Gå til innhold

Oppfordrer til boikott av Se og hør!

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Forøvrig kjøper jeg ikke S&H, unntatt kanskje en gang eller to i året i forbindelse med ferie eller sykdom eller lignende''

Måtte flire sist helg da vi skulle til fjells og jeg og mannen min var innom butikken på veien for å handle. Når vi skal betale, står han og kikker på fremsiden av se&hør og har så tydelig lyst til å kjøpe det. Så spør han:

- Du skal ikke kjøpe se&hør da?

-Nei, jeg kjøper ikke se&hør, men du kan jo kjøpe det selv da?

- Eh, nei jeg tror ikke det, men jeg tenkte kanskje du hadde lyst på? ;o)

Lot du ham få kjøpe det med stoltheten i behold,- eller lot du ham forstå at det ble på hans egen regning? :-)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• Katt-ja

4

• Janna

3

• Bookworm

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Lot du ham få kjøpe det med stoltheten i behold,- eller lot du ham forstå at det ble på hans egen regning? :-)

Det endte med at ingen kjøpte, men etterpå angret jeg på at jeg ikke bare kjøpte det. Jeg tenkte meg ikke skikkelig om.Det hadde ikke kostet meg noenting å kunne glede ham samtidig som jeg reddet hans ære:-)

Skrevet

Det endte med at ingen kjøpte, men etterpå angret jeg på at jeg ikke bare kjøpte det. Jeg tenkte meg ikke skikkelig om.Det hadde ikke kostet meg noenting å kunne glede ham samtidig som jeg reddet hans ære:-)

:-)

Skrevet

Helt enig i at det oppslaget var ille.

Forøvrig kjøper jeg ikke S&H, unntatt kanskje en gang eller to i året i forbindelse med ferie eller sykdom eller lignende.

''eller sykdom''

Enkelte typer sykdom gir jo grunnlag for å unnskylde kjøp av Se og Hør. Midlertidig sinnssykdom for eksempel. :-)

Skrevet

''eller sykdom''

Enkelte typer sykdom gir jo grunnlag for å unnskylde kjøp av Se og Hør. Midlertidig sinnssykdom for eksempel. :-)

;-)

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Jeg har aldri skjønt behovet for å kjøpe eget blad med TV-programmet, for avisene har jo masse oversikt over det som går på ruta.

Lokalavis vår har et TV-program som er helt håpløst, derfor må jeg ha noe i tillegg.

Skrevet

Lokalavis vår har et TV-program som er helt håpløst, derfor må jeg ha noe i tillegg.

OK, men da legger jeg til at jeg heller ikke skjønner dem som klarer seg med bare lokalavis! ;-) Eller bare VG eller Dagbladte for den saks skyld;-)

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

OK, men da legger jeg til at jeg heller ikke skjønner dem som klarer seg med bare lokalavis! ;-) Eller bare VG eller Dagbladte for den saks skyld;-)

BARE lokalavis! Jeg har da både TV og internett.Flere papirutgaver av aviser blir bare mer papir å håndtere. Mer miljøbevisst å lese aviser på nettet! Lær deg det! Du kan abonnere på nettaviser også, så kan du lese hele avisa på nettet, hver eneste bokstav! Men liker ikke å lese TV-program på nettet, DET vil jeg ha tilgjelgelig på papir ved godstolen.

Skrevet

BARE lokalavis! Jeg har da både TV og internett.Flere papirutgaver av aviser blir bare mer papir å håndtere. Mer miljøbevisst å lese aviser på nettet! Lær deg det! Du kan abonnere på nettaviser også, så kan du lese hele avisa på nettet, hver eneste bokstav! Men liker ikke å lese TV-program på nettet, DET vil jeg ha tilgjelgelig på papir ved godstolen.

''Men liker ikke å lese TV-program på nettet, DET vil jeg ha tilgjelgelig på papir ved godstolen.''

Da er vi forskjellige - jeg kunne klart meg utmerket med tekst-TV og evt internett i godtolen, mens det hadde vært problematisk med bare nettaviser på bussen om morgenen! ;-)

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

''Men liker ikke å lese TV-program på nettet, DET vil jeg ha tilgjelgelig på papir ved godstolen.''

Da er vi forskjellige - jeg kunne klart meg utmerket med tekst-TV og evt internett i godtolen, mens det hadde vært problematisk med bare nettaviser på bussen om morgenen! ;-)

Ja, det er jo det som er saken, vi har forskjellge liv. Såd et som passer for den ene, passer ikke for den andre. Godt vi kan velge!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...