Gå til innhold

Ville du hatt dette bildet på veggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så det med en gang. :o)

Men hva er det da??

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

26

• Lillemus

8

• tonie

8

• AneM1365380603

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest høstløv
Skrevet

har studert bildet en stund nå, men greier ovrhodet ikke å se hva det skal forestille.

Fint, for da er jeg ikke den eneste, som ikke har fantasi nok til å forstå hva bildet forestiller.

candyqueen_83
Skrevet

Haha! For et bilde! Nei, jeg kunne ikke tenkt meg dette :o)

tzatziki1365380058
Skrevet

Sånt grusomt bilde som man først må granske for å se hva skal forestille, og når man først oppdager det, er det helt umulig å overse hva det skal forestille....

Nei, ville absolutt ikke hadde det på veggen!!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Sånt grusomt bilde som man først må granske for å se hva skal forestille, og når man først oppdager det, er det helt umulig å overse hva det skal forestille....

Nei, ville absolutt ikke hadde det på veggen!!

''Sånt grusomt bilde som man først må granske for å se hva skal forestille, og når man først oppdager det, er det helt umulig å overse hva det skal forestille.... ''

Det var en veldig god beskrivelse. Jeg så heller ikke hva det var med en gang, men nå sitter det klistret til netthinnen. Hvilken gærning maler og selger noe sånt?

Skrevet

''Sånt grusomt bilde som man først må granske for å se hva skal forestille, og når man først oppdager det, er det helt umulig å overse hva det skal forestille.... ''

Det var en veldig god beskrivelse. Jeg så heller ikke hva det var med en gang, men nå sitter det klistret til netthinnen. Hvilken gærning maler og selger noe sånt?

''Hvilken gærning maler og selger noe sånt?

''

Godt poeng. Og ennå verre: Hvilken gærning bruker penger på det og henger det opp i stua hjemme?

Skrevet

Men hva er det da??

Det er et nakent kvinnfolk, du ser jo rett opp i musa hennes jo!

Gjest Villniss
Skrevet

Nei, dette var rett og slett PERVERST! Psykt mennske som har malt dette.

Skrevet

Nei, dette var rett og slett PERVERST! Psykt mennske som har malt dette.

Sykt og perverst var vel å ta i? Jeg har laget mye sykere ting enn det der, jeg. Jeg føler meg likevel svært så normal:)

Skrevet

Nå er jeg ikke vilt begeistret for kvinners kjønnsorgan for å si det mildt. Jeg synes faktisk de er utrolig fæle! :/ Derfor må jeg nok svare nei. Kunne godt hengt opp et tilsvarende med et mannslem på da, hehe.

Skrevet

''Hvilken gærning maler og selger noe sånt?

''

Godt poeng. Og ennå verre: Hvilken gærning bruker penger på det og henger det opp i stua hjemme?

''Hvilken gærning bruker penger på det og henger det opp i stua hjemme?''

Det er Kjell, det! Nærmere bestemt Kjell-Arne fra Bø;-)

Gjest Villniss
Skrevet

Sykt og perverst var vel å ta i? Jeg har laget mye sykere ting enn det der, jeg. Jeg føler meg likevel svært så normal:)

Jeg opplevde bildet som psykt og perverst fordi det så ut som at "kunstneren" hadde malt en slaktet/flådd kvinnekropp, hvor kun kjønnsorganet var inntakt.

DET kaller jeg psykt og perverst, ja!

Skrevet

Nå er jeg ikke vilt begeistret for kvinners kjønnsorgan for å si det mildt. Jeg synes faktisk de er utrolig fæle! :/ Derfor må jeg nok svare nei. Kunne godt hengt opp et tilsvarende med et mannslem på da, hehe.

Fortrinnsvis med en naken Zlatan, kanskje? ;-)

Men du: Som fagperson på området: Tror du kunstneren har skulka anatomitimene?? Dama var litt vel fordreid i posituren, syns du ikke?

Skrevet

Jeg opplevde bildet som psykt og perverst fordi det så ut som at "kunstneren" hadde malt en slaktet/flådd kvinnekropp, hvor kun kjønnsorganet var inntakt.

Ooooæææsssj!! Det var litt av en tolkning...

Skrevet

Hun ser ikke slaktet ut for meg, men han tar seg jo visse friheter når han tolker kvinnekroppen:)

Skrevet

Åh, en naken Zlatan...Bare tanken gjør meg mo i knærne!;)

Jeg tror nok vår venn Antoni vet hva han holder på med:

http://www.lauritz.com/Article/Article.aspx?LanguageId=1&article=1273

''Om sine billeder siger han : ”Noget af de smukkeste i verden, er kroppe. I menneskekroppe finder jeg inspiration, fascination, sanselighed og historie. Og at fremhæve menneskelegemets skønhed vil jeg altid finde vedkommende og udfordrende – for såvel kunster som publikum.” ''

Ja, ja.... ;-)

Skrevet

''Åh, en naken Zlatan...Bare tanken gjør meg mo i knærne!;)''

såpass.... :-o

Hehe, tenk at jeg har falt så pladask for en IDRETTSMANN! Pinlig er det, men likevel sant. Jaja.

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...