Lillemus Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Hvis du har hengerfeste så. Men forholdsvis upraktisk da, du må jo ta av sykkelstativet når du skal åpne døra... 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Kommer an på.... Det finnes uendelig mange forskjellige utgaver av sykkelstativ, vi fikk sykkelstativ montert på en Mercedes Vito, jeg har sett sykkelstativ montert på VW campingbil. Og sykkelstativ montert bak på campingvogn. osv. http://www.sykkelbutikken.no/Utstyr/Sykkelstativforbil/ http://www.slf.no/Sykler_utstyr/Tester/Diverse/27783 http://www.bikepartner.no/ajax/display.aspx?menuid=804&prodid=2294 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Er det to-delt dør det er snakk om? Eller luke som åpnes som på vanlige stasjonsvogner? 0 Siter
alwaysme Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Begynner å bli veeeldig spent på hva du definerer som kassebil nå!! Har bilen krok så kan du ha sykkelstativ på. Like upraktisk som på små biler, da det er vanskelig å komme til bagasjerommet. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Begynner å bli veeeldig spent på hva du definerer som kassebil nå!! Har bilen krok så kan du ha sykkelstativ på. Like upraktisk som på små biler, da det er vanskelig å komme til bagasjerommet. Du trenger ikke krok for alle typer sykkelstativ, det finnes stativ som festes på bakluka, og ikke trenger å fjernes for å åpne luka. En annen variant er oppå taket. Men har man kassebil, er det mest naturlig å ha sykkelen _inni_ bilen... ;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232724736' post='4073137] Du trenger ikke krok for alle typer sykkelstativ, det finnes stativ som festes på bakluka, og ikke trenger å fjernes for å åpne luka. En annen variant er oppå taket. Men har man kassebil, er det mest naturlig å ha sykkelen _inni_ bilen... ;-) ''Men har man kassebil, er det mest naturlig å ha sykkelen _inni_ bilen... ;-)'' Ikke når man skal på ferie, for da er plassen inni bilen stappet med andre ting. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 ''Men har man kassebil, er det mest naturlig å ha sykkelen _inni_ bilen... ;-)'' Ikke når man skal på ferie, for da er plassen inni bilen stappet med andre ting. Ferie er unntaket. Thule har et låsbart sykkelstativ med vippefunksjon, mener jeg å huske. At det koster skjorta er en annen sak ;S 0 Siter
alwaysme Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232724736' post='4073137] Du trenger ikke krok for alle typer sykkelstativ, det finnes stativ som festes på bakluka, og ikke trenger å fjernes for å åpne luka. En annen variant er oppå taket. Men har man kassebil, er det mest naturlig å ha sykkelen _inni_ bilen... ;-) Ok, jeg kjenner ikke til de andre variantene sykkelstativer. Men jeg tenker at med en kassebil blir kanskje oppå taket vel høyt i enkelte situasjoner? Vi har det jeg vil tro trådstarter kaller kassebil, og vi har syklene inni bilen. Av en eller annen grunn ser jeg for meg flytting når jeg leser trådstarters innlegg, og da er kanskje bilen full. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.