Gjest Maiken 3 Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Har nettopp sett filmen Human trafficking på Hallmark. Grusom film, men den sluttet med at en av hovedpersonene ble skutt....Og jeg fatter det ikke helt, det var som om story'n ikke var avsluttet. Jeg ventet på flere svar. Si meg, dere som har sett den før, slutter den sånn eller er det en del 2 eller noe? Jeg sjekket på nett nå,og ser at filmen skal vare 2 t 40 min i følge diverse film-sider,mens på Hallmark sluttet den (med rulletekst) etter 1t 30 min...Hmmm.... Kan noen forklare? Går den som serie? Eller...? Håper noen vet. 0 Siter
Gjest maiken 3 Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Festlig. Så nå at del 2 kommer 03.30 i natt...jaha, så gøy var det " MØKK!! Hvis noen har sett denne filmen vil jeg gjerne vite hva som skjer etter at moren til denne jenta som var på vei til usa fra praha, døde. Eller dør hun eegentlig? Hva skjer med datteren? 0 Siter
Gjest Neste gang Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Festlig. Så nå at del 2 kommer 03.30 i natt...jaha, så gøy var det " MØKK!! Hvis noen har sett denne filmen vil jeg gjerne vite hva som skjer etter at moren til denne jenta som var på vei til usa fra praha, døde. Eller dør hun eegentlig? Hva skjer med datteren? Human Trafficking Nest visning: 29. januar 2009 21:10 30. januar 2009 03:30 http://no.hallmarkchannel.tv/programmes/human_trafficking_210220?From=WhatsOn&EpisodeID=1 0 Siter
Spirello Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Festlig. Så nå at del 2 kommer 03.30 i natt...jaha, så gøy var det " MØKK!! Hvis noen har sett denne filmen vil jeg gjerne vite hva som skjer etter at moren til denne jenta som var på vei til usa fra praha, døde. Eller dør hun eegentlig? Hva skjer med datteren? Hun får et "nytt" hjem, og venter på at datteren sal flytte inn.. så blir hun skutt og drept. : ( helt forferdelig film.. For jævlig at det faktisk skjer sånne ting.. Du MÅ se del 2 hvis du bare har sett første del.. 0 Siter
Gjest Maiken 3 Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Hun får et "nytt" hjem, og venter på at datteren sal flytte inn.. så blir hun skutt og drept. : ( helt forferdelig film.. For jævlig at det faktisk skjer sånne ting.. Du MÅ se del 2 hvis du bare har sett første del.. Vet du hva som skjer videre? Jeg har ikke sjans til å se mer av denne de neste 2 ukene....skal til syden :/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.