Katt-ja Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Jeg kjøpte et Se og Hør en gang for ca. 10 år siden,- for å få med TV-oversikten - kiosken var utsolgt for alt annet med ukes-oversikt... Jeg smuglet det fram til kassen, og følte meg flau over å kjøpe det ;-) En boikott fra meg må da bestå i å se motsatt vei når jeg står i kø ved kassa i matbutikken... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Jeg kjøper Se og Hør bare når jeg er innlagt på sykehus, da er jeg så sløv at det er det eneste jeg orker og lese. Jeg kan jo slutte med det og heller kjøpe Donald, mer underholdning det i grunnen. 0 Siter
Gjest Her og nå Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Kjøp heller Her og Nå.. billigere er det også.. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Kjøp heller Her og Nå.. billigere er det også.. Hehe, Her & Nå er vel omtrent samme ulla? 0 Siter
Bookworm Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Hehe, Her & Nå er vel omtrent samme ulla? Og (om mulig) enda dårligere:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Og (om mulig) enda dårligere:-) Det vet jeg lite om 0 Siter
Bookworm Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Det vet jeg lite om Hehe, jeg må nok innrømme at jeg har prøvd begge deler, men jeg kjøper de ikke lenger (men leser hvis de ligger et eller annet sted...) 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Nå pleier ikke jeg å kjøpe hverken se og hør eller her og nå. Men jeg hadde nå uansett ikke giddet å boikotte se og hør pga ari behn. Han er en slipe jævel som bruker media når det passer han, og sånn det passer han. Hadde ikke sansen for han før, men nå i det siste har han jammen lagt egget noe skikkelig. 0 Siter
tonie Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Akkurat dette oppslaget var ille selv til Se og Hør å være, men ellers synes jeg at Ari bare må ta det han får. Han legger opp til det selv med dette tullete utspillet sitt. Makan til barnslig vas! Han og kona skal ha det beste av begge verdener, men det er ikke så enkelt. Det funker ikke sånn. Jeg får snart spader av den selvhøytidelige lille fjompen. Og som han smisker og innynder seg hos de han kan ha nytte av. Jag mår illa. 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Se og Hør har jeg aldri brukt penger på, så da kan jeg vel ikke delta i noen boikott heller? Derfor kjøpte jeg Se og Hør i mange år ogå, mens å fant jeg programbladet PÅ TV, og det har et programoppsett som faktisk er enda bedre! Prøv det, så slipper dere alt det sladervaset. 0 Siter
morsan Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Helt enig i at det oppslaget var ille. Forøvrig kjøper jeg ikke S&H, unntatt kanskje en gang eller to i året i forbindelse med ferie eller sykdom eller lignende. 0 Siter
morsan Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Nå skal jeg virkelig boikotte Se og hør! Det innebærer at jeg skal slutte å bla i det hos frisøren min. Håper han har skaffet andre blader til neste gang jeg skal klippe meg. ;-) Min tannlege har ikke S&H, men National Geographic og tilsvarende magasiner. Ulempen er jo at man risikerer at man ikke får lest ferdig det man har begynt på før man blir kalt inn. I så måte er S&H ganske greit, da;-) 0 Siter
morsan Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Derfor kjøpte jeg Se og Hør i mange år ogå, mens å fant jeg programbladet PÅ TV, og det har et programoppsett som faktisk er enda bedre! Prøv det, så slipper dere alt det sladervaset. Jeg har aldri skjønt behovet for å kjøpe eget blad med TV-programmet, for avisene har jo masse oversikt over det som går på ruta. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Derfor kjøpte jeg Se og Hør i mange år ogå, mens å fant jeg programbladet PÅ TV, og det har et programoppsett som faktisk er enda bedre! Prøv det, så slipper dere alt det sladervaset. Bruker TV-programmet i dagens avis, jeg :-). 0 Siter
Gjest fortsatt trofast kjøper og leser :) Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Bladet ingen kjøper, men som alle leser boikotter jeg ikke selv om de "tråkker" Ari Behn på tærne 0 Siter
Katt-ja Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har aldri skjønt behovet for å kjøpe eget blad med TV-programmet, for avisene har jo masse oversikt over det som går på ruta. Forsåvidt enig,- det er mer når man er på hytta i en ukes tid,- uten å få ettersendt avisen... 0 Siter
morsan Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Forsåvidt enig,- det er mer når man er på hytta i en ukes tid,- uten å få ettersendt avisen... Enig i at det kan være lurt i slike situasjoner, ja. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har aldri skjønt behovet for å kjøpe eget blad med TV-programmet, for avisene har jo masse oversikt over det som går på ruta. Jeg bruker tv-guiden på vg.no ) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Helt enig i at det oppslaget var ille. Forøvrig kjøper jeg ikke S&H, unntatt kanskje en gang eller to i året i forbindelse med ferie eller sykdom eller lignende. ''Forøvrig kjøper jeg ikke S&H, unntatt kanskje en gang eller to i året i forbindelse med ferie eller sykdom eller lignende'' Måtte flire sist helg da vi skulle til fjells og jeg og mannen min var innom butikken på veien for å handle. Når vi skal betale, står han og kikker på fremsiden av se&hør og har så tydelig lyst til å kjøpe det. Så spør han: - Du skal ikke kjøpe se&hør da? -Nei, jeg kjøper ikke se&hør, men du kan jo kjøpe det selv da? - Eh, nei jeg tror ikke det, men jeg tenkte kanskje du hadde lyst på? ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 ''Forøvrig kjøper jeg ikke S&H, unntatt kanskje en gang eller to i året i forbindelse med ferie eller sykdom eller lignende'' Måtte flire sist helg da vi skulle til fjells og jeg og mannen min var innom butikken på veien for å handle. Når vi skal betale, står han og kikker på fremsiden av se&hør og har så tydelig lyst til å kjøpe det. Så spør han: - Du skal ikke kjøpe se&hør da? -Nei, jeg kjøper ikke se&hør, men du kan jo kjøpe det selv da? - Eh, nei jeg tror ikke det, men jeg tenkte kanskje du hadde lyst på? ;o) *ha ha* greit å ha noen å skylde på! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.