Gå til innhold

hjelp, jeg kjørte på en parkert bil!

Anbefalte innlegg

Gjest uheldig i dag
Skrevet

Greide det kunststykket å rygge inn i en annen bil på en parkeringsplass i dag.

Fikk litt panikk og dro uten å si ifra, jeg kjørte min fars bil. Den fikk litt skade bak, men jeg har ikke fått sagt i fra til ham siden han er i Syden. Gruer meg skikkelig.

Jeg sendte en mail til politiet og meldte meg i kveld. I tilfelle eieren av den andre bilen har medlt i fra til politiet.

Hva skjer nå? Min eller min fars forsikring?

Har skikkelig dårlig samvittighet nå...

Skrevet

Bilen er vel forsikra på faren din, så det går på hans forsikring. Du må selvsagt dekke egenandel, og faren din vil kanskje få et bonustap. Kan lønne seg å reparere skaden utenom forsikringa.

Utrolig kjipt gjort av deg å ikke legge igjen en lapp på den bilen du var borti.

Skrevet

Det er vel bilen som er forsikret så da blir det vel det forsikringsselskapet den er forsikret i?

Men ta det helt med ro. :o) Veldig dumt at du stakk av, men kjempeflott at du kontaktet politiet etterpå for vedkommende bileier kommer sannsynligvis til å ringe politiet også.

Ring hans forsikringsselskap i morgen og gjerne bileieren også. Dere må i fellesskap fylle ut skademelding som sendes begge forsikringsselskap med mindre din far heller vil ordne opp uten å blande inn forsikringsselskapene.

Jeg fikk selv bilen min påkjørt i høst, men jeg var så heldig at en observant drosjesjåfør så det hele, fikk stoppet den gamle damen og tatt navn og telefonnummer på henne før hun rakk å kjøre videre.

Skrevet

Det er vel bilen som er forsikret så da blir det vel det forsikringsselskapet den er forsikret i?

Men ta det helt med ro. :o) Veldig dumt at du stakk av, men kjempeflott at du kontaktet politiet etterpå for vedkommende bileier kommer sannsynligvis til å ringe politiet også.

Ring hans forsikringsselskap i morgen og gjerne bileieren også. Dere må i fellesskap fylle ut skademelding som sendes begge forsikringsselskap med mindre din far heller vil ordne opp uten å blande inn forsikringsselskapene.

Jeg fikk selv bilen min påkjørt i høst, men jeg var så heldig at en observant drosjesjåfør så det hele, fikk stoppet den gamle damen og tatt navn og telefonnummer på henne før hun rakk å kjøre videre.

Jeg ville ventet med å ringe forsikringsselskapet til du har snakket med din far. Kan ofte lønne seg å ta dette utenom forsikringsselskapet.

Dumt at du ikke la igjen en lapp på bilen du bulket. Det kan godt hende at de ikke kontakter politiet, vet ikke om jeg ville giddet det, siden det ville være så lite trolig at vedkommende som bulket og stakk av var så ærlig som du.

Skrevet

Jeg ville ventet med å ringe forsikringsselskapet til du har snakket med din far. Kan ofte lønne seg å ta dette utenom forsikringsselskapet.

Dumt at du ikke la igjen en lapp på bilen du bulket. Det kan godt hende at de ikke kontakter politiet, vet ikke om jeg ville giddet det, siden det ville være så lite trolig at vedkommende som bulket og stakk av var så ærlig som du.

Legg svaret ditt rett under trådstarter du, jeg har ikke bulket noen bil. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...