Gå til innhold

Ville du hatt dette bildet på veggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ingen grunn til det. Om ingen betaler meg veldig godt. I såfall skal jeg finne en bortgjemt krok til bildet:-)

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

26

• Lillemus

8

• tonie

8

• AneM1365380603

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ser ingen grunn til det. Om ingen betaler meg veldig godt. I såfall skal jeg finne en bortgjemt krok til bildet:-)

Ser at andre forsto hva bildet skulle forestille. Jeg er nok ikke så kreativ at jeg så det.

Så derfor holder jeg meg til kamera!!!!

Skrevet

Ser at andre forsto hva bildet skulle forestille. Jeg er nok ikke så kreativ at jeg så det.

Jeg synes man skal ha god fantasi for å se at det forestiller noe som helst...

Gjest grenseløst kvalmt
Skrevet

å fydda, nei! :/

Skrevet

Jeg synes man skal ha god fantasi for å se at det forestiller noe som helst...

Jeg så det med en gang. :o)

Skrevet

Jeg så det med en gang. :o)

Hm. Hva er den klumpen til venstre i bildet, da - til høyre for hennes høyre ben?

At du så det med en gang,- hmm. jaja. Jeg er nesten fristet til å svare noe en annen utestengt en kunne ha svart ;-)

Skrevet

*he he*

Skrevet

''Jeg er nok ikke så kreativ at jeg så det.''

Hehe,- kreativ,- det var diplomatisk sagt ;-)

Skrevet

Hm. Hva er den klumpen til venstre i bildet, da - til høyre for hennes høyre ben?

At du så det med en gang,- hmm. jaja. Jeg er nesten fristet til å svare noe en annen utestengt en kunne ha svart ;-)

Ja, det er flere her inne som ikke har noen problemer med å tenke koffert! ;-) Eller kanskje vi bare er kreative, som Speak foreslo;-)

Vet ikke vhilken klump du sikter til, men jeg ser for meg at hun holder sitt høyre ben bøyd, og at det er kneet vi ser. Men tror kunstneren kunne ha vært litt oftere tilstede i anatomitimene, for dama ser litt vel ukomfortabel ut i posituren.

Her hadde det vært fint med tonies synspunkter:-)

Skrevet

Må si jeg slet med å se hva det var, det første som slo meg var at det var en haug med innvoller, men så kan jeg se et kvinnelig kjønnsorgan midt oppi i dette da...

Puppene ser jeg også nå, jeg trodde det var øyne, altså i løs vekt!

Stygt bilde var det åkkesom, hadde ikke ville hatt det, selv om jeg meget gjerne kunne tenkt meg å bytte ut de serieproduserte jeg har i stua!

haug med involler - LOL

Skrevet

Psjt. Det er du som er prippen. ;o)

Skrevet

Psjt. Det er du som er prippen. ;o)

''Psjt. Det er du som er prippen. ;o)''

Anstendig. er ordet, Lillemus ;-) Anstendig.

Hehe,- husker jeg har vært litt på en annen klode en de fleste her inne før også. Da gjaldt det hvorvidt man når man så på flotte mannfolk - enten i RL eller på film - tenkte på sex/hvordan de så ut under klærne. Der er jeg ikke :-)

Skrevet

Den klumpen er høyre kjønnsleppe. Er det ingen som ser det?:-)

Skrevet

Underlivet på ei dame sett nedefra, med magens bilringer og puppene og hele greia.

OK, jeg kan kanskje ane det. Men syns fortsatt det ligner litt på sånne grønnsaker som er stablet sammen for å ligne noe. Men på veggen min havner det aldri, nei!

AneM1365380603
Skrevet

??

Slik jeg ser det, viser bildet en naken dame fra puppene og ca til knærne. Hun "sitte-ligger" med puppene øverst i venstre hjørne, så følger magen (er det muskler eller valker??), og så ser vi "skrævet" med venstre lår pekendes oppover til høyre på bildet mens hennes høyre bein er bøyd i forkant av bildet. Jeg ser ingen mannsdeler der.

Er kroppsdelene i hulter i bulter? Jeg klarer ikke å se noe sammenheng med det bildet i det hele tatt. Fy fader det er ekkelt i allefall.

Skrevet

Den klumpen er høyre kjønnsleppe. Er det ingen som ser det?:-)

Å, er det DEN klumpen Katt-ja sikter til! :-)

Ja, det er en barbert bollemus, for å si det rett ut*he he*

Hadde ikke Geir et fantastisk "flott" foto av en sådan en her engang?

Skrevet

Er kroppsdelene i hulter i bulter? Jeg klarer ikke å se noe sammenheng med det bildet i det hele tatt. Fy fader det er ekkelt i allefall.

Nei, ikke hulter til bulter. Men veldig krøkkete positur.

Dette er en mye mer vellykket variant, som positurmessig dog skiller seg fra det stygge bildet i det at hun her ligger helt, og ikke sitte-ligger, vi ser hodet hennes og hun skrever ikke.

http://www.globalgallery.com/prod_images/78599.jpg

AneM1365380603
Skrevet

Nei, ikke hulter til bulter. Men veldig krøkkete positur.

Dette er en mye mer vellykket variant, som positurmessig dog skiller seg fra det stygge bildet i det at hun her ligger helt, og ikke sitte-ligger, vi ser hodet hennes og hun skrever ikke.

http://www.globalgallery.com/prod_images/78599.jpg

Dette er noe helt annet, ja :) Det kan jo kalles et pent maleri, selv om det aldri ville kommet på mine vegger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...