Janna Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Jeg er ingen fan av Ari Behn, men nå synes jeg det begynner å bli helt sykt. La fyren og familien hans være i fred. I vertfall for spekulerende og direkte onde oppslag. De ønsker virkelig at Ari og Martha skal skille seg. Det er nok ikke bare enkelt å være småbarnsfamilie i en slik mediestorm. Og det er bare en sak Tenk bare på måten bladet går fram i fohold til andre ABC og D kjendiser. De tar bilder av private begivenheter og skriver spekulerende og fiktive historier med villedende overskrifter. Nei FY! Skal aldri kjøpe Se og hør mer. Og oppfordrer alle andre til å ikke gjøre det heller!! 0 Siter
Gjest haren behn Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Jeg støtter deg ikke...kommer heller til å kjøpe to eksemplarer av hver utgave - en for deg og en for meg! 0 Siter
Janna Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Skrevet 21. januar 2009 Jeg støtter deg ikke...kommer heller til å kjøpe to eksemplarer av hver utgave - en for deg og en for meg! Ja, ja.. det er DINE bortkastede penger :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Jeg støtter deg ikke...kommer heller til å kjøpe to eksemplarer av hver utgave - en for deg og en for meg! *hehe* 0 Siter
Gjest fuf Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Jeg kjøper ikke Se og Hør uansett. Synes imidlertid det virker som om Ari Behn er frempå for å skaffe seg oppmerksomhet og medieomtale når det passer ham, men også er svært rask til å skrike opp de gangene han ikke har tillatt det først. Det er grenser for hvor mye medlidenhet jeg har med den gjøken der (selv om jeg forstår at det kan være vanskelig for resten av familien). 0 Siter
Janna Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Skrevet 21. januar 2009 Jeg kjøper ikke Se og Hør uansett. Synes imidlertid det virker som om Ari Behn er frempå for å skaffe seg oppmerksomhet og medieomtale når det passer ham, men også er svært rask til å skrike opp de gangene han ikke har tillatt det først. Det er grenser for hvor mye medlidenhet jeg har med den gjøken der (selv om jeg forstår at det kan være vanskelig for resten av familien). Jeg er enig. Men det er summen av alt som gjør meg provosert. Feil framstiling av ting. Og absolutt ikke bare ting som har med Ari å gjøre. Bladet er rett og slett et drittblad!! Med eller uten Ari!! 0 Siter
Gjest nmwtfia Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Jeg kjøper ikke Se og Hør uansett. Synes imidlertid det virker som om Ari Behn er frempå for å skaffe seg oppmerksomhet og medieomtale når det passer ham, men også er svært rask til å skrike opp de gangene han ikke har tillatt det først. Det er grenser for hvor mye medlidenhet jeg har med den gjøken der (selv om jeg forstår at det kan være vanskelig for resten av familien). er igrunn enig med deg. kjøper ikke se og hør,men av andre grunner.funker til nød på dass:P 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Se og hør er i alle fall barnematen i forhold til tyske magasiner. De lyger som bare juling om kongehuset.... 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Jeg kjøper ikke Se og Hør uansett. Synes imidlertid det virker som om Ari Behn er frempå for å skaffe seg oppmerksomhet og medieomtale når det passer ham, men også er svært rask til å skrike opp de gangene han ikke har tillatt det først. Det er grenser for hvor mye medlidenhet jeg har med den gjøken der (selv om jeg forstår at det kan være vanskelig for resten av familien). Jeg syns han dummet seg ut med sine uttalelser. Han kunne "sagt fra" på en annen måte. Sånn han har gått frem får jeg bare enda mer avsmak for han... Stakkars Kongehuset som må slite med ham. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Det drittbladet har jeg aldri kjøpt, begriper ikke hva som er så interessant med det mølet der. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Kjøper aldri SE og Hør. dette bladet inneholder ikke noe av det som har min interesse. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Jeg er enig. Men det er summen av alt som gjør meg provosert. Feil framstiling av ting. Og absolutt ikke bare ting som har med Ari å gjøre. Bladet er rett og slett et drittblad!! Med eller uten Ari!! Hva syns du om den billigere konkurrenten til Se og Hør da, Her og nå? Samme greia? 0 Siter
Mrs D Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Se og Hør har jeg aldri brukt penger på, så da kan jeg vel ikke delta i noen boikott heller? 0 Siter
Gjest nmwtfia Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Hva syns du om den billigere konkurrenten til Se og Hør da, Her og nå? Samme greia? samme dritten 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Jeg skjønner faktisk ikke at det finnes så utrolig mange mennesker som kjøper den møkka der jeg. Jeg er ikke en av dem. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Du kunne nå i det minste fortelle oss hva de nå har skrevet? Link kanskje, om de er på nett? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Ups.. Det kjøpte jeg til min mor i dag... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Nå skal jeg virkelig boikotte Se og hør! Det innebærer at jeg skal slutte å bla i det hos frisøren min. Håper han har skaffet andre blader til neste gang jeg skal klippe meg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Tror aldri jeg har kjøpt Se og Hør, og jeg har ikke tenkt å begynne nå. (men må innrømme at jeg gjerne sluker siste nummeret når jeg er hos frisøren eller tannlegen ) 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Se og Hør har jeg ikke kjøpt på mange år, så den oppfordringen skal ikke bli vanskelig å følge:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.