Gå til innhold

Elektroniske bøker

Anbefalte innlegg

Gjest høstløv
Skrevet

Håper ikke det jeg heller.

Jeg liker å lese bøker, å ha boken i hånden og fysisk bladde i den. Jeg liker å ligge i sengen og lese.

Jeg liker ikke å lese lange avhandlinger på skjermen, da printer jeg det ut, for så å lese på papir.

Skrevet

Jeg liker å lese bøker, å ha boken i hånden og fysisk bladde i den. Jeg liker å ligge i sengen og lese.

Jeg liker ikke å lese lange avhandlinger på skjermen, da printer jeg det ut, for så å lese på papir.

Nei, jeg klarer heller ikke å se for meg at det blir samme kosen.

Skrevet

Nå har jeg ikke lest linken,- men jeg har ofte ønsket meg en søke-funksjon i bøker (husker at noe har vært nevnt i boka,- men i hvilken sammenheng - og hvor... = heftig bladring og irritasjon...) Så en CD med teksten kunne gjerne fulgt med bøkene...

Skrevet

Jeg fikk ikke opp linken, men jeg grøsser bare jeg leser ordene "elektroniske bøker":-) Bøker skal man fysisk holde i, ikke lese fra en skjerm... Da blir kosen borte.

Skrevet

Jeg er som deg, både når det gjelder bøker og det å lese lange avhandlinger på skjerm.

Skrevet

Det vil nok komme mer og mer, men at det overtar for den gode, gamle boka tviler jeg på. Hva gjør man på hytta uten strøm og nettilgang f.eks.?

Skrevet

Det vil nok komme mer og mer, men at det overtar for den gode, gamle boka tviler jeg på. Hva gjør man på hytta uten strøm og nettilgang f.eks.?

Finnes det hytter uten strøm og nettilgang, vil dagens oppvoksende slekt spørre ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232632161' post='4072215]

Finnes det hytter uten strøm og nettilgang, vil dagens oppvoksende slekt spørre ;-)

*he he*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232632161' post='4072215]

Pøh. Hos oss er vi ikke vant til annet enn hytter uten strøm og vann. :o) Blir vel solcelle på oss etterhvert da.

Skrevet

Pøh. Hos oss er vi ikke vant til annet enn hytter uten strøm og vann. :o) Blir vel solcelle på oss etterhvert da.

Bra!

Skrevet

Jeg tror nok at det kommer til å ta store deler av markedet etterhvert ja. Tror denne utviklingen best kan sammenlignes med utviklingen innen musikk, mange trodde ikke LP ville bli utkonkurrert av CD heller - og nå utkonkurreres cd'er av direkte nedlasting.

For min egen del har jeg et godt forhold til enkelte av mine gamle vinylplater, og en del album vil jeg ha i hylla. Ting jeg bare snuser på eller som er litt mer døgnflueaktig laster jeg direkte på pc'en. Sånn blir det nok med bøker også - når skjermene blir rimelige og gode og prisene på nedlasting blir god så har jeg neppe behov for å ha boken i hylla. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...