nå var jeg ikke ute etter å fiske etter ros (selv om det kan se slik ut) for jeg var virkelig i tvil før jeg samlet mot og derfor var jeg egentlig bare nysgjerrig på hva andre hadde gjort :-) Veldig kinkig problemstilling ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Ja, jeg så også at det ikke bare var "en dame som gikk forbi", og da kan det nok hende at jeg hadde sagt fra (hvis jeg hadde fått samlet nok mot - sosial angst er ikke lett da...) Nei det skjønner jeg! Jeg ville i et tilfelle som beskrevet kunne blitt forhindret fra å si i fra fordi jeg ikke fikk henne på tilstrekkelig tomannshånd el lign. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Det var det jeg gjorde også, men jeg måtte gruble litt før jeg turte. Det er ubehagelig å skulle gi en slik beskjed:-) Det skjønner jeg ) Syns du gjorde det på en fin måte ) Jeg hadde nok kviet meg litt for å gjøre det, men jeg hadde gjort det siden jeg så gjerne ville at noen skulle sagt fra til meg. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Vi satt en gruppe på flere pasienter med oss foreldre inne på et rom for å få opplæring på nytt medisinsk utstyr. Jeg grublet en stund før jeg bestemte meg. Jeg valgte et tidspunk hvor alle satt opptatt med å teste utstyret. Hvisket til henne at hun skulle bli med meg ut på gangen. Jeg fortalte henne at hun hadde hatt et lite uhell som skjer de fleste en gang i blandt og at hun måtte gå og skifte bukse. Hun ble med en gang forfjamset selvsagt, men takknemlig. Etterpå kom hun og ga meg en klem og sa hun var veldig glad for at jeg sa i fra. Det var bare så vidt jeg turte, men jeg gjorde valgte og si ifra. Tror ingen andre la merke til det, men jeg vet ikke. Jeg så det da hun bøyde seg fremover og det var ganske mye også. Jeg hadde vært deg evig takknemlig for at du sa i fra. Har aldri vært ut for situasjonen. du løste det utrolig bra :-) 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Uff dette opplevde jeg på jobb en gang, en av sykepleierne hadde en rød liten flekk på rumpa... jeg skjønte at det måtte være mensen, men jeg er sjenert og jeg kjente ikke kdenne damen så veldig godt heller... så jeg håpte hun oppdaget det selv. Vet ikke om jeg hadde likt det selv om noen kom bort til meg og sa at jeg hadde hatt en menslekkasje Men likevel, bedre at en sier fra enn at mange folk ser og ikke sier noe..... 0 Siter
Gjest VannLilja29 Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Blir litt som da buskesmekken min var åpen, og noen fortalte meg det på bussholdeplassen. Ekkelt og flaut der og da. Jeg kjente ikke kvinnemennesket. Men jeg sa takk, og syntes hun var tøff som sa fra. 0 Siter
3stakk Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Huff a meg så leit! Selv om lignende kan skje hvem som helst hvor som helst, er det utrolig pinlig der og da. Godt du fikk sagt i fra og at ho tok det så fint. Skulle forresten bare mangle. Håper jeg hadde gjort det samme som deg, men når det gjelder fremmede har man lett for å se en annen vei og håpe andre tar jobben 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Litt avhengig av situasjonen, tror jeg at jeg hadde sagt i fra, stille og diskret. 0 Siter
morsan Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Blir litt som da buskesmekken min var åpen, og noen fortalte meg det på bussholdeplassen. Ekkelt og flaut der og da. Jeg kjente ikke kvinnemennesket. Men jeg sa takk, og syntes hun var tøff som sa fra. ''buskesmekken '' Kanksje på tide med en brasiliansk voksing ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 ''buskesmekken '' Kanksje på tide med en brasiliansk voksing ;-) *flire mæ ihjælllllllllll* 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 ''buskesmekken '' Kanksje på tide med en brasiliansk voksing ;-) *Humrer* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.