drizzle Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Hva gjør dere når leggene begynner å klø et par dager etter at de har fått en omgang med barberhøvelen? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Klør ikke på leggene etter barbering jeg. Kan klø litt i underlivet innimellom, men da bare smører jeg godt med fuktighetskrem. Funker sikkert på leggene også. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Klør ikke på leggene etter barbering jeg. Kan klø litt i underlivet innimellom, men da bare smører jeg godt med fuktighetskrem. Funker sikkert på leggene også. Altså nedentil etter barbering ;O) Ikke ellers. Hehe 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Barber beina minst annenhver dag. Grunnen til at du klør er at hårene vokser ut igjen. Det ser ut til at huden tåler bedre barbering om du gjør det hver dag eller annenhver dag. Vask huden godt etter barbering og smør inn med fuktighetskrem. 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Et par dager etter? Da barberer jeg beina på nytt, for det er hårene som vokser ut igjen som klør:-) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Sluttet med barbering og gikk over til voks for ti år siden - en annen verden 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Babyolje fra dagligvarebutikk (neutral) 0 Siter
morsan Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Sluttet med barbering og gikk over til voks for ti år siden - en annen verden Helt enig. Etter mange år med voksing har jeg forresten funnet ut at det funker veldig bra med epilator også. Pre-voksingen gjorde epileringen vondt pluss ga meg nupper, men nå er tydeligvis hårene såpass svekket at epilering funker utmerket. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Helt enig. Etter mange år med voksing har jeg forresten funnet ut at det funker veldig bra med epilator også. Pre-voksingen gjorde epileringen vondt pluss ga meg nupper, men nå er tydeligvis hårene såpass svekket at epilering funker utmerket. Ja, det har du nok rett i. Hårene blir jo mye tynnere og svakere - så jeg har områder på bena uten hår nå faktisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.