Gå til innhold

Ville du hatt dette bildet på veggen?

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Hehe, tenk at jeg har falt så pladask for en IDRETTSMANN! Pinlig er det, men likevel sant. Jaja.

;)

Det at han er idrettsmann er det intet negativt med. Det er resten tonie......

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

26

• Lillemus

8

• tonie

8

• AneM1365380603

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det at han er idrettsmann er det intet negativt med. Det er resten tonie......

Å...? Det skjønner jeg ingenting av. Sånn rent bortsett fra det er han jo perfekt!

;)

Skrevet

Jøss! Jeg fant det samme bildet som deg ;)

*he he*

Skrevet

''Hvilken gærning bruker penger på det og henger det opp i stua hjemme?''

Det er Kjell, det! Nærmere bestemt Kjell-Arne fra Bø;-)

Og gud, så glad og overrasket han blir når han ser antall personer som har vært innom annonsen hans! ;)

Skrevet

Og gud, så glad og overrasket han blir når han ser antall personer som har vært innom annonsen hans! ;)

*he he*

Og jeg har attpåtil klikket på den _mange_ ganger, for hver gang noen her inne kommenterer en eller annen skygge eller klump eller lignende, så må jeg jo sjekke hva det er de mener...;-)

Skrevet

*he he*

Og jeg har attpåtil klikket på den _mange_ ganger, for hver gang noen her inne kommenterer en eller annen skygge eller klump eller lignende, så må jeg jo sjekke hva det er de mener...;-)

Hahaha! :D

Skrevet

Har studert bildet lenge og ser faktisk ikke noe som ligner engang...

Skrevet

Nei, det ville eg ikkje hatt på veggen.

Men dere må ikkje skylle på kunstneren, det må våre modellens anatomi det er noe galt med selvfølgelig.

''Komposijon med model.''

Står det i teksten under bildet.

At den venstre puppen henger lavere enn den høgre kan ikkje kunsteren noe for, ikkje at ho har ei grønn brystvorte heller, dessuten har ho sikkert sovna i sola uten å bruke solfaktor.

Men ho har vært heldig med barberingen av bollemusa, ikkje mye nupper der...:)

Skrevet

Nei, det ville eg ikkje hatt på veggen.

Men dere må ikkje skylle på kunstneren, det må våre modellens anatomi det er noe galt med selvfølgelig.

''Komposijon med model.''

Står det i teksten under bildet.

At den venstre puppen henger lavere enn den høgre kan ikkje kunsteren noe for, ikkje at ho har ei grønn brystvorte heller, dessuten har ho sikkert sovna i sola uten å bruke solfaktor.

Men ho har vært heldig med barberingen av bollemusa, ikkje mye nupper der...:)

''det må våre modellens anatomi det er noe galt med selvfølgelig.''

Obviously!! ;-)

Akkurat slik som i detet tilfellet:

http://www.archweb.it/arte/artisti_P/Picasso_G/images/Pablo%20Picasso%20-%20Figures%20on%20a%20Beach.JPG

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...