Gå til innhold

Når leggene klør etter barbering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere når leggene begynner å klø et par dager etter at de har fått en omgang med barberhøvelen?

Fortsetter under...

candyqueen_83
Skrevet

Klør ikke på leggene etter barbering jeg. Kan klø litt i underlivet innimellom, men da bare smører jeg godt med fuktighetskrem. Funker sikkert på leggene også.

candyqueen_83
Skrevet

Klør ikke på leggene etter barbering jeg. Kan klø litt i underlivet innimellom, men da bare smører jeg godt med fuktighetskrem. Funker sikkert på leggene også.

Altså nedentil etter barbering ;O) Ikke ellers. Hehe

Gjest Mirakelet
Skrevet

Barber beina minst annenhver dag. Grunnen til at du klør er at hårene vokser ut igjen. Det ser ut til at huden tåler bedre barbering om du gjør det hver dag eller annenhver dag. Vask huden godt etter barbering og smør inn med fuktighetskrem.

Skrevet

Et par dager etter? Da barberer jeg beina på nytt, for det er hårene som vokser ut igjen som klør:-)

Annonse

Persille1365381127
Skrevet

Sluttet med barbering og gikk over til voks for ti år siden - en annen verden :)

Skrevet

Sluttet med barbering og gikk over til voks for ti år siden - en annen verden :)

Helt enig.

Etter mange år med voksing har jeg forresten funnet ut at det funker veldig bra med epilator også. Pre-voksingen gjorde epileringen vondt pluss ga meg nupper, men nå er tydeligvis hårene såpass svekket at epilering funker utmerket.

Persille1365381127
Skrevet

Helt enig.

Etter mange år med voksing har jeg forresten funnet ut at det funker veldig bra med epilator også. Pre-voksingen gjorde epileringen vondt pluss ga meg nupper, men nå er tydeligvis hårene såpass svekket at epilering funker utmerket.

Ja, det har du nok rett i. Hårene blir jo mye tynnere og svakere - så jeg har områder på bena uten hår nå faktisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...