Gå til innhold

Hva ta med til nyoperert mann?

Gjest usikker på om blomster er tingen

Anbefalte innlegg

Gjest usikker på om blomster er tingen
Skrevet

Skal besøke min nyopererte mann på sykehuset i kveld, men hva skal jeg ta med? Usikker på om blomster er tingen.

Skrevet

Hehehe, hvilket dilemma. XD

Kan jo ikke ta med en elektrisk drill, heller.

mil1365380270
Skrevet

Ikke blomster. Nok å lese og noe godteri?

Skrevet

Hehehe, hvilket dilemma. XD

Kan jo ikke ta med en elektrisk drill, heller.

*humrer*

Noe fra Clas Ohlson, kanskje ;-)

Gjest høstløv
Skrevet

Ta med et artig tegneseriehefte, eller en god bok.

Skrevet

Ta med bøker om nevnt, da har han noe å fordrive tiden med.

Ville egentlig svare sysaker og hullete sokker, men lar være ;)

Skrevet

Hvis han liker snus kan du jo reise til Sverige og kjøpe en rull med snus og ta med.

Tenk hvor deilig å bare ligge der å snuse, og trykke på sykepleier-knappen når man trenger noen til å holde frem ei spytte-potte.

mil1365380270
Skrevet

Hvis han liker snus kan du jo reise til Sverige og kjøpe en rull med snus og ta med.

Tenk hvor deilig å bare ligge der å snuse, og trykke på sykepleier-knappen når man trenger noen til å holde frem ei spytte-potte.

Men det er ikke så veldig lurt da, for nikotin gjør at blodårene trekker seg sammen så sårene gror dårligere.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Noe å lese. Blader som han liker. Kan han spise noe? Da kan du ta med noe godt som du vet han liker. Kan han derimot ikke spise noe enda, så er det ikke smart. Det er pyton når folk skal være snille og kommer med noe godt, som du ikke kan røre. Tanken er fin, men det er ikke noe særlig.

Jeg hadde spurt han jeg, hva han vil ha. Jeg har ofte litt snåle ønsker etter operasjoner, og blir veldig glad når sambo kommer med det jeg har lyst på, enten det er tegneserieblad eller drops.

Skrevet

Blomster viser at pasienten har noen som bryr seg. Så en liten kvast kan du godt ta med.

Sist jeg var på sykehus-sykebesøk tok jeg med dvd-spilleren vi bruker baki bilen, et utvalg egnede filmer og høretelefoner. Pasienten var veldig fornøyd med å få låne det utstyret, og høretelefonenen var bedre enn det de hadde til sykehusradioen.

Videre er alltids lesestoff kjærkomment.

Skrevet

Men det er ikke så veldig lurt da, for nikotin gjør at blodårene trekker seg sammen så sårene gror dårligere.

Da lærte jeg noe nytt i dag og.

Eller det gjør jeg jo støtt og stadig, tho.

Gjest usikker på om osv
Skrevet

Blomster viser at pasienten har noen som bryr seg. Så en liten kvast kan du godt ta med.

Sist jeg var på sykehus-sykebesøk tok jeg med dvd-spilleren vi bruker baki bilen, et utvalg egnede filmer og høretelefoner. Pasienten var veldig fornøyd med å få låne det utstyret, og høretelefonenen var bedre enn det de hadde til sykehusradioen.

Videre er alltids lesestoff kjærkomment.

En kollega mente at det nå ikke lenger var tillatt å ta med blomster, pga at andre pasienter kan ha allergiske reaksjoner. Dessuten skal han antagelig hjem allerede i morgen, så da føler jeg det nesten som om jeg kjøper blomster til meg selv.

Gjest usikker på om osv.
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1232717528' post='4073068]

Noe å lese. Blader som han liker. Kan han spise noe? Da kan du ta med noe godt som du vet han liker. Kan han derimot ikke spise noe enda, så er det ikke smart. Det er pyton når folk skal være snille og kommer med noe godt, som du ikke kan røre. Tanken er fin, men det er ikke noe særlig.

Jeg hadde spurt han jeg, hva han vil ha. Jeg har ofte litt snåle ønsker etter operasjoner, og blir veldig glad når sambo kommer med det jeg har lyst på, enten det er tegneserieblad eller drops.

Ja, hvis jeg får tak i han før besøkstiden skal jeg spørre.

Vet ikke om han er kvalm etter narkosen og slikt.

Gjest usikker på om...
Skrevet

Snus er ikke aktuelt, og heller ikke en tur til Sverige, men takk for svar.

Gjest usikker på om osv
Skrevet

Takker dere alle samlet.

Blir nok blad + godis. Hvis han er uvel etter narkosen, får han spare godisen til senere.

Skrevet

Usj..Jeg liker ikke blomster..

Ta med noe lesestoff, noe å knaske på og ei brus..

Evt kan du jo høre om du skal kjøpe med noe mat, kan være godt med noe annet enn sykehus maten...

God bedring til mannen! :0)

Skrevet

Snus er ikke aktuelt, og heller ikke en tur til Sverige, men takk for svar.

Jeg hadde satt pris på en pizza fra Peppes...

Skrevet

Ja, hvis jeg får tak i han før besøkstiden skal jeg spørre.

Vet ikke om han er kvalm etter narkosen og slikt.

Det varier veldig med den kvalmen. Jeg har noen ganger så voldsomt lyst på drops, sort varierer fra gang til gang. Det vel en kiosk der du kan handle i om han har lyst på noe.

Skrevet

En kollega mente at det nå ikke lenger var tillatt å ta med blomster, pga at andre pasienter kan ha allergiske reaksjoner. Dessuten skal han antagelig hjem allerede i morgen, så da føler jeg det nesten som om jeg kjøper blomster til meg selv.

Det er ikke tillatt på alle avdelinger nei. Der jeg ligger er det ikke lov pga at det er så mange med allergi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...