mariaflyfly Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Jeg er tungnem når det gjelder å glorifisere slike "ofre" som Lillemus hevder. Det kan like gjerne være at hun trives i en "offerrolle" hvor andre skryter av hvor altoppofrende mor hun er, både på nettet og i RL. Det er aldeles sprøtt å møte kjærligheten i sitt liv og leve atskilt som Romeo og Juliet i flere årtier. Det må være lov å si det, men jeg vet ikke nok om bakgrunnen her til å snakke profesjonelt. Denne gangen er jeg bare vanlig menneske som svarer instinktivt. Og det faktum at folk er forskjellige og gjør ulike valg, har sevfølgelig ikke noe med saken å gjøre. Gudbedre. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Jeg er tungnem når det gjelder å glorifisere slike "ofre" som Lillemus hevder. Det kan like gjerne være at hun trives i en "offerrolle" hvor andre skryter av hvor altoppofrende mor hun er, både på nettet og i RL. Det er aldeles sprøtt å møte kjærligheten i sitt liv og leve atskilt som Romeo og Juliet i flere årtier. Det må være lov å si det, men jeg vet ikke nok om bakgrunnen her til å snakke profesjonelt. Denne gangen er jeg bare vanlig menneske som svarer instinktivt. ''Det er aldeles sprøtt å møte kjærligheten i sitt liv og leve atskilt som Romeo og Juliet i flere årtier.'' Har man barn så kan man ikke alltid sette seg selv og sine behov først skjønner du, sånn er det bare. Vi har valgt å gjøre det på denne måten og fordelen er at vi ikke rekker å gå lei av hverandre, men at det er nesten like spennende hver gang vi møtes. ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Jeg er tungnem når det gjelder å glorifisere slike "ofre" som Lillemus hevder. Det kan like gjerne være at hun trives i en "offerrolle" hvor andre skryter av hvor altoppofrende mor hun er, både på nettet og i RL. Det er aldeles sprøtt å møte kjærligheten i sitt liv og leve atskilt som Romeo og Juliet i flere årtier. Det må være lov å si det, men jeg vet ikke nok om bakgrunnen her til å snakke profesjonelt. Denne gangen er jeg bare vanlig menneske som svarer instinktivt. Mitt svar til deg inneholdt ingen glorifisering eller annen vurdering av hva jeg måtte mene om Lillemus sine valg. Det var kun en påvisning av HVA hun har sagt at hennes valg går ut på, OG at hun hadde skrevet det klart og tydelig og ikke noe som måtte leses mellom linjene. 0 Siter
Babette Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Høres ut som en kjempeordning! ))) ''Høres ut som en kjempeordning! '' Ja, og særlig når man er såpass sær som jeg er. Jeg får helt mark av høy musikk og mye støy. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Jeg er samboer, men vi har innrettet oss slik at vi likevel kan nyte de fleste fordelene ved å være særboer. Eksempelvis har vi hvert vårt soverom. Han må opp lenge før meg på hverdager og slipper å vekke meg. Men jeg har dobbeltseng og han en kjempebred enkeltseng, så vi kan sove sammen når vi vil. Vi har også hvert vårt bad, og vi har kjellerstue med TV og en annen TV i hovedstua. Vi slipper med andre ord å krangle om fjernkontrollen. Jeg har også et rom jeg kan evakuere til med boka mi når ungene hans er på besøk og beslaglegger begge TVene eller bråker med høy musikk på. Steike! :-) Har du puleaudiens da, eller? *s* Har dere vært sammen i mange år? (hvis det er lov å spørre). Dere har sikkert et helt hotell til hus ;-) Jeg tror mannen din ligner Trefilov. *hehe* 0 Siter
morsan Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Jeg er samboer, men vi har innrettet oss slik at vi likevel kan nyte de fleste fordelene ved å være særboer. Eksempelvis har vi hvert vårt soverom. Han må opp lenge før meg på hverdager og slipper å vekke meg. Men jeg har dobbeltseng og han en kjempebred enkeltseng, så vi kan sove sammen når vi vil. Vi har også hvert vårt bad, og vi har kjellerstue med TV og en annen TV i hovedstua. Vi slipper med andre ord å krangle om fjernkontrollen. Jeg har også et rom jeg kan evakuere til med boka mi når ungene hans er på besøk og beslaglegger begge TVene eller bråker med høy musikk på. ''hvert vårt soverom'' Det er vel det man kan kalle kongelig standard! :-) 0 Siter
Babette Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232922495' post='4075526] Steike! :-) Har du puleaudiens da, eller? *s* Har dere vært sammen i mange år? (hvis det er lov å spørre). Dere har sikkert et helt hotell til hus ;-) Jeg tror mannen din ligner Trefilov. *hehe* ''Steike! :-) Har du puleaudiens da, eller? *s*'' Ja jøss. Men han snorker som et godstog. '' Har dere vært sammen i mange år? (hvis det er lov å spørre). '' Det blir 9 år til sommeren. Og vi var sammen ca. 5 år før vi flyttet sammen, jeg ville vente til ungene hans var ute av redet. Den litt sære Babette som helst vil ha det stille ville være en dårlig match med tre bortskjemte og rotete tenåringer. Kultursjokk! ''Dere har sikkert et helt hotell til hus ;-)'' Det er ikke så stort som det høres ut. 0 Siter
Babette Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 ''hvert vårt soverom'' Det er vel det man kan kalle kongelig standard! :-) Men når det er KOLDT om natten hadde det vært godt å være to! 0 Siter
morsan Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Men når det er KOLDT om natten hadde det vært godt å være to! Du får skaffe deg en real nattkjole med hatt!! ;-) http://www.costumesupercenter.com/images/presentation/IC3015.jpg 0 Siter
Babette Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Du får skaffe deg en real nattkjole med hatt!! ;-) http://www.costumesupercenter.com/images/presentation/IC3015.jpg Ha ha, nesten som nattlua til bestemor Duck! 0 Siter
morsan Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Ha ha, nesten som nattlua til bestemor Duck! Eller slike som de hadde i huset på Prærien...;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Du får skaffe deg en real nattkjole med hatt!! ;-) http://www.costumesupercenter.com/images/presentation/IC3015.jpg *hehe, ser for meg Babette snike seg innpå mannen* 0 Siter
morsan Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232955305' post='4075617] *hehe, ser for meg Babette snike seg innpå mannen* ...og med det kostymet bør vel helst mannen hennes se slik ut: http://www.littleredridinghoodcostume.net/pics/little_red_riding_plusLC.jpg 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 ...og med det kostymet bør vel helst mannen hennes se slik ut: http://www.littleredridinghoodcostume.net/pics/little_red_riding_plusLC.jpg Ja, Mr Trefilov-kopien ville nok kledd dette sammen med ulven ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.