Gjest mora2 Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Dyrene koster endel... Ellers er det vel ikke legge under teppe at jeg handler mye klær... :0) 0 Siter
....AV Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Reiser og musikk. Og mat. Matinnkjøpene våre er ikke styrt av pris. 0 Siter
sant å si Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Bøker bruker jeg mye penger på, og noter. Hva spiller du? ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Bruker helt klart en del penger på motorsyklen. Er ikke den som kjøper alt mulig av ekstrautstyr som effektanlegg og oppgraderinger av motor osv. Men når jeg har kjørt i snitt 14000 i løpet av sesongene så går der jo noe dekk pluss at servicer må følges. I og med at jeg bruker syklen såpass mye som jeg gjør, betyr det at det blir en del turer på syklen. Både inn og utland. Bruker syklen både på vei og bane. Koster jo litt. Men så er jeg ikke den som handler klær så veldig ofte, sko har jeg lite av, eier kanskje to vesker.. Så det er jo snakk om prioriteringer. :-) ''...eier kanskje to vesker.. '' Og det skulle ikkje forundre meg om den ene var bremseveske! 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Det kommer kanskje ikke som noen bombe, men jeg kjøper bøker:-) 0 Siter
Gjest vingla Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 mat.helst økologiske varer,er jo ganske dyrt. musikk klær..desverre kulturelle ting:teater,kino osv 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 generelt bruker jeg alt for mye penger på... megselv :-) 0 Siter
Gjest vingla Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 ja og så unner jeg meg spa eller massage en gang i blandt:) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Jeg glemte å nevne flybilletter. Fy faen, jeg har brukt mye penger på flybilletter de siste 2,5 åra. Og Parmaskinke. Men det er en kulere ting å bruke penger på. Og så er det ikke snakk om like mye penger. Man er da ikke ville dyr, heller. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Skrevet 21. januar 2009 Jeg glemte å nevne flybilletter. Fy faen, jeg har brukt mye penger på flybilletter de siste 2,5 åra. Og Parmaskinke. Men det er en kulere ting å bruke penger på. Og så er det ikke snakk om like mye penger. Man er da ikke ville dyr, heller. Ja, flybilletter, det kan jeg tenke meg! Tror du at du på sikt flytter hit, eller flytter han dit? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232576701' post='4071888] Ja, flybilletter, det kan jeg tenke meg! Tror du at du på sikt flytter hit, eller flytter han dit? Jeg kan jo ikke flytte på meg, så den saken er jo klar. Sånn er det, og det har vi begge vært klar over fra dag 1. Så gjenstår det å se. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Har vel egentlig ingen hobbyer, utenom trening da - og bruker ikke så fælt mye penger - men pengene renner nå unna uansett da! Det går litt i vin - men ikke så voldsomt mye... Liker jo å kjøpe nytt tøy, men kjøper aldri dyrt - moro med treningstøy, men det er jo begrenset hvor mye jeg trenger... Det går en del i straffegebyr på biblioteket :-( 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Har vel egentlig ingen hobbyer, utenom trening da - og bruker ikke så fælt mye penger - men pengene renner nå unna uansett da! Det går litt i vin - men ikke så voldsomt mye... Liker jo å kjøpe nytt tøy, men kjøper aldri dyrt - moro med treningstøy, men det er jo begrenset hvor mye jeg trenger... Det går en del i straffegebyr på biblioteket :-( ''Det går en del i straffegebyr på biblioteket :-('' Skal vi danne en forening for sånne som oss...? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 ''Det går en del i straffegebyr på biblioteket :-('' Skal vi danne en forening for sånne som oss...? Ja - jeg kan være æresmedlem - og du min assistent! Uff - jeg får alltid "på følelsen" av at nå er det snart tid for innlevering av bøkene, men som regel - vips - er tida ute. Denne gangen lånte vi bøker "litt før jul", og jeg tenkte i forrige uke, at nå måtte jeg levere dem på biblioteket. Skulle dit på torsdag. Onsdag kom purrebrevene i posten :-( Og vi hadde vel omtrent 20 bøker her hjemme... Så i dag skulle jeg levere dem. Hadde avtalt med mi kjære at vi skulle dra sammen til byen, men han somlet sånn med noe jobb-greier, slik at det ble for seint for meg (hadde jo avtalt å se film med gutten min klokka 14...) - så mannen min foreslo faktisk at HAN skulle levere dem for meg!!!!!! Og jeg takket høflig ja! Og for første gang i sin sørlandske historie satte han sine bein på bblioteket, leverte bøkene, betalte, smilte, og fikk faktisk sitt eget kort :-) Så puh - er reddet for denne gangen (bortsett fra at det manglet én bok.... og hvor søren er den tro? Kanskje vi tok den med på juleferie og la den igjen der... må kanksje ringe svigermor i morgen og spørre....)! Men guttungen mangler jo bøker, så jeg må nok ta en tur igjen på fredag :-) 0 Siter
fineline Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Reiser, mere reiser og døtrene mine. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Ja - jeg kan være æresmedlem - og du min assistent! Uff - jeg får alltid "på følelsen" av at nå er det snart tid for innlevering av bøkene, men som regel - vips - er tida ute. Denne gangen lånte vi bøker "litt før jul", og jeg tenkte i forrige uke, at nå måtte jeg levere dem på biblioteket. Skulle dit på torsdag. Onsdag kom purrebrevene i posten :-( Og vi hadde vel omtrent 20 bøker her hjemme... Så i dag skulle jeg levere dem. Hadde avtalt med mi kjære at vi skulle dra sammen til byen, men han somlet sånn med noe jobb-greier, slik at det ble for seint for meg (hadde jo avtalt å se film med gutten min klokka 14...) - så mannen min foreslo faktisk at HAN skulle levere dem for meg!!!!!! Og jeg takket høflig ja! Og for første gang i sin sørlandske historie satte han sine bein på bblioteket, leverte bøkene, betalte, smilte, og fikk faktisk sitt eget kort :-) Så puh - er reddet for denne gangen (bortsett fra at det manglet én bok.... og hvor søren er den tro? Kanskje vi tok den med på juleferie og la den igjen der... må kanksje ringe svigermor i morgen og spørre....)! Men guttungen mangler jo bøker, så jeg må nok ta en tur igjen på fredag :-) Hvorfor søker du ikke på nettsiden til ditt bibliotek, og registrerer deg på "min side". Da får du oversikt over datoer, og du kan forlenge lånene selv. Supre sider. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Hvorfor søker du ikke på nettsiden til ditt bibliotek, og registrerer deg på "min side". Da får du oversikt over datoer, og du kan forlenge lånene selv. Supre sider. Joda - det hender jeg er inne på de sidene, og jeg har fornyet lånene flere ganger. Men da må jeg ha bibliotekkortet ved pc'en, for pålogging, og det har jeg ikke alltid (solv om det som regel ikke er mange skritt unna) - så dermed glemmer jeg å fornye dem. Og de fleste bøkene hadde vi jo lest ut - så jeg trengte egentlig ikke å fornye dem. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Joda - det hender jeg er inne på de sidene, og jeg har fornyet lånene flere ganger. Men da må jeg ha bibliotekkortet ved pc'en, for pålogging, og det har jeg ikke alltid (solv om det som regel ikke er mange skritt unna) - så dermed glemmer jeg å fornye dem. Og de fleste bøkene hadde vi jo lest ut - så jeg trengte egentlig ikke å fornye dem. Eller lære seg nr utenat ) Evt lagre det på mobilen eller et notat på pcn ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Joda - det hender jeg er inne på de sidene, og jeg har fornyet lånene flere ganger. Men da må jeg ha bibliotekkortet ved pc'en, for pålogging, og det har jeg ikke alltid (solv om det som regel ikke er mange skritt unna) - så dermed glemmer jeg å fornye dem. Og de fleste bøkene hadde vi jo lest ut - så jeg trengte egentlig ikke å fornye dem. Men har det kommet til siste dag, og du ikke har tid til å levere før om et par dager er det jo bar å fornye så slipper du hvertfall gebyr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.