Gå til innhold

Dilemma legge til venn på facebook

Anbefalte innlegg

Gjest Tvetydige meninger?
Skrevet

Litt bleikt?....

Du kunne ikke argumentere i stedet da, det spiller da ingen rolle hvem som skriver hva? Det er saken som gjelder ikke sant?

Skrevet

Du kunne ikke argumentere i stedet da, det spiller da ingen rolle hvem som skriver hva? Det er saken som gjelder ikke sant?

Jeg gidder ikke argumentere med folk som ikke står for hva de sier, men gjemmer seg bort. Thats it.

I grunnen tror jeg du skjønner forskjellen selv.

Skrevet

Det der høres så voldsomt ut, at jeg regner med politiet har vært involvert etter overgrepet? Slag og spark i hodet er alvorlige greier. Jeg skjønner godt at du er redd. Blokker dem, som en annen her beskrev, da kan de ikke se hva du skriver til andre. Hvis du likevel er redd for det, så skriv heller i det private rom og ikke på veggen.

Gjest lev livet uten facebook
Skrevet

Det er derfor jeg ikke vil være med i Facebook. Har overhodet ikke noe behov for at kretig og pleti, inkludert tidligere fiender, skulle finne ut alt om meg.

Gjest Elextra
Skrevet

Det er derfor jeg ikke vil være med i Facebook. Har overhodet ikke noe behov for at kretig og pleti, inkludert tidligere fiender, skulle finne ut alt om meg.

''Har overhodet ikke noe behov for at kretig og pleti, inkludert tidligere fiender, skulle finne ut alt om meg.''

Det går an å være på FB uten å legge ut alt om seg selv. Er der selv, men minimalt med info ligger ute. De fleste av vennene mine er faktisk ikke på FB, så sånn sett sier vennelisten min lite om mitt reelle nettverk.

Skrevet

Har ikke lest de andre svarene du har fått. Det er da bare å ignorere dem, eller er de av den typen sm kan komme på døra med torpedoer om du ikke legger dem til på Facebook?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...