Gå til innhold

Ville du hatt dette bildet på veggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å, er det DEN klumpen Katt-ja sikter til! :-)

Ja, det er en barbert bollemus, for å si det rett ut*he he*

Hadde ikke Geir et fantastisk "flott" foto av en sådan en her engang?

Nå ser jeg også bollemusa, men jeg ser noe annet også som du ikke ser. Det hviler en merkelig rar tiss som er spiss på tuppen mellom høyre og venstre kjønnsleppe. Kjønnsleppene er store og slingrete og den venste er ekstra rar, siden det sitter fast en mus til på den som ser mer normal ut;o)

Jeg har visst litt rar fantasi:-)

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

26

• Lillemus

8

• tonie

8

• AneM1365380603

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå ser jeg også bollemusa, men jeg ser noe annet også som du ikke ser. Det hviler en merkelig rar tiss som er spiss på tuppen mellom høyre og venstre kjønnsleppe. Kjønnsleppene er store og slingrete og den venste er ekstra rar, siden det sitter fast en mus til på den som ser mer normal ut;o)

Jeg har visst litt rar fantasi:-)

nei, nei...;-) det grå partiet rett utenfor "streken" er underlaget hun ligger på - du kjenner igjen det til venstre i bildet.

Og det som er mellom det grå og hennes venstre lår (helt til høyre i bildet) er låret/rumpa - en "fleskekant" om du vil..;-)

(LOL til at vi sitter her og finstuderer bildet*S*)

Skrevet

nei, nei...;-) det grå partiet rett utenfor "streken" er underlaget hun ligger på - du kjenner igjen det til venstre i bildet.

Og det som er mellom det grå og hennes venstre lår (helt til høyre i bildet) er låret/rumpa - en "fleskekant" om du vil..;-)

Jeg ser underlaget og jeg ser dama også. Jeg ser liksom flere ting i samme bilde. Den fleskekanten du snakker om er den venstre kjønnsleppa jeg snakker om, men jeg skjønner nå at det er flesket på rompa som presses utover:-)

Dette er et bilde som setter fantasien i sving:-)

Skrevet

Jeg ser underlaget og jeg ser dama også. Jeg ser liksom flere ting i samme bilde. Den fleskekanten du snakker om er den venstre kjønnsleppa jeg snakker om, men jeg skjønner nå at det er flesket på rompa som presses utover:-)

Dette er et bilde som setter fantasien i sving:-)

''men jeg skjønner nå at det er flesket på rompa som presses utover:-)''

LOL, ja jeg tror det...

Skrevet

Jeg er sikker på at "kunstneren" ville vært henrykt over tråden vår! :o)

Skrevet

Jeg er sikker på at "kunstneren" ville vært henrykt over tråden vår! :o)

Jeg googlet han, og han er visstnok polsk;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg så det med en gang. :o)

''Jeg så det med en gang. :o)''

En trenger ikke stor fantasi eller Ph.d. i psykologi for å forstå hvorfor du så motivet med en gang da ;)

Gjest lilatu_28
Skrevet

Oi, så mange her som ikke så hva det var! Jeg så det med én gang. :-S

Lurer på hva Freud ville sagt.

Veggene mine er mye mer kresne enn som så, men det hadde vært morsomt å gi det i gave til noen jeg _vet_ ikke ville sett det. *ondskapsfullt glis*

(Ikke at jeg mener det er en god idé å gi bort kunst sånn generelt.)

Skrevet

Å, er det DEN klumpen Katt-ja sikter til! :-)

Ja, det er en barbert bollemus, for å si det rett ut*he he*

Hadde ikke Geir et fantastisk "flott" foto av en sådan en her engang?

Nei,- jeg mener på utsiden av det benet (altså til venstre på bildet, til venstre for det høyre benet...) En del av rompa,- som liksom ikke henger sammen med låret..?

Skrevet

Nei,- jeg mener på utsiden av det benet (altså til venstre på bildet, til venstre for det høyre benet...) En del av rompa,- som liksom ikke henger sammen med låret..?

det var mye ved det bildet som tyder på at kunstneren har skulka anatomitimene på kunstskola, spør du meg;-)

Skrevet

Men hva i alle dager skal det forestille? Organer i fjæra?

Neitakk.

Skrevet

Ser dere mener dette skal være en kvinnekropp, men jeg klarer ikke se det, er den overkjørt kanskje? Jeg blir kvalm av å studere det bildet...

Skrevet

Ser dere mener dette skal være en kvinnekropp, men jeg klarer ikke se det, er den overkjørt kanskje? Jeg blir kvalm av å studere det bildet...

Jeg klarer heller ikke se det. *trøster*

Skrevet

Jeg klarer heller ikke se det. *trøster*

*takk*

mil1365380270
Skrevet

Rart enkelte ikke ser hva det er, vi er jammen forskjellige :-)

Hvis jeg skulle hatt så intime bilder på en vegg, måtte det i det minste vært noen jeg er intim med på den måten. Ellers skjønner jeg virkelig ikke poenget.

Skrevet

Motivet ville det ikke vært noe galt med hvis fargene var annerledes. Samme motiv med Matisse-farger f.eks, ville gå helt fint. Men det motivet med innvollsfarger, nei, det ville jeg bestemt ikke hatt på veggen! Rett og slett kvalmende.

Skrevet

Tror det er det man kaller kunstnerisk frihet;-)

Skrevet

*takk*

har studert bildet en stund nå, men greier ovrhodet ikke å se hva det skal forestille.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...