Gjest datatrøbbel... Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Hei! Jeg har kjøpt og lastet ned en CD i mp3 format (fitness-musikk, som skal gå i ett uten stopp mellom sangene) - men jeg får ikke åpnet .zip mappen og overført sangene til iTunes. Først hadde jeg en mappe som hadde en glidlås på, også eksperimenterte jeg litt, prøvde "pakk ut" men fikk bare en feilmelding om at det allerede eksisterte en fil med det navnet. Så høyreklikte jeg igjen og valgte "åpne i..." også tok jeg iTunes. Og nå har mappen forandret seg til en iTunes fil, men det går fremdeles ikke an å åpne den, for det er en .zip fil. Klarer ikke å få den tilbake til den mappen med glidelås på heller. Hva skal jeg gjøre?? 0 Siter
citoyen Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Prøv å dobbeltklikke på glidelås-filen, og deretter dra filene som er inni over til en annen mappe. 0 Siter
Gjest datatrøbbel... Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Prøv å dobbeltklikke på glidelås-filen, og deretter dra filene som er inni over til en annen mappe. takk, men jeg har ikke noen glidelåsfil lenger, for jeg forandret den på et vis til en iTunes fil, men det er fremdeles .zip Så når jeg dobbeltklikker på den kommer jeg bare til iTunes, men ingen sanger. 0 Siter
Gjest Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 takk, men jeg har ikke noen glidelåsfil lenger, for jeg forandret den på et vis til en iTunes fil, men det er fremdeles .zip Så når jeg dobbeltklikker på den kommer jeg bare til iTunes, men ingen sanger. Høyreklikk på fila, velg "åpne i", deretter søker du etter programmet "windows explorer", og velger at filene alltid skal åpnes i dette. Da får du det tilbake til normalen. Deretter gjør du som citoyen sier. 0 Siter
Gjest ikke datatrøbbel lenger Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Høyreklikk på fila, velg "åpne i", deretter søker du etter programmet "windows explorer", og velger at filene alltid skal åpnes i dette. Da får du det tilbake til normalen. Deretter gjør du som citoyen sier. tuuuuuuusen hjertelig takk!! Nå fikk jeg det til! Er så suuupert at det finnes datakyndige engler der ute som er villige til å hjelpe 0 Siter
Gjest ikke datatrøbbel lenger Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Prøv å dobbeltklikke på glidelås-filen, og deretter dra filene som er inni over til en annen mappe. tuuuuuuusen hjertelig takk!! Nå fikk jeg det til! Er så suuupert at det finnes datakyndige engler der ute som er villige til å hjelpe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.