Gå til innhold

Hvitevarekjøp og kredittkort??

Anbefalte innlegg

Gjest Kjøp nå, betal senere
Skrevet

Har tenkt å kjøpe en del nytt inventar snart. Hva vil lønne seg av kredittkjøpekort når en ikke kan betale kontant? ser også at elkjøp reklamerer, kjøp nå, betal om 9 mnd.

Noen som har erfaring hva som er lønnsomt her? Hadde litt tenkt kanskje å kunne betale dette først om 9 mnd hvis det ikke koster allverden da.

Kom gjerne med tips hva som er lønnsomt....

Skrevet

Spar i 9 mnd og kjøp det kontant da. Hva får deg til å tro at du har råd om 9 mnd når du ikke har råd nå?

Skrevet

Spar i 9 mnd og kjøp det kontant da. Hva får deg til å tro at du har råd om 9 mnd når du ikke har råd nå?

Godt sagt :)

Skrevet

For et arrogant svar!

Jeg er student nå og går ut i jobb i juli. Sier seg selv at jeg har bedre råd da, for å ta et eksempel?

Gjest høstløv
Skrevet

For et arrogant svar!

Jeg er student nå og går ut i jobb i juli. Sier seg selv at jeg har bedre råd da, for å ta et eksempel?

Kanskje du ikke får jobb, det er nedgangstider i dette landet.

Skrevet

For et arrogant svar!

Jeg svarte bare min ærlige mening. Du sier jo at dere har tenkt å kjøpe "om en stund"; så spar fra nå av og betal kontant istedetfor å kjøpe på avbetaling med renter.

Skrevet

Jeg var i denne situasjonen da jeg ble skilt. Jeg kunne ikke vente og spare siden det var en del ting jeg manglet der og da. Det koster å kjøpe på kreditt, men slik er det. Jeg pusset opp en leilighet og kjøpte nye hvitevarer, men brukte møbler.

Det er en del år siden og jeg husker ikke hvor mye det kostet. Du må bare sammenligne de forskjellige kredittkortene og forretningene.

Skrevet

Jeg svarte bare min ærlige mening. Du sier jo at dere har tenkt å kjøpe "om en stund"; så spar fra nå av og betal kontant istedetfor å kjøpe på avbetaling med renter.