Gå til innhold

Peiling på .zip filer??

Anbefalte innlegg

Gjest datatrøbbel...
Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt og lastet ned en CD i mp3 format (fitness-musikk, som skal gå i ett uten stopp mellom sangene) - men jeg får ikke åpnet .zip mappen og overført sangene til iTunes.

Først hadde jeg en mappe som hadde en glidlås på, også eksperimenterte jeg litt, prøvde "pakk ut" men fikk bare en feilmelding om at det allerede eksisterte en fil med det navnet. Så høyreklikte jeg igjen og valgte "åpne i..." også tok jeg iTunes. Og nå har mappen forandret seg til en iTunes fil, men det går fremdeles ikke an å åpne den, for det er en .zip fil. Klarer ikke å få den tilbake til den mappen med glidelås på heller.

Hva skal jeg gjøre??

Skrevet

Prøv å dobbeltklikke på glidelås-filen, og deretter dra filene som er inni over til en annen mappe.

Gjest datatrøbbel...
Skrevet

Prøv å dobbeltklikke på glidelås-filen, og deretter dra filene som er inni over til en annen mappe.

takk, men jeg har ikke noen glidelåsfil lenger, for jeg forandret den på et vis til en iTunes fil, men det er fremdeles .zip Så når jeg dobbeltklikker på den kommer jeg bare til iTunes, men ingen sanger.

Skrevet

takk, men jeg har ikke noen glidelåsfil lenger, for jeg forandret den på et vis til en iTunes fil, men det er fremdeles .zip Så når jeg dobbeltklikker på den kommer jeg bare til iTunes, men ingen sanger.

Høyreklikk på fila, velg "åpne i", deretter søker du etter programmet "windows explorer", og velger at filene alltid skal åpnes i dette. Da får du det tilbake til normalen.

Deretter gjør du som citoyen sier.

Gjest ikke datatrøbbel lenger
Skrevet

Høyreklikk på fila, velg "åpne i", deretter søker du etter programmet "windows explorer", og velger at filene alltid skal åpnes i dette. Da får du det tilbake til normalen.

Deretter gjør du som citoyen sier.

tuuuuuuusen hjertelig takk!! Nå fikk jeg det til! Er så suuupert at det finnes datakyndige engler der ute som er villige til å hjelpe :D

Gjest ikke datatrøbbel lenger
Skrevet

tuuuuuuusen hjertelig takk!! Nå fikk jeg det til! Er så suuupert at det finnes datakyndige engler der ute som er villige til å hjelpe :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...