Gå til innhold

Ville du hatt dette bildet på veggen?

Anbefalte innlegg

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

26

• Lillemus

8

• tonie

8

• AneM1365380603

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest mamma til 2 gutter(01og08)
Skrevet

Nei,ikke om jeg hadde fått det gratis engang

Skrevet

Det var grusomt! Og jeg skulle hatt innmari godt betalt for å ha det i hus i det hele tatt.

Gjest Elextra
Skrevet

Ikke det verste jeg har sett.

Skal det forestille noe spesielt?

Skrevet

Du kødder nå? Du ser hva det forestiller?

Skrevet

*ha ha* seriøst?? ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

*ha ha* seriøst?? ;-)

*fnis*

Fikk det bare opp som et bittelite bilde først - ser først nå hva det forestiller.

Vurderte først bare fargene og formene som et abstrakt maleri, og var ikke veldig imponert, men tenkte som sagt at det ikke var det verste....

Hehe.

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, etterhvert.

Skrevet

*fnis*

Fikk det bare opp som et bittelite bilde først - ser først nå hva det forestiller.

Vurderte først bare fargene og formene som et abstrakt maleri, og var ikke veldig imponert, men tenkte som sagt at det ikke var det verste....

Hehe.

*S*

Skrevet

Jeg klarer ikke å se hva det skal forestille!

Skrevet

Jeg klarer ikke å se hva det skal forestille!

en dame...

Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg skjønte dette bildet. Ligger tissen ved siden av musa eller mellom kjønnsleppene?

Skrevet

Jeg ser ikke hva det forestiller, men ser bare en veldig liten versjon. Det er jo digert i virkeligheten, 80cmx80cm.

Skrevet

Må si jeg slet med å se hva det var, det første som slo meg var at det var en haug med innvoller, men så kan jeg se et kvinnelig kjønnsorgan midt oppi i dette da...

Puppene ser jeg også nå, jeg trodde det var øyne, altså i løs vekt!

Stygt bilde var det åkkesom, hadde ikke ville hatt det, selv om jeg meget gjerne kunne tenkt meg å bytte ut de serieproduserte jeg har i stua!

Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg skjønte dette bildet. Ligger tissen ved siden av musa eller mellom kjønnsleppene?

??

Slik jeg ser det, viser bildet en naken dame fra puppene og ca til knærne. Hun "sitte-ligger" med puppene øverst i venstre hjørne, så følger magen (er det muskler eller valker??), og så ser vi "skrævet" med venstre lår pekendes oppover til høyre på bildet mens hennes høyre bein er bøyd i forkant av bildet. Jeg ser ingen mannsdeler der.

Skrevet

Ehh.... Hæ?! En dame?

Rett opp mellom beina på ei dame rettere sagt...

Skrevet

Jeg ser ikke hva det forestiller, men ser bare en veldig liten versjon. Det er jo digert i virkeligheten, 80cmx80cm.

Underlivet på ei dame sett nedefra, med magens bilringer og puppene og hele greia.

Skrevet

??

Slik jeg ser det, viser bildet en naken dame fra puppene og ca til knærne. Hun "sitte-ligger" med puppene øverst i venstre hjørne, så følger magen (er det muskler eller valker??), og så ser vi "skrævet" med venstre lår pekendes oppover til høyre på bildet mens hennes høyre bein er bøyd i forkant av bildet. Jeg ser ingen mannsdeler der.

Ok, jeg trodde det høyre benet var en tiss som hvilte mellom kjønnsleppene og at det var enda en mus til ved siden av der igjen:-) Puppene trodde jeg var øyne. Litt forstyrra bare;o)

Jeg likte fargene på bildet og kunne hatt det på veggen, hvis motivet hadde vært litt annerledes:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...