Gå til innhold

FU: Hva bruker du ekstra mye penger på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men har det kommet til siste dag, og du ikke har tid til å levere før om et par dager er det jo bar å fornye så slipper du hvertfall gebyr.

Sant nok!

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

6

• mariaflyfly

4

• candyqueen_83

4

• jubalong70

3

Skrevet

Nå går pengene til flybilletter så kjæresten og meg kan sees en gang i måneden. Og om ti, tolv måneder håper jeg at pengene går til baby-utstyr, bleier og klær...

Skrevet

''...eier kanskje to vesker.. ''

Og det skulle ikkje forundre meg om den ene var bremseveske! :)

Hihi...nei,byttet den før jeg satte inn syklen for vinteren,så jeg må faktisk ut å shoppe snart. :-)

Skrevet

Jeg glemte å nevne flybilletter. Fy faen, jeg har brukt mye penger på flybilletter de siste 2,5 åra. :(

Og Parmaskinke. Men det er en kulere ting å bruke penger på. :D Og så er det ikke snakk om like mye penger. Man er da ikke ville dyr, heller.

Glemte jeg også å legge til. Hver femte uke setter jeg meg på flyet.... Går en del penger der også ja.....

Pluss vin og god mat.

Skrevet

Også sønnen min på 17,5 år da, der bruker eg mest penger! :-)

Tenåringer koster mye... Både i penger og tålmodighet :-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det går endel penger på skikkelig mat. Jeg tåler best gode råvarer, og vi er matglade.

Reiser går også endel penger på.

Sambo bruker endel penger på jakt, det er hans interesse, og den koster ganske mye.

Skrevet

Ferier. Ellers er jeg ganske forsiktig:-)

Ser for meg at det kommer til å bli en del på jentunges trening framover. Der må vi nok belage oss på litt reising for at ho skal få konkurrere + treningsleir i utlandet m.m..

Skrevet

Strikking (garn), god mat og noen få dyre plagg

Gjest ViViola
Skrevet

Hm, jeg tror jeg er skikkelig kjip, jeg...

Har ingen hobby som drar noe særlig mye penger (snaut 500 i måneden på treningsstudio), vi reiser endel - men ikke så langt at det koster særlig mye, og ikke shopper jeg heller.

Såh - hvor faen blir penga mine av?????

Skrevet

Enn om tålmodighet hadde vært til salgs... jeg hadde gladelig investert i det *s*

Gjest Elextra
Skrevet

Hm, jeg tror jeg er skikkelig kjip, jeg...

Har ingen hobby som drar noe særlig mye penger (snaut 500 i måneden på treningsstudio), vi reiser endel - men ikke så langt at det koster særlig mye, og ikke shopper jeg heller.

Såh - hvor faen blir penga mine av?????

''Såh - hvor faen blir penga mine av?????''

Samme lurer jeg på! Riktignok bruker vi en god del på god mat og drikke og reiser, samt utstyr til hjem og fritid, og sko og klær til særlig mor og barn, men likevel - så mange titalls tusen som bare raser innom kontoene våre hver måned? Det er et mysterium! ;)

Skrevet

Barneklær! Jeg går ofte rundt som en dass selv, mens jenta mi sannsynligvis er den mest velkledde ungen i gata! ;o)

Gjest ViViola
Skrevet

''Såh - hvor faen blir penga mine av?????''

Samme lurer jeg på! Riktignok bruker vi en god del på god mat og drikke og reiser, samt utstyr til hjem og fritid, og sko og klær til særlig mor og barn, men likevel - så mange titalls tusen som bare raser innom kontoene våre hver måned? Det er et mysterium! ;)

Tipper vi blir utsatt for SVINDEL!!!!!

Dette bare MÅ sjekkes nærmere!

;-)

Skrevet

Her er det vel nokså jevnt fordelt, bortsett fra at en god del penger går til nedbetaling av gjeld.

Har ingen dyr hobby eller dille av noe slag.

Skrevet

Hobby og hobby, her er jobb og hobbyer tett knyttet opp til hverandre. Jeg kan vel si at jeg bruker mye penger på jobben min egentlig, men det er sånn det må være:)

Og så legger vi igjen endel kroner på restauranter.

Gjest Elextra
Skrevet

Hobby og hobby, her er jobb og hobbyer tett knyttet opp til hverandre. Jeg kan vel si at jeg bruker mye penger på jobben min egentlig, men det er sånn det må være:)

Og så legger vi igjen endel kroner på restauranter.

''Og så legger vi igjen endel kroner på restauranter''

Før vi fikk barn brukte vi en formue på å gå ut å spise. Moret oss med å gjøre oss kjent i Oslos restaurantverden :-).

Går ut og spiser med barna av og til, men det blir ikke så ofte og dessuten på rimeligere steder. Men pengene blir borte likevel! Og vil egentlig ikke si barna koster så mye....

Skrevet

Hesten min er utvilsomt hobbyen som er størst pengesluk (oppstalling, fôr, ustyr osv).

Bruker også en del penger på div håndarbeid (lerret, pensler, maling, decoupageutstyr, scrapbooking, smykkelaging)

Ellers går det store summer til reiser, konserter, klær og økologisk/vegetarisk mat.

Skrevet

Joda - det hender jeg er inne på de sidene, og jeg har fornyet lånene flere ganger.

Men da må jeg ha bibliotekkortet ved pc'en, for pålogging, og det har jeg ikke alltid (solv om det som regel ikke er mange skritt unna) - så dermed glemmer jeg å fornye dem.

Og de fleste bøkene hadde vi jo lest ut - så jeg trengte egentlig ikke å fornye dem.

Døh - noter ned nummeret på bibliotekkortet og pin-koden på en post-itlapp som du henger på siden av skjermen eller fester på skrivebordet. Ingen unnskyldning! ;o)

Skrevet

Har vel egentlig ingen hobbyer, utenom trening da - og bruker ikke så fælt mye penger - men pengene renner nå unna uansett da!

Det går litt i vin - men ikke så voldsomt mye... Liker jo å kjøpe nytt tøy, men kjøper aldri dyrt - moro med treningstøy, men det er jo begrenset hvor mye jeg trenger...

Det går en del i straffegebyr på biblioteket :-(

Jeg har også gjennom tidene hatt en del straffegebyr på biblioteket, og når jeg betaler dem føler jeg det som om jeg gir bidrag til et veldedig formål! ;-) Gebyrene overstiger langt kotsnadene ved å purre, så dette blir et ekstra bidrag i en ellers sikkert nokså slunken kasse.

Så betal ditt bibliotekgebyr med glede!! :-D

Skrevet

Spesielt det siste...:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...