Gå til innhold

FU: Hva bruker du ekstra mye penger på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du en spesiell hobby/interesse som stikker av med pengene dine?

Noen bruker på mat og luksusingredienser, andre på bil, noen på huspleie og spa, fotballturer, mc, sykkel, dyre vesker etc...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

6

• mariaflyfly

4

• candyqueen_83

4

• jubalong70

3

Skrevet

Hudpleie eller huspleie, whatever, hehe! ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Det meste går til oppussingen som har pågått her ganske lenge. Når det ene prosjektet er ferdig begynner vi på det neste.. Snart begynner vi på et nytt soverom. Så blir det gang, bad og trapp etter det.

Litt treningsduppegreier kjøper jeg til meg selv, men ikke så mye annet.

Gjest wtfcwia
Skrevet

alkohol.er ikke alkoholiker,men det er jo jævlig dyrt,så det blir når man har råd...(lovlige saker altså:P)

Skrevet

Jeg bruker mye penger på hunden min, alt fra kvalitetsfôr, tyggeben og godbiter, nye kobbel, seler, dekken og pelspleieprodukter.. Jeg må med skam å melde si at hunden min bruker dyrere shampo enn det jeg gjør.. :o

Skrevet

Eg har (nesten) alltid hatt hobbyer som eg har brukt mye både tid og penger på, det har variert med alderen og begynte med musikk (LP plater), fortsatte med motorsykler og gitarer.

De siste 10 åra har eg brukt mye penger på film/fotoutstyr, mens eg den siste tiden har brukt mye penger på vedlikehold/oppussing av bolig.

Den siste innvesteringen var varmepumpe, fikk denne mandagen og skal gjøre de siste forberedelsene i kveld, før rørleggeren kommer i morra eller fredag for å koble sammen rørene.

Gleder meg til å spare strøm...)

Skrevet

Eg har (nesten) alltid hatt hobbyer som eg har brukt mye både tid og penger på, det har variert med alderen og begynte med musikk (LP plater), fortsatte med motorsykler og gitarer.

De siste 10 åra har eg brukt mye penger på film/fotoutstyr, mens eg den siste tiden har brukt mye penger på vedlikehold/oppussing av bolig.

Den siste innvesteringen var varmepumpe, fikk denne mandagen og skal gjøre de siste forberedelsene i kveld, før rørleggeren kommer i morra eller fredag for å koble sammen rørene.

Gleder meg til å spare strøm...)

Også sønnen min på 17,5 år da, der bruker eg mest penger! :-)

Skrevet

Jeg bruker mye penger på hunden min, alt fra kvalitetsfôr, tyggeben og godbiter, nye kobbel, seler, dekken og pelspleieprodukter.. Jeg må med skam å melde si at hunden min bruker dyrere shampo enn det jeg gjør.. :o

''Jeg må med skam å melde si at hunden min bruker dyrere shampo enn det jeg gjør.. :O''

Det holder ikke med Elvital der, altså? ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232557003' post='4071653]

''Jeg må med skam å melde si at hunden min bruker dyrere shampo enn det jeg gjør.. :O''

Det holder ikke med Elvital der, altså? ;-)

Å nei du. Lille hunden skal ha flokefri, skinnende blank og ren pels og aller helst skal pelsen vaskes med Chris Christensens 4(!) produkter system for å være på den sikre siden, shampo, hårkur, etter bad kur og spray, (og jeg driver ikke engang med utstilling!).. ;-) Jeg derimot klarer med godt med Sunsilk.. :-D Var det noen som sa hundegalskap..?

Skrevet

Å nei du. Lille hunden skal ha flokefri, skinnende blank og ren pels og aller helst skal pelsen vaskes med Chris Christensens 4(!) produkter system for å være på den sikre siden, shampo, hårkur, etter bad kur og spray, (og jeg driver ikke engang med utstilling!).. ;-) Jeg derimot klarer med godt med Sunsilk.. :-D Var det noen som sa hundegalskap..?

*s*

Skrevet

DVDer, CDer, ymse kaffebarer, stereo og data. Om sommeren går det uante summer i diverse fiskeutstyr (sluker, søkker, sene, ny snelle, ny spole osv osv) og turutstyr. Nå har jeg slanket meg ca 20 kg så klesbudsjettet er endel større enn tidligere år, gitt.. Moro å handle klær nå.

(Det var vel det siste der som, tross alt det andre, avslørte at jeg er et kvinnelig vesen ;-))

Skrevet

Vin. Også legger jeg visst igjen en god slump på div kaffebarer hver mnd.

Skrevet

Bruker helt klart en del penger på motorsyklen.

Er ikke den som kjøper alt mulig av ekstrautstyr som effektanlegg og oppgraderinger av motor osv.

Men når jeg har kjørt i snitt 14000 i løpet av sesongene så går der jo noe dekk pluss at servicer må følges.

I og med at jeg bruker syklen såpass mye som jeg gjør, betyr det at det blir en del turer på syklen. Både inn og utland. Bruker syklen både på vei og bane. Koster jo litt. Men så er jeg ikke den som handler klær så veldig ofte, sko har jeg lite av, eier kanskje to vesker.. Så det er jo snakk om prioriteringer. :-)

Gjest Bil er kult
Skrevet

Hmmm...det går en god del til bil. Først og fremst i lån men også til reperasjoner etc. Har en grei bruksbil og en veteran sportsbil.

Er fryktelig flink til å handle på salg så klær til meg selv får jeg ofte for bare småpengene omtrent.

Er omtrent aldri ute på byen, men handler en flaske vin eller noe i helgene.

Så når jeg tenker over det så er det omtrent ikke annet jeg bruker penger på til meg selv.

Ungene får alt hva de trenger, og der kan det gå noen kroner.

F.eks. nå så gir jeg eldstemann min støttetimer en gang i uka på to fag han er litt svakere i og det er 500 kr. gangen.

Så går jeg til akupungtur to ganger i uka og da er det 500 kr. der også.

Bare de to til sammen er jo 4000 i måneden, så pengeen går virkelig på rulleskøyter altså :)

Skrevet

Jeg er glad i klær. Det som også er merkelig er at det ofte bare er det dyreste jeg liker.. (Da snakker jeg ikke Gucci og Prada), men klær i prisklasser over H&M.

Kjøper en del interiørartikler. Og pusser opp hus..

candyqueen_83
Skrevet

Det går en del til hund, sminke og hudpleie :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...